Panie Prezydencie - Hańba dla Pana i Miasta że upada MPK, co to jest 10 linii dla 70 tysięcznego miasta. Do pracy czy w CELSIE czy na tzw. Stary Zakład dojeżdżają ludzie (którzy nie mają samochodów) na godzinę 6, 7 lub 8 lub 22.
Czym teraz dojedziemy jak będzie na przykład tylko 2 autobusy na Nowy Zakład, Przyjdzie 2 godziny iść z Częstocić do CELSY na piechotę. Cofamy się do czasów PRL, kiedy do Huty w latach pięćdziesiątych chodzili ludzie na piechotę. Gdzie my idziemy - zamiast do przodu cofamy się do tylu, gdzie "wspaniałe" Związki Zawodowe, które powinny bronić Hutników ze Starego Zakładu i Celsy i innych zakładów w temacie dojazdu do pracy - zastanówcie się Panowie Radni i Pan Panie Prezydencie nad likwidacją MPK - jest to HAŃBA dla Ostrowca ??????????? - czy ratunkiem są małe busy ??????????
busy jeżdżą od 6 do 18 a potem rób co chcesz, jak bus się zepsuje to go nie ma, MPK podstawia zastępczy autobus, nawet jeśli bilety w mpk są droższe to wolę jeździć MPK.
"jak kapitalizm to kapitalizm" śpiewa Sikorowski- żeby nam się żyło lepiej i dostatniej wolności chcieliśmy to ją mamy.Nie narzekaj w Hutach za PRL pracowało 17 000 pracowników ,MPK miało kogo wozić dzisiaj 10 razy mniej to i 10 linii wystarczy.Prawie każdy pracownik ma "samochód" własny/więc powietrze maja wozić/
10 linii to ma być w całym Ostrowcu, a do Celsy tylko dwie, tak podała lokalna prasa
Wystarczy juz tego populizmu. Dawno firma taka jak MPK nie powinna dzialac i tylko dzieki milosierdziu radnych i wladz miasta istnieje od wielu lat i nadal istniec bedzie zasilana kolejnymi porcjami kroplowki.
Wiesz pismen myślałam, że masz więcej oleju w głowie. MPK w 70 tys mieście nie powinno istnieć? Bzdury. Po prostu brakuje dobrego menadżera i logistyka. Beznadziejne rozkłady, bez przemyślenia. Co do huty, to i tak na 6 dojechać jest problem, bo np z Sandomierskiej nie można się bezpośrednio się dostać. Wiesz pismen dziwi mnie że każde poczynania obecnych władz ci się podobają. Nigdy nie "usłyszałam" krytyki. To już zakrawa o fanatyzm. Człowiek światły zawsze widzi i plusy ale i minusy. Ty tylko plusy czyżby bielmo czy uzależnienie? Ja też widzę dużo plusów ale minusy też.
Ja widze plusy dodatnie i plusy ujemne
Busy "nieee", bo gruchoty i głowy się ludziom tłuką w nich, mpk "nieee" to może tramwaje będziemy mieć jak w Warszawie?:) Podobno trzeba iść do przodu a nie uwsteczniać się, bo jaskiniowcami zostaniemy w świecie cywilizacji. Ładne to nasze miasteczko tylko kuleje.
Oj ludzie wiecie, że i tak samochody są puste i jedzie z prawie pustym przebiegiem i po co marnować na darmo pieniądze?
Decyzja bardzo dobra ,a i tak większość ma emeryturkę przedemerytalną.
Spokojnie dyrektor rencista to załatwi!
Obniżenie ceny biletu do 1,50 zł to bardzo dobry krok. W końcu dzieje się coś w dobrym kierunku. Poza tym dla około 50 osób z mpk w najbliższym czasie będą przysługiwały świadczenia przedemerytalne lub będzie im się kończyć umowa czasowa. Więc nie będą to brutalne zwolnienia.
