Serdecznie wszystkim odradzam usługi "firmy" DOM-CAR-PRANIE, której wlascicielka jest Pani Katarzyna P. Wczoraj (tj. 20.12.2013) Pani z mężem wykonywali u mnie prace. Chciałam, żeby wyprano dwie kanapy, niestety skończyło się na jednej. Pani "profesjonalistka" stwierdziła, że `tak zabrudzonej kanapy jeszcze nie miała` (tapicerka nie prana od nowości, brudziła się od kurzu i spodni jeansowych chociażby), co ciekawe nie była AŻ tak brudna jak ta Pani stwierdziła, zresztą od tego chyba sa ich uslugi?? Państwo wykazali się kompletnym brakiem kultury i szacunku do klienta, wygłaszając głośno swoje zdanie na temat `TAKIEGO BRUDU` (naprawde, przychodząc do klienta myślała że tapicerka będzie czyściutka? poza tym skoro jestem klientem, to wymagam) w obecności sąsiada. Drugiej kanapy się nie podjęli, najwyraźniej czas ich gonił i kolejne zlecenie. Serdecznie odradzam, jeszcze igdy nie spotkałam sie z takim buractwem od osób którym się płaci.
a ile zapłaciłaś za to czyszczenienie kanapy?
może nie napisałam tego dokładnie, można to źle zrozumieć. z usługi jesteśmy zadowolone, kanapa jest wyczyszczona i jak najbardziej OK. chodizło jedynie o potraktowanie nas jako ludzi, po prostu zostało powiedziane kilka zdań za dużo, które można było przemilczeć. ale wyprane jest faktycznie bardzo dobrze.
To w końcu zle zrobili czy dobrze,bo trudno załapać o co Ci chodzi kobieto.Cos kręcisz w tym temacie.Zdecyduj się o co Ci chodzi.Skopałas ludziom opinie a teraz Ci głupio i się tłumaczysz.Czy to istotne czy byli mili czy nie?Płacisz za usługę w końcu
A moze właśnie było AŻ tak brudne że nie dało sie tej kanapy już wyprać, skąd wiecie ? widzieliście? oczerniać to najłatwiej
Typowa polska mentalność - krytykować !!! Może faktycznie było tak brudne, że ludzie woleli zrezygnować. Widziałem kiedyś jak mój znajomy prał tylną kanapę samochodową (coś się niby dziecku wylało), próbował rozpuszczalnikami i innymi środkami kilkakrotnie, ale po wyschnięciu okazało się że mało widoczny ślad ale pozostał. Wnioski są takie: że pranie nie oznacza, iż po jego wykonaniu ma coś wyglądać jak nowe i że są zabrudzenia, których w 100-u % nie da się wyeliminować. Nie można krytykować ludzi za to, że się starają, a czasami nie da się pewnych rzeczy wykonać.
Ale masz na myśli wykonujących usługę? Bo przecież to oni krytykowali stan kanapy. Poza tym to oczywiste, że wynajmuję ekipę profi, aby mieć dobrze wykonaną robotę. Mogli powiedzieć zleceniodawczyni (oczywiście dyskretnie "na stronie"), że kanapa bardzo brudna, lecz my zrobimy co w naszej mocy, aby ją wyczyścić. Jednak proszę nie oczekiwać cudów. Amatorka po prostu.