Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy w Ostrowcu Św. powinno się zlikwidować straż miejską?
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Operator telefonów komórkowych naciąga klientów

Ilość postów: 9 | Odsłon: 1268 | Najnowszy post
  • Operator telefonów komórkowych naciąga klientów

    Mam pytanie:Jak wybrnąć z sytuacji,w której operator sieci komórkowej rozwiązał ze mną umowę i naliczył wysoką karę umowną (1400zł) z powodu rzekomej zaległości w kwocie ok.40 zł.Nadmienię,że nie otrzymywaliśmy faktur ,upomnień.Nie chcemy rozwiązywać umowy,deklarowaliśmy spłatę zaległości ,ale kierownik działu sprzedaży powiedział,że minął miesiąc i zgodnie z umową, po takim okresie,mogą wypowiedzieć umowę i naliczyć karę.Wg mnie jest to rozbój w biały dzień i naciąganie klientów ,bo nie chcą świadczyć usług ,ale zarabiać na karach.Co o tym sądzicie,czy był ktoś w takiej sytuacji?

    Gość_łoś
    Zgłoś
    Odpowiedz
    • Odp.: Operator telefonów komórkowych naciąga klientów

      Tylko duży dziennik np Samcik czy jak mu tam z GW oni lubią takie sprawy, rzecznik praw obywatelskich ale moim zdaniem z tym brakiem faktur to dziwne bo obecnie praktycznie wszystko starają się wysyłać na pocztę.

      Generalnie wszystko musisz mieć na piśmie.

      Gość_^^
      Zgłoś
      Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 4

      Odp.: Operator telefonów komórkowych naciąga klientów

      Łoś, a sprawdzałeś w swojej umowie, czy jest rzeczywiście taki zapis, o ktorym mówi ci kierownik działu sprzedaży?

      Druga sprawa, to monity wysyłają w formie elektronicznej.Nic takiego nie miałeś? Piszesz tez, ze nie dostałeś faktur, a na tą kwotę, którą zalegasz tez nie dostałeś faktury? Musiales dostać skoro upominają się.A jesli rzeczywiście nic nie dostałeś, a operator twierdzi,ze dostałeś,to poproś ich aby zrobili ci ksero wysyłanych monitów z datą,z którą zostały wysłane i przeslali ci na maila lub w formie papierowej na adres domowy.A jeśli ci odmówią, a ty wiesz ze rzeczywiście nic nie otrzymałeś, to powiedz im ze wstąpisz na drogę sądową w celu wyjaśnienia sporu.Moze wtedy troche zmiękną.

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Operator telefonów komórkowych naciąga klientów

        Nie otrzymałem żadnej informacji mailowej ani listownej.O sądzie wspomniałem w rozmowie telefonicznej i właśnie dziś otrzymałem list ,że to oni kierują sprawę do sądu i umieszczają mnie KRD.Jednocześnie proponują spłatę długu w ratach. Wyglada to tak ,jakby straszyli i chcieli wyłudzić kasę.Napisałem pismo do kierownika działu ponagleń,ale odzewu nie ma.Znacie może jakiegoś prawnika,który pomógłby w tej sprawie.Poczekam jeszcze i skontaktuję się z rzecznikiem ochrony praw konsumentów.

        Gość_łoś
        Zgłoś
        Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 8

      Odp.: Operator telefonów komórkowych naciąga klientów

      Przeczytaj umowe ktora podpisales, zapewne jest tam zapis o zerwaniu przedterminowym umowy i w moim przypadku jest to 1000 PLN. Niestety nikt tych umow nie czyta zazwyczaj i stad firmy tego typu maja przewage... taki zreszta charakter tych firm telekomunikacyjnych - prosilem ostatnio o druczek rozwiazujacy umowe .... NIE MAJA :D odrecznie trzeba pisac a zeby uruchomic usluge wystarczy kontakt telefoniczny... nie wiem dlaczego te firmy sa tak chronione ale to jest ohydne jak traktuja klienta ktory juz nie ma ochoty z ich uslug korzystac. Taka sytuacja jest od lat i nikomu to nie przeszkadza.

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
Losowa firma:
Auto Handel JaryCars
Branża: auto handel
Dodaj firmę