Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Kto zostanie nowym Prezydentem RP
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.
        • Odp.: Obwodnica = degradacja Ostrowca Świętokrzyskiego

          Ale GDDPiA dosatła przyspieszenia w projektowaniu obwodnicy , już złożony wniosek środowiskowy , projekt w przygotowaniu.... Miejmy nadzieję , że rozpęd nie ustanie. Wskazany jest wariant z obejściem Natury 2000.

          Gość_Asfalt
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Obwodnica = degradacja Ostrowca Świętokrzyskiego

            ale ci kierowcy tirów to są . . . Jak tak można rozmawiać kierowca i jeszcze sobie palić

            driverekmobilek
            Zgłoś
            Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 20

      Odp.: Obwodnica = degradacja Ostrowca Świętokrzyskiego

      Dziwne jest niektórych ludzi myślenie. Najpierw narzekają, że tiry i samochody przejezdne jeżdżą przez miasto. Gdy pojawia się pomysł obwodnicy to dramat i lament bo miasto straci swoją rolę... Pewne zasady są proste: obwodnica ma odciążać ruch w mieście a miasto aby nie straciło znaczenia powinno się rozwijać gospodarczo (tereny pod inwestycje itp.) wtedy to samochody z obwodnicy będą zajeżdżały do miasta bo będą miały po co. Obwodnica przez miasto nie pomorze jeśli mamy stagnację gospodarczą w mieście.

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Obwodnica = degradacja Ostrowca Świętokrzyskiego

        Twoje myślenie również jest dziwne ale wynika ono raczej z niezrozumienia tematu. Nikt nie twierdzi, że nie powinno być obwodnicy. Wprost przeciwnie obwodnica powinna być aby odciążać ruch w samym mieście. Problemem jest jednak to, że owa zaplanowana obwodnica będzie omijać miasto z daleka bez węzłów umożliwiających bezpośredni wjazd na nią z miasta. Spowoduj to, że połączenie miasta z obwodnicom będzie na tyle niekorzystne, że miasto stanie się biała plamą na mapie komunikacyjnej kraju. Skutki tego mogą być bardzo złe dla miasta. Będzie ono omijane przez przejezdnych jak małe wioski leżące na uboczach, firmom bardziej będzie się opłaciło lokować swoje interesy w mniejszych miejscowościach mających lepsze połączenia z drogą krajową. Krócej mówiąc może to spowodować całkowite zahamowanie rozwoju gospodarczego miasta.

        Obwodnica jak najbardziej powinna być ale powinna ona prowadzić przez miasto, przez dolinę rzeki kamiennej. W ten sposób miasto będzie zauważalne, dzięki czemu będzie przyciągało do siebie nie tylko osoby prywatne przejeżdżające przez nie ale także inwestorów dzięki możliwości lokalizacji firm w bliskim dostępnie do drogi krajowej łączącej ze sobą ważne punktu na mapie Polski. Natomiast ci, którzy tylko przejeżdżają przez Ostrowiec bez najmniejszego zainteresowania naszym miastem po prostu przejeżdżali by obwodnicą bez konieczności wjeżdżania na drogi ważne dla ruchu w samym mieście. Takie rozwiązanie było by znacznie korzystniejsze dla miasta ze strategicznego punktu widzenia niż pominięcie go na mapach komunikacyjnych kraju.

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Obwodnica = degradacja Ostrowca Świętokrzyskiego

          Człowieku przestań bredzić!

          Może ustawmy barykady na drogach w Ostrowcu i powitajmy z siekierami ludzi przejeżdżających przez nasze miasto to może dłużej u nas zostaną? Włącz sobie CB radio to usłyszysz co o nas myślą kierowcy, którzy są przejazdem. Chcą jak najszybciej wydostać się z tego miasta i o nim zapomnieć.

          Twój problem polega na tym, że nie odróżniasz ruchu tranzytowego od lokalnego.

