to raczej z tobą mamusiu jest coś nie tak,to ty powinnaś się leczyć kobieto
Dzesika czy wanessa?
23:37 zapomniałaś jak córeczkę nazwałaś? Nas nie pytaj, może dawcę nasienia lepiej?
Spostrzegawcza, od wychowania to sa rodzice, od nauki nauczyciel
Mnie uczyła w 13 mam bardzo złe wspomnienia z tą panią.
18:44 i czemu jej nie wyrzuciliście? Wyzywała, szarpała? Rąk nie miałyście i gęb?
Nie odbiło się to (chyba) na moim rozwoju emocjonalnym. Jednak pamiętam dobrze ta sytuację, nawet sale w której była lekcja no i ubiór nauczycielki. Wiem, że cała klasa była zaskoczona i poruszona tą lekcja. Bylismy w szoku, że taka lekcja się odbyła, nigdy chyba takiej nie mielismy... Śmieciarzem nie zostałem(żadna praca nie hańbi i tego powinni uczyć równiez nauczyciele; żeby nie wstydzić się uczciwie zarabiać pieniędzy). Jestem studentem IV roku pedagogiki( ed. wczesnoszkolna) i chętnie udam się na praktyki studenckie do mojej macierzystej szkoły . Żałuje, ze byłem tym rocznikiem który musiał po I klasie szkoły podstawowej( wtedy chodziłem do psp 13) przenosić się do psp1. ''Odwiedziłem'' wiele szkół z racji studiowania takiego kierunku i lepszej niż ówczesnej 13, a obecnie pg 1 nie znalazłem.
Dzieci są dobrymi obserwatorami i wszystko powtarzają w domu , faktycznie jak sie pytałam dziecka , to nie mówiło o pani z entuzjazmem , trochę to smuci
i takie coś pracuje w szkole 1 i psuje opinię,dlaczego jej nie wyrzucicie a dobrych nauczycieli powyrzucaliście władzo
11:34 nie, tak człowiek myślący już nie robi. W szkole liczy się jej dobre imię, więc nikt do własnego gniazda nie s... Ci co mają dzieci wiedzą. Jeśli piszą prawdę to robią dobrze, nikt za to ich nie ukaże, a sprawę do kuratorium i to szybko aby dzieci (to one są najważniejsze) nie cierpiały i nie były gnojone.
dewotki zajmijcie sie własnymi sprawami
Mam takie samo odczucie jak gość z 22.13. Mam też wrażenie, że wiem kto podsyca to forum i jeśli się nie mylę to miała pani okazje wykazać się w swoim czasie.
trafnie napisane.