To teraz prestawię sytuację.Przeglądam spodnie a obok stoi pani,która nic nie robi tylko patrzy.Nie zauważam swojego rozmiau, więc pytam o odpowiedni.Po czym zostaję opieprz,co ja w ogóle chcę i żeby dać sobie spokój w ogóle iść najlepiej do domu.Tak więc nie wysilajcie się obrona, bo nie ma nic na usprawiedliwienie takiej obsługi.Jest masa miłych osób, które z pocałowaniem ręki będą uprzejme bo na tym polega część pracy.Miła aparycja to podstawa.Oczernanie nie jest oczernianiem,jesli ktoś pisze prawdę a pni J.powinna się wziąć za pracę nad sobą i traktować klientów po ludzku- podmiotowo a nie przedmiotowo.Amen!
wez ty zacznij pracowac za 1000 zl miesiecznie na 3/4 etatu podczas gdy pracujesz 12-15 godzin na dobę. bedziesz lepsza pracownica?
kiedy to k...... się zmieni?
Galeria Ostrowiec to gorzej niż zarobki w Nairobii. W Nairobii przynajmniej zarabiają całe EURO na godzinę!!!
Prosze prześledzić posty ile osób się skarży na fatalną obsługę tej pani, więc chyba nie są to treści wyssane z palca.Dziewczyno zastanów się jak obsługujesz klientów i miej do siebie pretensje,że ktoś zakłada wątek.Opinie można wyrazić i swoje niezadowolenie z obsługi.Wątek od razau przyciągnął moją uwagę bo spotkał mnie ten sam problem co załozyciela.Czytasz to to weź pod uwagę swoje zachowanie w sklepie i to jak inni się czują gdy tam przychodza na zakupy,zostawiają wypłaty abyś ty miała z czego dostać pencję.Gdy nie będzie klientów przez taką osobę jak ty ,zamkną sklep i dopiero wtedy będzie można mówić o utracie pracy.Dopóki jest miła obsługa , są klienci to i będzie praca.Podejdź do tego w taki sposób a nie prymitywnie.
Nagonka? prosze Cie dziewczyno.. A nie przyszlo ci do glowy,że tak wiele negatywnych opinii dotyczacych podejscia tej pracownicy do klienta muszą o czymś swiadczyc? Wierze,że ani jedna nie jest wyssana z palca bo sama doswiadczyłam wątpliwej przyjemności obsługi przez ta pania. Zastanów sie lepiej dziewczyno nad soba bo nie jestes niezastąpiona.
AMEN
Nagonkę to sama na siebie robi nieuprzejmością obsługi, ordynarnym podejściem do klienta i tupetem.Każdemu ,kto idzie tam na zakupy jest przykro,że zostaje tak potraktowany.
Ale się doczepili dziewczyny. Zastanawia mnie jedno. Czy ktoś z Was niezadowolonych powiedział jej w twarz "jest Pani nie kulturalna" ?? Nie. Wszyscy spieprzaja za klawiatury i odważnie na odległość krytykują. Miejcie jaja i powiedzcie jej to w twarz. Ach ta dzisiejsza młodzież hehe
Też tam robię zakupy i sa dwie miłe dziewczyny a ta o której mowa faktycznie burkała coś niemiło.To nie przypadek,że ktoś załozył wątek.Mam nadzieję,że ta dziewczyna się zmieni po tych uwagach.Byłoby miło.Pozdrawiam.
Cropp to jak sklep samoobsługowy. Przyjdź,kup dużo,wyjdź. Nie pytaj o nic,nie zawracaj głowy. My nie mamy czasu,ochoty ani chęci rozmawiać z klientami. Takie moje odczucia.
Ale panem i władcą nie jest żeby poniżać kogoś na forum publicznym. Nie odpowiada coś , powiedz wprost. Wstydzisz się? To morda w kubeł i się nie wypowiadaj wcale. Tchórzliwosc i tyle.
Pisze sie nie chodź... To raz, a dwa coś w tym jest, bo wiele razy stałam pod ladą a obsługa swietnie się bawiłą wspominajac seriale z lat swojej młodości. Nie zawołam, to mogę stać i 10min... Uważam, że są mili, bo są, ale olewają obowiązki na maksa. Zresztą studenci więc zrozumiałe. Ja już stara jestem i już córkę samą na zakupy wysyłam a ja idę tam, gdzie ktoś coś doradzi, poda rozmiar dla staruszki prawie 40letniej w rozmiarze 38/40, niestety cropp nie dla mnie i cieszę się. Nie lubię jak nikogo nie interesuje, że są klienci na sklepie.
Ano ma takie znaczenie 23:47, że ten co kupuje za 200 zł zwykle ma trochę więcej oleju w głowie (choć nie zawsze, nowobogackich z przypadku jest w tym mieście przecież dużo), ale one drugi raz nie przyjdą do takiego sklepu i tyle. A głupiutki człowiek leci z tym na forum, bo ie zdaje sobie sprawy z konsekwencji.
obsluga w croppie jest okropna.i ta muzyka na full. nie da sie pozbierac mysli i skupic na zakupach bo muzyka meczy.