          Ruch tranzytowy potrzebuje obwodnicy Ostrowca klasy gp 2x2. I nie ma znaczenia gdzie powstaną węzły. Jak będzie trzeba to do nich dojedziesz. Wjazdy na obwodnicę mogą być nawet pod Ćmielowem. Też się nic nie stanie. Cel jest jasny. Wyprowadzić ruch tranzytowy z miasta. Ten argument o wykluczeniu mógł urodzić się tylko w Ostrowcu.

          Natomiast ruch lokalny potrzebuje dokończenia budowy ulicy Zagłoby. To nie jest żadna obwodnica. To jest TYLKO droga lokalna. Jest to niewątpliwe ułatwienie aby ludzie z Sandomierza czy Opatowa mogli dojechać do Castoramy. Pozatym dzięki tej drodze lokalnej uda wyprowadzić się ruch tirów z miasta jadących do Huty. To jest bardzo potrzebna droga!

          Zobaczcie na tą mapę:

          https://dl.dropboxusercontent.com/u/81380146/mapka-igorsel.png

          Czy Lubin, Inowrocław czy np. Ostrów Wlkp. Podnosi argumenty o wykluczeniu? Nie! Wszyscy jednoczą się we wspólnym celu. Lobbingu w Warszawie. Ale u nas nie. U nas w Ostrowcu, ktoś wysoko postawiony pobudował się na terenach gdzie ma przebiegać obwodnica i sabotuje tą budowę ze szkodą dla miasta.

          To jest ostatnia szansa na obwodnicę. Jeżeli chcą budować to trzeba wszystko zrobić aby zaczęli. Jeżeli wcześniej oddadzą drogę S17 Warszawa – Lublin i S19 Lublin - Rzeszów to ruch w Ostrowcu radykalnie zmaleje i nikt za 10 lat nie będzie myślał o obwodnicy…. Wtedy będziemy już naprawdę wykluczonym miastem …

          Gość_asd
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Obwodnica = degradacja Ostrowca Świętokrzyskiego

            brak obwodnicy żle bo korki obwodnica bedzie tez zle jakiez to polskie

            Gość_anonim
            Zgłoś
            Odpowiedz
          • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 29

            Odp.: Obwodnica = degradacja Ostrowca Świętokrzyskiego

            Wyprowadzenie ruchu tranzytowego z miasta polega na tym, że ruch ten nie odbywa się bezpośrednio przez ulice ważne dla ruchu lokalnego. Wiele miast ma obwodnice, które przechodzą bezpośrednio przez miasto bez żadnych negatywnych skutków. Dla ciebie jako wybitnego drogowca może i nie ma znaczenia gdzie będą znajdowały się węzły ale dla samego miasta z punktu widzenia gospodarczego ma to olbrzymie znaczenie. W takim oto Inowrocławiu na obwodnicę zjeżdża się praktycznie z miasta. Tym czasem aby z Ostrowca zjechać na obwodnicę trzeba będzie najpierw jechać gdzieś do Miłkowa czy Szewnej. Twój argument o słuchaniu tego co inni mówią o Ostrowcu i jego mieszkańcach przez cb jest tak denny jak i twierdzenie, że obwodnica musi znajdować się jak najdalej od miasta. Ty też za pewne nie raz kląłeś na wyprzedzających cię kierowców tylko dlatego, że mieli rejestrację z Warszawy albo nie daj Boże z Lipska. Nie jest to żaden argument w dyskusji na temat planowania dróg.

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: Obwodnica = degradacja Ostrowca Świętokrzyskiego

              Pamietasz slynna batalie o Rospude. Skad sie wziely problemy. Bo dla takich planistow jak ty droga tranzytowa musiala wjechac do Bialegostoku (robiac kolanko). Super myslenie z epoki komunizmu.

              pismen
              Zgłoś
              Odpowiedz
              • Odp.: Obwodnica = degradacja Ostrowca Świętokrzyskiego

                Specjalisto od planowania - u nas nie ma takich terenów jak Rospuda, więc do czego bijesz?

