Prowadzę aptekę. Pani która prowadzi mi ksiegowośc juz niedługo nie będzie mogła tego robić za względu na stan zdrowia. Może ktoś mi podpowie ile taka "przyjemność" kosztuje w biurze rachunkowym, bo nie wiem czy skorzystać z usług jakiegoś biura (no i jakiego??) czy szukać nowej księgowej. Bo ja sama kompletnie się w tym gubię.
Zależy od wielu czynników np :
- ilości dokumentów
- rodzaju opodatkowania
- ilości pracowników
itd
Ja osobiści korzystam z biura rachunkowego Profit już osiem lat na Polnej 7B i jestem bardzo zadowolona, co do ceny da sie uzgodnić, nigdy nie miałam żadnych tam problemów z Zusem czy Skarbówkąbo wszystkim sie zajmuja.
no własnie tak by mi pasowało, żeby jak najmniej zostawało na mojej głowie, pozostaje tylko kwestia ceny
może zagląda tu jakiś własciciel/ka apteki albo pracownik biura rachunkowego w którym obsługują apteke i poda chociaz przyblizona cene zanim zacznę dzwonic po biurach zeby mieć orientacje
papierów trochę jest-jakies 400-500 dokumentów, 2 pracownice i jestem na ksiązce podatkowej czy jak to się tam nazywa
412633555 to jest numer do tego biura rachunkowego a jeśli chodzi o cenę to z właścicielami da się dogadać
ja pracuję w biurze rachunkowym, wprawdzie wśród naszych klientów nie mamy apteki, ale myślę, że nasza "szefowa" za taką usługę skasowałaby około 500 do 600 zł
Jest takie biuro które zajmuję się pełną obsługą swoich klientów. Załatwiają sprawy urzędowe, skarbowe, zusowskie itp. Doradzają i pomagają podejmować dezycje w kwestii prowadzenia działalności. Ja od trzech lat z nimi współpracuję i jestem zadowolony. Zadzwoń a napewno się dogadasz z właścicielką biuro w każdej kwestii. Podaje adres: ul. Wardyńskiego 3 Kancelaria Konsultacyjno-Rachunkowa "PIT STOP" tel. 41 263-33-24
przyznam że liczyłam na troszkę bardziej konkretny odzew w sprawie ceny ale i za tyle dzięki
po prostu trzeba dzwonić
jesli ten PIT-STOP to koło Da Grasso to kojarzę, ale nie wiem gdzie jest Polna 7b choć widzialam gdzies na forum pochlebne wypowiedzi na temat tego Profitu
tak, profit tak, ale jak nie ma problemow. bo jak są to ty plasisz. my tak mielsimy. niby biuro ma oc, ale tylko na lep, zeby ci rozliczali papiery. jak cos to nic ztego. ty placisz kary. ja tak mialam.
Ja Ci poprowdzę księgowość. Co do ceny to sie dogadamy. Jesli chcesz to się odezwij. lambido@wp.pl
Slyszałam, że ktos kto ma kilka aptek w ostropwcu placil biuru rachunkowemu 5 tys / m-c za obsluge. a że odchodzila dziewczyna, ktora prowadzila jego firme w tym biurze, a on juz nie chcial innej, to za cos mniejsze pieniadze wzial kogos nie z biura i nie biuro do rozliczania i ktos mu prywatnie rozlicza. w sumie to racja. osoba w biurze rozlicza ok. 40 firm / zalezy od wielkosci/ wiec wklepuje co jej klient przyniesie. nie rozczula sie nad tym. wiec ja wiem czy biuro...... kwestia gustu.