Zasmucę co niektórych. Mimo obraźliwych, fałszywych opinii mamy się dobrze. Klientów przybywa ,obroty wzrastają. To o czymś świadczy.
Nie to nie jest reklama tylko odpowiedz dla tych którzy chcą Nas zaszczuć.
PSY szczekają- Karawana jedzie dalej.
PS . DO Gościa z sieci Blokowe -jeżeli nadal będziesz wypisywał takie oszczerstwa i kłamliwe fakty to w niedługim czasie spotkamy się w Sądzie.
Z poważaniem
SŁODKA MANUFAKTURA
to już chyba pod zastraszanie podchodzi,a to nie jest dobra reklama
Zrobilo sie nieprzyjemnie... Lubilam wpadac na paczka, ale po tej wypowiedzi jakos odeszla mnie ochota na kolejna wizyte. Niekiedy lepiej zachowac milczenie niz powiedziec o jedno slowo za duzo...
Fakt reklama na publicznym forum ma swoje plusy i minusy. Tutaj może skończyć się fatalnie. Trzeba umieć powstrzymać swoje emocje w biznesie.
to może wątek już do zamknięcia, prawdziwa opinia zastała wydana o 22:30, zastraszanie opiniodawców, ktoś pojechał po bandzie :)
Pani manufakturowa powinna siedzieć w kuchni nad brytfanka i nosa stamtąd nue wystawiać na pokoje. Bo o obsłudze klienta nie ma biedaczyna bladego pojęcia
Nie ma klamliwych faktow :)
To trzeba miec nick Słodka Manufaktura a nue Gość bi raz jestes SM a raz klient .... juz sie w tym gubię
dla mnie to jakaś paranoja, w poniedziałek nie czynne? bo pieką? tak dbają o swój interes?to niech pączki sprzedają i kawę, to nie jest dbanie o klienta, który przychodzi pod zamknięte drzwi w poniedziałek, mało tego w środę ciasta wyglądają już jak skwarki, życzę nie tylko powodzenia w interesie,ale nawet cudu.Jeżeli piecze ciasta babcia, mama,czy właścicielka czy nie wiem jeszcze kto i w jakich warunkach,po pytaniu czy ciasta są świeże-"dopiero na jutro .... piecze"(a to była środa),ale kto i jak-nie wiadomo, czy spełniane są wymogi sanepidu-nie wiadomo, nie pamiętam dokładnie, jak mnie zbyła sprzedawczyni, bo praktycznie weszłam, zobaczyłam ciasta, doznałam szoku, zapytałam i wyszłam.Nie polecam tej cukierni.
Nie zgadzam się z opinią ,że tylko na początku właściciel dbał o to,żeby klienci byli zadowoleni.Ja kupowałam ciasto dwa dni temu. Postanowiłam osobiście spróbować wypieków tej cukierni pomimo niektórych negatywnych wpisów na tym forum. Byłam tam pierwszy raz i napewno nie ostatni.Ciasto świeże i bardzo smaczne,szczególnie marchewkowiec.
Pozdrawiam miłą Panią która mnie obsługiwała .
jejku przeciez to normalne ze komus sie podoba czerwone a innemu zielone,jak komus smakuje to niech kupuje a ja nie to nie,nieda sie wszystkim dogodzic
Sednem sprawy jest nasz smak.Ja ze słodkości to bardzo lubię śledzie.Ale czy upoważnia mnie do krytykowania cukierni?
Prowadząc taką czy inną działalność usługową, należy być odpornym na krytykę. W wątku tym jest wiele achów, ale i niezadowolonych klientów. Przecież to normalne. Ja na miejscu SM nie brałabym udziału w dyskusji, zwłaszcza takim tonem... Osobiście, chociaż nic nie miałam do ich wypieków, wręcz odwrotnie, nie mam ochoty tam wracać po ostatnim wpisie pióra SM. Oczywiście nikogo do tego nie zniechęcam. Zrobicie jak chcecie.
Krytykują chyba Ci co byli, jak nie lubi się słodyczy to po co się wybierać do cukierni???
chyba logiczne że ktoś się wybrał do cukierni na ciasta, nie na śledzie, a wpis osoby zastraszającej sądem przebił wszystko, chyba ktoś zapomniał że posty są weryfikowane.Nie ważne czy to szef, pracownik czy ktoś inny,anty reklamę właśnie ktoś ze "swoich SM "wykonał.
Racja. Na caloksztalt wizerunku poza wypiekami czy wystrojem wnetrza sklada sie, moze nawet przede wszystkim, sposob komunikowania z klientem. Jesli Slodka Manufaktura sygnuje tu tego rodzaju wypowiedzi, to ja nie mam wiecej pytan. Kogos, domyslam sie kogo, niepotrzebnie poniosly emocje i poszlo to w zla strone.
"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi" i kierując się tą maksymą należałoby już zakończyć ten wątek.Ja,w moim życiu każdą krytykę wnikliwie rozpatrywałam bez agresji,bo często była to dla mnie skarbnica wiedzy o moich nieuświadomionych błędach. Dzięki (czasem złośliwym krytykom) udało mi się wnieść poprawki do swojego życia i być lepszą w tym,co robiłam.Krytyk było coraz mniej i chyba powinnam podziękować dziś moim przeciwnikom za bezpłatne drogowskazy na moje życie.
Pozytywne dla nas klientów jest to że cukiernia musi teraz utrzymać wysoki poziom żeby nie okazało się że krytykanci mają rację.Wszystkim to wyjdzie na dobre.