12:19 niech kierują, ale jak są niemiłe to przecież nie ukarają piszących a one stracą pracę, bo na ich miejsce są sympatyczne dziewczyny.
Stracą pracę - nie straciłyby gdyby były miłe a może nie muszą być miłe bo pracują u znajomego?Nie sądze ,żeby straciły,po prostu niech popracuje ta pani nad sobą i zacznie traktować klienta uprzejmie , bo takie zachowanie jest skandaliczne.
Nigdy nie spotkałem się z niemiła obsługa w Cropp, wrecz przeciwnie. Nie wiem czego ludzie oczekują, czerwonych dywanów? Sypania płatków róż? Dziewczyny w Croppie są spoko, oby klienci w Ostrowcu byli tacy sami względem nich to wszystko byłoby ok.
A co sadzicie o obsludze w sasiednim sklepie cool? Tam tez te dziewuchy nie za bardzo sie robota przejmują
Ostatnio jak nie było tej czarnej pani to też stwierdzam,że było całkiem ok
Ludzie nie macie większych problemów tylko obrabiać komuś tyłek na forum? Nie podoba się to nie chodźcie tam na zakupy. Proste. Najłatwiej oczerniać anonimowo.
Amen
To mam jechać specjalnie do Kielc?Chyba prościej wymienic pracownika,ktory nie nadaje sie do pracy niż klienci mają jechac szukać Cropa w sasiednich miastach?Halo ludzie, co wami?!
A może lepiej zastanowić sie nad sobą i jak klienci traktują osoby sprzedajace w sklepach . Myślą sobie ze sa pępkiem świata i trzeba skakać obok nich . Niestety , w sklepie nie tylko jest obsługą klienta ale jest też wiele innych zadań o ktorych klient nie ma pojecia. Zajmujcie sie Soba i swoja praca , a nie będziecie oczerniac ludzi...
Prosze prześledzić posty ile osób się skarży na fatalną obsługę tej pani, więc chyba nie są to treści wyssane z palca.Dziewczyno zastanów się jak obsługujesz klientów i miej do siebie pretensje,że ktoś zakłada wątek.Opinie można wyrazić i swoje niezadowolenie z obsługi.Wątek od razau przyciągnął moją uwagę bo spotkał mnie ten sam problem co załozyciela.Czytasz to to weź pod uwagę swoje zachowanie w sklepie i to jak inni się czują gdy tam przychodza na zakupy,zostawiają wypłaty abyś ty miała z czego dostać pencję.Gdy nie będzie klientów przez taką osobę jak ty ,zamkną sklep i dopiero wtedy będzie można mówić o utracie pracy.Dopóki jest miła obsługa , są klienci to i będzie praca.Podejdź do tego w taki sposób a nie prymitywnie.
Czy tylko mi się wydaje, że to już jest jakaś nagonka na tą dziewczynę?
Nagonka? prosze Cie dziewczyno.. A nie przyszlo ci do glowy,że tak wiele negatywnych opinii dotyczacych podejscia tej pracownicy do klienta muszą o czymś swiadczyc? Wierze,że ani jedna nie jest wyssana z palca bo sama doswiadczyłam wątpliwej przyjemności obsługi przez ta pania. Zastanów sie lepiej dziewczyno nad soba bo nie jestes niezastąpiona.
AMEN
Nie wiem, zapytałam tylko, bo trochę zastanawia mnie to, że nagle znalazło się tyle osób niezadowolonych z pracy tej osoby, którym tak łatwo ANONIMOWO krytykować tę osobę. Ja niestety nie mogę się wypowiedzieć na temat jakości obsługi pracowników sklepu cropp, bo nigdy nikogo z nich nie prosiłam o pomoc. Staram się spojrzeć na to wszystko obiektywnie i biorę pod uwagę, że niektóre (a nawet większość, czy nawet wszystkie) z tych opinii mogą być prawdziwe. Zastanawia mnie też to, czy nie lepiej by było pójść do kierownictwa i to zgłosić? Może to wtedy odniosłoby jakiś skutek? Może ta dziewczyna zmieniłaby swoje zachowanie? Sama jestem sprzedawcą i staram się dobrze wypełniać swoje obowiązki, ale zdaję sobie sprawę, że nikt z nas (mam tu na myśli nie tylko sprzedawców) nie jest idealny i czasami mimo dobrych chęci nasze zachowania/intencje mogą być źle odebrane. Osobiście wolałabym dostać reprymendę od mojego pracodawcy i omówić z nim moje złe zachowanie lub nawet skonfrontować to z niezadowolonymi klientami niż być obgadywana na forum. A propos obgadywania, czy uważacie że to jest w porządku pisać tak o kimś tylko dlatego, że ktoś pracuje w przestrzeni publicznej? Jest wolność słowa, mamy też prawo oceniać wedle własnego uznania, ale pamiętajmy też, żeby nie przekraczać pewnych granic, żeby wszystko poprzeć faktami. Niesłusznymi oskarżeniami możemy ściągnąć na siebie konsekwencje prawne a przede wszystkim, pamiętajmy że możemy też nimi kogoś skrzywdzić. Nie oceniajmy kogoś, bo ktoś nie uśmiechnął się tak, jakbyśmy tego oczekiwali. Jeżeli coś nam nie pasuje, wyraźmy to w odpowiedni i kulturalny sposób. Bądźmy dla siebie mili, każdy z nas ma uczucia, każdy popełnia błędy. Uważam, że wiele z sytuacji na tym forum można było rozwiązać w lepszy sposób niż poprzez obgadywanie. Pozdrawiam i proszę mnie nie utożsamiać z pracownicą cropp'a, bo nią nie jestem.
M.
ps.: to też był mój komentarz: "Czy tylko mi się wydaje, że to już jest jakaś nagonka na tą dziewczynę?"
Nagonkę to sama na siebie robi nieuprzejmością obsługi, ordynarnym podejściem do klienta i tupetem.Każdemu ,kto idzie tam na zakupy jest przykro,że zostaje tak potraktowany.
Wydaje mi się ,że ten wątek zalożyla osoba,która z jakiegoś powodu chce zaszkodzić tej dziewczynie i podejżewam,że to raczej nie jest klient tylko jakaś zazdrośnica.
20:56 też nie chce mi się wierzyć, że kogoś aż tak interesuje obsługa w jakimś sklepie. Owszem, kiedyś była bardzo fajnie w tym sklepie, może teraz obsługa gorsza ale na litość boską, wchodze, kupuję, bądź nie i wychodzę. Nie przeżywam każdej kasjerki bo co bym miała napisać o niemyłych kasjerkach w innych sklepach? Są tam dla mnie, to fakt ale kulturę się ma albo nie i nauczmy się trochę ignorować, bo najlepiej siedzieć w domu i nic nie robic, wtedy cię ostrowieckie paniusie nie obsmarują.
Ja tam żadnej czarnej nie kojarzę taką z rzadkimi farbowanymi włosami na rudo tak .Włosy ma zawsze spięte to o tej piszecie?
Ale się doczepili dziewczyny. Zastanawia mnie jedno. Czy ktoś z Was niezadowolonych powiedział jej w twarz "jest Pani nie kulturalna" ?? Nie. Wszyscy spieprzaja za klawiatury i odważnie na odległość krytykują. Miejcie jaja i powiedzcie jej to w twarz. Ach ta dzisiejsza młodzież hehe