Jakie prawa pacjenta? Przecież pacjenci nie mogą się wypowiadać negatywnie tylko musza kłamać jak im było cudownie. Odnoszę wrażenie ze podczas ostatniej sesji pani starosta się bardzo zagalopowała w swojej wypowiedzi.
dr Agnieszka Batóg
Specjalności: żywienie człowieka | nauki rolnicze / technologia żywności i żywienia
Nadanie stopnia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie; Wydział Żywienia Człowieka; do 30.09.2019 Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji
Praca doktorska: Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku mięsa wołowego w województwie świętokrzyskim
https://ludzie.nauka.gov.pl/ln/profiles/agnieszka.bat%C3%B3g.imTkQuR5nXY
- Malkontentem u nas trudno nie być!... Scierpieć niepodobna, gdy się widzi, jak zacni obywatele haniebnemu ulegają ograniczeniu wolności osobistej przez arbitralność rządowej władzy!...
23 LUTEGO 2025 Ostrowiecki szpital: (…) nasz jadłospis otrzymał ocenę zadowalającą, co stanowi dla nas ważne osiągnięcie! https://naostro.info/ostrowiecki-szpital-nasz-jadlospis-otrzymal-ocene-zadowalajaca-co-stanowi-dla-nas-wazne-osiagniecie/
Nasi mieszkańcy miasta i malkontenci :)
CONSUMER PERCEPTION OF HEALTH PROPERTIES AND OF OTHER ATTRIBUTES OF BEEF AS DETERMINANTS OF CONSUMPTION AND
PURCHASE DECISIONS
Krystyna Gutkowska1, Jacek Czarnecki2, Dominika Głąbska3, Dominika Guzek1, Agnieszka Batóg1
1 Department of Organization and Consumption Economics, Faculty of Human Nutrition and Consumer Sciences,
Warsaw University of Life Sciences (WULS-SGGW), Warsaw, Poland
2 Nestlé Polska S.A., Warsaw, Poland
3 Department of Dietetics, Faculty of Human Nutrition and Consumer Sciences, Warsaw University of Life Sciences
(WULS-SGGW), Warsaw, Poland
ABSTRACT
Background. Consumers may feel confused by receiving conflicting information about health-related aspects of beef.
Therefore, it is invariably important to assess how consumers perceive the health benefits of beef.
Objective. The aim of the study was to assess the impact of consumer perception of beef values on consumer behavior
towards this type of meat.
Material and methods. The study consisted of a survey conducted among residents of Świętokrzyskie voivodeship in the
period February 2013 – September 2014. The research was conducted among 1004 consumers. The questions included in
the questionnaire concerned habits associated with consumption of beef, as well as issues related to the process of purchas
ing decisions, and in particular the place and frequency of purchase of beef.
Results. It was found that the frequency of buying beef was also significantly dependent on consumer belief in the health
attributes of beef. Consumers consuming beef for this reason more often indicated that they consume beef once a week
and 2-3 times a month. On the other hand, consumers who did not eat beef because of its impact on health in which they
believed, more often pointed to its occasional/ sporadic consumption, that is once a month and less often.
Conclusions. A significant percentage of consumers in the Świętokrzyskie voivodship misinterpret dietary recommenda
tions and conclude that it is necessary to increase the consumption of beef due to medical reasons. Medical recommenda
tions indicating the need to reduce meat consumption for a significant percentage of consumers from the Świętokrzyskie
Voivodeship are of little importance and do not contribute to changing their eating behavior. Especially in the case of men,
there is often a reluctance to change eating habits if it would involve the need to reduce the consumption of meat. There
is a need to verify marketing messages and to carry out general nutrition education so that it is possible to actually reach
consumers with information about the need to limit the consumption of meat products.
Key words: consumers, health benefits, beef, eating habits, marketing messages
STRESZCZENIE
Wprowadzenie. Konsumenci mogą czuć się zagubieni, otrzymując sprzeczne informacje na temat zdrowotnych aspektów wo
łowiny. Dlatego niezmiennie ważna jest ocena tego w jaki sposób konsumenci postrzegają walory zdrowotne mięsa wołowego.
Cel badań. Celem badań była ocena wpływu konsumenckiej percepcji walorów wołowiny na zachowania konsumentów
wobec tego rodzaju mięsa.
Materiał i metody. Badanie obejmowało ankiety przeprowadzone wśród mieszkańców województwa świętokrzyskiego
w okresie luty 2013 - wrzesień 2014. Badania przeprowadzono wśród 1004 konsumentów. Zawarte w kwestionariuszu py
tania dotyczyły m.in. zwyczajów spożywania mięsa wołowego, a także zagadnień związanych z procesem podejmowania
decyzji zakupowych, a w szczególności miejsca i częstotliwości nabywania mięsa wołowego
Wyniki. Stwierdzono, że częstotliwość kupowania mięsa wołowego była istotnie statystycznie zależna od wiary kon
sumentów w zdrowotne atrybuty wołowiny. Konsumenci spożywający mięso wołowe z tego właśnie powodu częściej
wskazywali, że spożywają wołowinę raz w tygodniu oraz 2-3 razy w miesiącu. Natomiast, konsumenci niespożywający
wołowiny ze względu na jej wpływ na zdrowie w który wierzyli, wskazywali częściej na jej okazjonalne/sporadyczne
spożywanie, a więc raz w miesiącu i rzadziej.
https://roczniki.pzh.gov.pl/pdf-182545-103041?filename=Consumer%20perception%20of.pdf
https://duckduckgo.com/?q=zachowania+konsumencie+mi%C4%99sa+wo%C5%82owego+bat%C3%B3g+agnieszka
W MEC też NIK stwierdził nieprawidłowości i nic nie słychać o konsekwencjach.
Ostrowiec to takie miasto, że nawet NIK mu nie podskoczy.
7 kwietnia 2023 NIK będzie oskarżała jak prokuratura? Projekt ustawy trafił do sejmu
Do sejmu wpłynął poselski projekt nowelizacji ustawy o Najwyższej Izbie Kontroli. Przewiduje możliwość wnoszenia do sądów aktów oskarżenia o przestępstwo stwierdzone w toku kontroli NIK. (...)
Radni powinni złożyć zawiadomienie do prokuratury
Ta kontrola to też hejt Pani Starosto?