No taki menadżer znakomity była Pani Kołeczek i co? podobno był zysk ..... chyba spory, ale tylko dla niej. Kreatywna księgowość itp, byle trzymać się jak najdłużej stołka.
Ja się akurat w tej kwestii zgadzam, że MKP u nas w obecnej postaci nie ma prawa bytu. Tak wszyscy płaczą, że nie ma czym jeździc, ale wystarczy spojrzec na przejeżdżające autobusy i popatrzec na przystanki. Pustki. Ode mnie z pracy naprawdę tylko jakiś odsetek pracowników jeździ miejskimi autobusami, bo jak tak sobie przypominam, to chyba raptem 2 osoby.
Poza tym ciekaw jestem, ilu emerytów pracuje w MPK. Może warto już odejśc, a tym sposobem uratowac miejsca innym osobom, które jeszcze muszą pracowac.
Nie tak jest Gienek - na godzinę 7 i 8 dużo ludzi. Ok 13, 14, 15 zawsze pełno. W dni targowe też sporo jeździ. Gdy się ciepło zrobi na pewno mniej, bo rowery idą w ruch. Jednak prawie zawsze są pełne busy. Nie znoszę nimi jeździć, bo czuję się jak sardynka w puszcze (wyjątek biały z dużymi oknami). Wszystko jest i w MPK do zrobienia. Może to przykre co napiszę, bo każde miejsce pracy jest dla tej osoby ważne, ale może oszczędności w biurowcu poszukać. A jeśli rzeczywiście są zatrudnieni emeryci, to też o kpinę zakrawa skoro jest tak źle.
Racja, w czasach kiedy pracy dla młodych nie ma, a pobierający już emeryturę emeryci zajmują całe etaty to po prostu zbrodnia! Jak ten młody kierowca zapracuje na swoja emeryturę i swoją na rodzinę? No jak?????????????
Zwracam wszystkim uwagę, że do pracy i po Ostrowcu nie wszyscy jeżdżą swoimi samochodami, wszystko będzie OK jeżeli te 10 linii wypełni prywatny transport, tak jak to jest na przykład w Końskich, gdzie w promieniu kilkunastu kilometrów kursują PRYWATNE BUSY Z CZĘSTOTLIWOŚCIĄ 30 MINUT, PRZEJAZD 15 KM TO OPŁATA OK 4 PLN , CI CO WYMĄDRZJĄ SIĘ NA POŚCIE CO DO LIKIWIDACJI MPK TO WŁAŚCICIELE SAMOCHODOW - A ONI POWINI W TYM TEMACIE MILCZEĆ. JEŻELI W OSTROWCU NIE ROZWINIE SIĘ PRYWATNY TRANSPORT SAMOCHODOWY TO WRÓCIMY JAKO MIASTO DO LAT PIĘĆDZIESIATYCH, PANOWNIE RADNI JEŻELI MA BYC TE DZIESIĘĆ LINI TO NIECH ONE KURSUJA Co 30 MINUT OD 5 RANO DO 23 WIECZOREM KIEDY OSTANI PRACOWNIK ZAKŁADÓW W OSTROWCU WRÓCI DO DOMU. JESZCZE RAZ ZWRACAM UWAGE ŻE NIE WSZYSCY MIESZKAŃCY OSTROWCA I JEGO OKOLIC DOJEŻDŻAJĄCY DO PRACY MAJĄ PRYWATNY SAMOCHÓD SAMOCHÓD. PANOWIE RADNI PRZEMYLŚCIE SWOJĄ DECYZJĘ, BO NAWET W KAPITALIŻMIE RZĄDZĄCY POWINNI MIEĆ ODROBINĘ WYROZUMIALÓŚCI CO DO POTRZEB TYCH CO NIE SĄ ZMOTORYZOWANI ?????????
A co na to miłościwie nam panujący wiele lat przewodniczący solidarności? Co teraz pocznie biedaczysko, trza będzie rękawki zakasać i do łopaty się przykleić, jak za dawnych czasów.