MAM problem z neostradą: nie chce się włączyć gdyż pojawia się komunikat brak połączenia ze zdalnym komputerem. Mam modem speed touch 330. Co robić? dzięki za pomoc
aha dzwoniłam do orange BOK ale nikt nie odbiera ciągle więc proszę o radę co robić
Prawdopodobnie nie masz połączenia z siecią. Jak masz telefon stacjonarny na tej samej linii to sprawdź filtr ( ten mały cycek przy przewodzie telefonu ). Często on pada i neta gdy jest podłączony telefon nie ma. Jak po odłączeniu telefonu nie będzie neta, sprawdź gniazdo. Jak gniazdo będzie ok pozostaje Ci wyłamać zamek przy skrzynce TP i poprzepinać wszystkie przewody w możliwie najbardziej przypadkowy sposób.
Pozdrawiam.
Jeżeli masz możliwość wpięcia telefonu w kabel od modemu to zrób to i sprawdź czy masz sygnał w słuchawce.
Jeżeli jest sygnał to walnięty jest modem, jeżeli nie ma sygnału to masz uszkodzony kabel modem->gniazdko lub gniazdko->skrzynka(linia)
ja mam to samo od ok. pół roku. nic nie da sprawdzanie kabla. kabel jest ok a i tak się pojawia ten sam komunikat. nieraz probuje się połączyć i 5 i 6 razy. trafia mnie! do tego mam z tp telefon i też od około pół roku jest problem z dodzwonieniem się do nas. coś jest u nich tylko tp milczy na ten temat.
przymierzam się do rezygnacji z tp telefonu i neostrady i wzięcia polsatu :/ płacę neostrade 50zł a polsat 15zł.
801 505 505 :) odsłuchać automat, powciskać odpowiednie numery zgodnie z ich poleceniami i powinien odebrać konsultant, który zrestartuje ci tam u siebie twoje uprawnienia do karty i powinno chodzić
Sprawdź czy dioda adsl świeci się cały czas jeśli tak to z kablem nie ma problemu znaczy synchro jest Wyinstaluj stery zrestartuj kompa i zainstaluj je jeszcze raz(zalezy jaki masz system operacyjny sprobuj jeszcze sciagnac stery z orange.pl pod swoj system moze plytka byc walnieta i jest problem z wlasciwym zainstalowaniem sterow) Jesli to nie pomoże to tak jak ktos wyzej pisal mikrofiltry zeby byly przy kzdym aparacie tel Jesli tak jest 801-505-505 reset portu na DSLAM ci zrobia jesli to nie pomoze moesz sprobowac przepiac kabel usb do innego wejscia USB (wbrew pozorom casem pomaga) Aha na infolinie dzwon na samym koncu w zaleznosci na kogo trafisz moze albo wyslac ci technikow na brak stabilnosci lacza badź sugerowac zmiane urzadzenia (modem nie jest dzierzawiony wiec nie wchodzi w gre wymiana przez TP, swoja droga na twoim miejscu kupilbym router nie modem mniej problemu nie trzeba sie babrac ze sterami a najtanszy TP-link kosztuje 60zl -wazne zeby byla plytka w zestawie) Taka sugestia od pracwonika infolinii :)
Aha do kolegi wyzej z rzekomym problemem z linia tel i problemem dodzwonienia sie 801-505-505 zgłaszasz problem sprawdzaja ci podlaczenie pytaja czy probowales na innych aparatach telefonicznych i sla technikow jesli dostajesz odpowiedz sms ze wszystko gra a nie gra znowu 801-505-505 mowisz ze bylo zgloszenie otrzymales smsa badz technicy powiedzieli ci ze wszystko bedzie dobrze, ktos sprawdza to zgloszenie patrzy co odpisali technicy jesli zgloszenie nie jest jeszcze zamkniete opisuje ze klient nie potwierdza naprawy sle jeszcze raz do TOK (technicy) jesli jest zamkniete wystawia jeszcze raz Tyle moge podpowiedziec reszta zalezy od technikow