                Gość
                Zgłoś
                Odpowiedz
                • Odp.: Obwodnica = degradacja Ostrowca Świętokrzyskiego

                  Do zacofanego sposobu myslenia niektorych milosnikow ruchu tranzytowego w srodku miasta.

                  pismen
                  Zgłoś
                  Odpowiedz
            • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 31

              Odp.: Obwodnica = degradacja Ostrowca Świętokrzyskiego

              Ta obwodnica nie jest od tego aby osoby mieszkające na koloni robotniczej dojeżdżali dwupasmówką do pracy na nowym zakładzie. Obwodnica nie jest od tego aby mieszkaniec Rosoch albo Ogrodów jechał do centrum aby wjechać sobie na obwodnicę i wyjechać na dziewiątkę w stronę Radomia czy Rzeszowa.

              Obwodnica jest po to abyśmy spokojnie, bez codziennych nerwów jeździli po naszym mieście. Doszło do tragicznej sytuacji w której z inkubatora do urzędu miasta trzeba jechać objazdem przez teren starej huty. To nie jest normalne. Wszyscy wiemy jak wygląda sytuacja w O-c. Obwodnica ma służyć nam abyśmy nie musieli więcej widzieć tych korków. Jeżeli chcemy mieć ulicę Zagłoby jako bezkolizyjną drogę dwupasmową to trzeba było ją budować. Kto nam zabronił? Trzeba było nie budować stadionu KSZO, pływalni i tego czegoś koło galerii ale pieniądze skierować na tą inwestycję.

              Jeżeli chodzi o poprawę atrakcyjności miasta dla inwestorów to proszę zauważyć, że przez taki Mielec nie przechodzi nawet droga krajowa (Autostrada oddalona jest o 30 kilometrów) Infrastruktura jest ważna ale nie najważniejsza oprócz niej ważne są inne czynniki, które u nas leżą.

              Nie rozumiem także dlaczego nasi parlamentarzyści biją się o już dawno przegraną sprawę lokalizacji drogi S74 i braku uwzględnienia w rządowych planach budowy S9. Kiedy o tych kwestiach dyskutowano to nasi wielcy posłowie jak zwykle nic nie zrobili. Teraz na to jest za późno. Są plany. Są decyzje środowiskowe. Każda nawet najmniejsza zmiana to kilka lat opóźnień w budowie.

              Inwestor z Niemiec zadaje zawsze pytanie: Jak daleko jest Twoja firma od Autostrady? Dlatego w naszym Ostrowieckim interesie powinna powstać drogą łącząca nas z Niemcami (Autostrada A2). Ta droga jest w planach. To droga S74 Opatów – Kielce – Piotrków. Nie bijmy się o przegrane sprawy. Walczmy z o drogę, która jest w interesie naszym i Kielc.

              Gość_asd
              Zgłoś
              Odpowiedz
              • Odp.: Obwodnica = degradacja Ostrowca Świętokrzyskiego

                Dochodzę do wniosku, że my mieszkańcy Ostrowca tak naprawdę potrzebujemy dwóch obwodnic.

                1. Dla ruchu tranzytowego, który z Ostrowcem nie ma nic wspólnego. Im dalej rogatek miasta tym lepiej.

                2. Dla mieszkańców Ostrowca oraz ludzi, którzy wjeżdżają do miasta w konkretnym celu. Np. Tir do Nowego zakładu, czy rodzina z Sandomierza do Castroramy. Tę rolę pełni idealnie ulica Zagłoby.

                Gdyby udało wybudować te dwie obwodnice do 2020 roku to moglibyśmy mówić o dużym szczęściu.

                Gość_asd
                Zgłoś
                Odpowiedz
4 posty w tym wątku zostały wyłączone z wyświetlania ze względu na sprzeczność z Zasadami Forum lub czasowo. Możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami.

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Losowa firma:Dodaj firmę