Ja właśnie przedłużyłam umowę z netią.Miałam 4 MB, teraz miało być bez limitu...pozostało bez zmian!
tłumaczą się,że taki mam kabel i szybciej nie będzie... Na moje pytanie,dlaczego 2 lata wstecz proponowali mi 8, a nawet 16 MB, skoro nie mam takiego szybkiego łącza, nie potrafili mi odpowiedzieć! Stwierdzili,że na pewno bym takiego transferu nie miała!
Specjalnie zrobili taką ofertę,żeby skusić klientów! Według nich, nie można się czepiać, bo przecież nie obiecują konkretnej prędkości, zawsze będą to tłumaczyli słabym kablem!
Jedno wielkie oszustwo i tyle!
Nie mam najlepszego zdania o TP:P
Aga masz racje TP to nie jest dobra firma . Ja mam Netię i jest ok
a ja mam radiowy i chodzi lux:)
A mi mówili że na łączu nie da się wyciągnąć więcej niż 2 a okazało się że idzie grubo ponad 8mb/s
@ CKs 2011-06-27, 22:54
Widzę, że nie masz za bardzo bladego pojęcia o czym piszesz. Od samego początku NETIA w Ostrowcu kopała i kładła swoje kable przystosowane do cyfrowej transmisji. Dodatkowo centralki telefoniczne a'la kontenery przewyższały klasą i technologią wszystko to czym dysponowała w tym czasie TP SA. Żeby ocenić prawidłowo bezprzeczną wyższość technologii oraz infrastruktury w tamtych latach NETII nad komuszą 'tepsą' trzeba było używać dial-up z obu firm do połączenia z Internetem. Tak się składa, że mam obydwie linie telefoniczne w domu i korzystałem z obydwu dawno temu, żeby się połączyć z numerem 020. Początkowo było to tylko TPsa bo NETIA takowego nie posiadała. To była ogólnie porażka. Na 10 prób połączenia 8 było zerwanych, jednak występowały na rachunku jako pełne minuty. To był prawdziwy koszmar i dramat, dopóki NETIA nie uruchomiła swojego numeru dostępowego. Połączenie na tym samym modemie było za pierwszym razem a przerwy w transmisji zdarzały się 1 na 100. I taka sama według mnie jest różnica między kablami i infrastrukturą pomiędzy NETIĄ a TPsa. Nie wspomnę o bezlatnym numerze dostępowym *88, który działał już 10lat temu. Od tamtej pory 'zapomniałem' że komusza telekomunikacja istnieje aż do momentu jak w jej ofercie znazło się SDI, z którego udało mi się korzystać już na etapie testowania w Ostrowcu. To była prawdziwa rewolucja ale za jaką cenę? Za SDI plus linię telefoniczną z abonamentem płaciłem ponad 200PLN miesięcznie. I to trwało do momentu kiedy technologia ADSL pojawiła się w ofercie NETII czyli bodajże w 2005, kiedy to stałem się jednym z pierwszych klientów usługi NET24 w mieście. Następny krok do przodu w wykonaniu tej firmy. Słuchałem narzekań w tamtych czasach klientów na Neostradę TP i dziwiłem się o co chodzi, bo przez cały czas korzystania z NET24 nie pamietam jednej jedynej usterki.
Tyle na temat wspomnień oraz porównania serwisu Netii versus TPsa w Ostrowcu. Jak jest w tej chwili trudno mi powiedzieć, bo nie korzystam z usług ani jednej, ani drugiej firmy, ale podejrzewam, że tam gdzie NETIA korzysta z kabli Telekomunikacji, jest ciągle bardzo niewesoło. Nastąpiło to na wskutek działań UKE oraz ustawy dającej dostęp do Internetu przez operatorów alternatywnych na łączach TP czyli gdzieś od roku 2007.
a czy ktos sie orientuje czy to prawda że nie zakładaja juz w pobliskich wsiach radiówki z netii bo przeciążenie jest?
Do niedawna pracowałam w Warszawie w Netii i z całą odpowiedzialnościa mówię, że nie ma sensu wysyłać im żadnej petycji-nic nie ma sensu jeżeli chodzi o te firmę, a klientów maja najzwyczajniej w świecie gdzieś...
LUDZIE JA WAS NAPRAWDĘ NIE ROZUMIEM WY NIE MACIE MÓZGU JEDZIECIE NA NETIE A TAK NA PRAWDĘ NIE WIECIE JAK JEST .. CZY WY NAUCZYCIE SIE CZYTAC UMÓW????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BO POWINNISCIE ROZRÓZNIAĆ 20 A DO 20
GŁąby
czemu sam nie wystąpisz z taką petycja??