Poszedłem zrobić sobie okulary do firmy Ratajscy na Sienńieńskiej.W Zakładzie były dwie młode panie.Tylko zerknęły i powiedziały ze nie dorabiają szkieł do starych okularów.Nadmieniłem że moje oprawki mają trzy miesiące .Nic to nie dało.Bez problemu dorobiłem u Pana Wąsika na Iłżeckiej.Miły pan powiedział ze tylko zwracają klientom uwagę przy starych jak są pękniete bo mogą się rozlecieć.A tu mówi jest wszystko OK.
mnie p. Wąsik dorobił nowe szkła do starych oprawek i po miesiącu szkła wyleciały. Reklamacji nie uwzględnił. Musiałam okulary wyrzucić i zrobić nowe ale w innym zakładzie.
Ja zawsze kupuje okulary i soczewki kontaktowe u p. Wąsika i jestem zadowolona:) Profesjonalna obsługa;)
ja tam u Ratajskich zawsze robie.Moja małżonka ostatnio poszła zrobic do pana W.i stwierdziła ze pierwszy i ostatni raz.
A JA TERAZ KUPUJE OKULARY NA STAWKACH W OPTYKU I JESTEM BARDZO ZADOWOLONY
A ja nie chodzę w okularach i też jestem zadowolona.
" Profesjonalna obsługa" u Pana W.-żarty jakieś.Szczególnie ten wysoki łysy bardzo niemiły i arogancki !
Tak gośiu "Heka" - ja (niestety dla Ciebie) także potwierdzę, że u p. Wąsika jest profesjonalna obsługa. A ten "łysy pan" jest jednym z najlepszych fachowców w mieście.
W ogóle Wąsik i Ratajscy to top-liga nie tylko w Ostrowcu ale i w regionie.
Rat ok.Śmieszne.Bez sprawdzenia nie chcieli mi dopasować szkła do nie używanych 3 mies okularów. okularów!!!A ten Gość u pana Wąsika jest w porządku.
"Łysy pan" fachowiec-ciekawe od czego?
A ja myślę,że jeszcze się taki nie urodził co by każdemu dogodził.Są dwa zakłady w Ostrowcu top-liga jak to napisał gość z 16.48 i już.Są też inne zakłady w mieście i dobrze.Niech sobie każdy znajdzie coś dla siebie.Im większy wybór tym lepiej.
Dokładnie popieram. Od 17 lat pracuję w usługach i wszystkim człowiek nie jest w stanie dogodzić. I wiem z autopsji jeżeli człowiek do człowieka jest przyjaźnie nastawiony to zawsze można wszystko załatwić. Najgorzej jak na dzień dobry od razu z góry jesteś traktowany jak wróg, a klient oczekuje od ciebie rzeczy niemożliwych do wykonania.
wiem wiem:
1. klient zawsze ma racje
2. jeżeli klient nie ma racji patrz pkt.1
Dobre :-) :-):-)