mieszkam w zasobach OTBS na ul.Polnej 3a i mam więcej wody niebilansującej się niż zużytej,zresztą wszyscy tak mają i nie potrafię tego zrozumieć dlaczego z licznika mam nadpłatę a zarazem płace za wodę niebilansującą się i to dużo więcej niż z licznika,czy jest ktoś w Ostrowcu kto mógłby realnie to wytłumaczyć?
A może mieszkańcy (zwłaszcza ci młodzi) wreszcie zainteresowali by się problemem.Co za czasy ,jeżeli coś się nie zgadza trzeba interweniować w OTBS.
Szanowny Panie!
Jestem mieszkańcem Z Iłży ale u nas blokach istnieje ten sam problem mianowicie też nie bilansuje się woda. Ja znalazłem przyczynę tego stanu rzeczy a mianowicie przedsiębiorstwo wodno - kanalizacyjne stwarza wąske gardło przepływu za głównym wodomierzem i wodomierz daje sfałszowane odczyty.Należy rozpatrywać cały węzeł pomiarowy składający się z armatury towarzyszącej.Jak używa się kształtek instalacyjnych o zmniejszonym przekroju przepływu, wskutek czego zmniejsza się strumień przepływu wody,a zwiększa się szybkość przepływu strumienia obracającego turbinkę licznika wodomierza, który podwyższa jego odczyt o stałą wielkość na jaką się ustawi węzeł pomiarowy, gdzie jednym z elementów węzła jest wodomierz główny na wejściu do bloku. Bliszę informacje zainteresowanym tym problemem proszę o kontakt telefoniczny 731123964 lub email:marian.swiercz@onet.pl