W Starachowicach mają nowe autobusy na kredyt tyko nie ma czym ich zpłacać .Wyprzedają majątek jaki im został i nie wróżę im przyszłości .Prędzej padną jak MPK Ostrowiec.
Coś mi się nie chce wierzyć, przecież to Unia za nie płaci i kupione są z programu operacyjnego.
poprzedniego prezesa już nie ma ponad rok a autobusy jak jeździły stadami tak jeżdżą, są brudne i stare a na "nk" i "fk" cała polska siedzi i gospodarka się rozwija
W starachowicach autobusy są z unii europejskiej jak nie wiesz baranie nie pisz bzdur sam jesteś na kredyt.A mzk w starachowicach jest teraz w bardzo dobrej kondycji finansowej.
Bo MZK Starachowice ma przekazaną nieruchomość. Nasze MPK nie ma, a to jest podstawowe wymaganie. Proszę mieć tutaj uwagi do szanownego pana prezydenta, który trzyma te grunty i nie chce oddać.
a ja jestem pewien, że nie upadnie ani PKS ani MPK. Obie firmy czeka gruntowna przebudowa. I tak MPK zgodnie z wcześniejszymi planami zostanie przy obsłudze wyłącznie linii miejskich. Będzie kursowało w granicach miasta może 20-25 autobusów na góra pięciu liniach. Baza MPK zostanie przeniesiona poza centrum miasta (np. skrzyżowanie Zagłoby - Żeromskiego). Teren na Jana Pawła II zostanie sprzedany za kilka - kilkanaście milionów złotych. Pomoże to miastu funkcjonować i spłacać kredyty. Linie podmiejskie MPK przejmie PKS i zmodyfikuje trasy tak żeby młodzież dojeżdżała do szkół ostrowieckich. Dodatkowo w autobusach PKS będzie można jeździć ze zniżkami miejskimi za które będzie dopłacało miasto. A MPK w dalszym ciągu będzie spółka miejską lub jednostką samorządową i to pozwoli rozwiązać problemu komunikacyjne miasta Ostrowca. A pasażerowie będą mogli dodatkowo korzystać z kursów PKS w granicach miasta także za bilety ulgowe i bezpłatne. I nie będzie konieczne łączenie MPK Ostrowiec z MZK Starachowice i MKS Skarżysko. Nasze MPK też może funkcjonować i posiadać tabor nowoczesny i mniejszy bo wtedy duży nie będzie potrzebny. A mniejszy tabor to częściej wykonywane kursy. Liczę że ta rewolucja w komunikacji publicznej w Ostrowcu nastąpi w najbliższych latach
po pierwsze pks ostrowiec nie przejmie liń po mpk to jest nie realne a pks na 100% nie upadnie bo z mpk tak łatwo nie jest szkoda . Wiecie czemu mpk bankrutuje bo jest pełno busów które jeżdżą . Pan jarosław wilczyński nasz prezio kochany z tym nie skończy. Gdyby wybrano szostaka wcale nie jestem za nim czy coś ale wtedy by nie było busów gdyż za jego kadencji nie było busów i więcej autobusów jeździło i przychodziło a także zostało by dofinansowane kszo ostrowiec które prze prezia bankrutuje trzeba skończyć z nim bo on wszystko psuje nikt więcej tylko on jest temu winny. Czy wiecie że w ostrowcu miała być strefa kibica na euro 2012 tylko prezio sie nie zgodził BO NIE MA PIENIĘDZY!!!!!!!!!!!! bo on zgania na kryzys a jest taki kryzys że po żal sie boże wcale nie jstem bogaty czy coś po prostu widze jak ludzie żyją w ogóle nie oszczędzają na niczym tylko do sklepów chodzą i super komórki ma za co trzeba płacić 60 zł abonament . to już internet w cyfrowym polsacie jest tańszy bo od 30 zł najtańszy pakiet.!!!!!!!
niech ktoś napisze nudno na tym forum ostatnio tylko ja pisze ,,cincoslav" a nikt inny nie obchodzą was problemy mpk czemu każdy powinien wiedzieć w jakim miejscu jest NASZA spółka!!! Piszccie chętnie odpowiem na wasze pytania
cincoslav może ty wziąłbyś sie za przygotowanie programu naprawczego MPK, krytyka nieźle ci idzie. Pokaż co potrafisz??? może zostaniesz kolejnym cudotwórcą
Najbardziej oberwało się gminie Ćmielów. To tam MPK zlikwidowało najwięcej kursów. Część z nich jednak udało się uratować. Jak mówi burmistrz Miasta i Gminy Ćmielów, po zasięgnięciu opinii radnych gmina postanowiła dofinansować kursy autobusów w godzinach umożliwiających dojazdy i powroty do i z pracy. I tak, linia nr 2 pozostanie w soboty i niedziele z godz. 4.56, we wszystkie dni z godz. 20.56, wyjazd autobusu będzie z os. Wióry bądź os. Kochanowskiego. Pozostanie także kurs w soboty i niedziele z godz. 23.15.
-W sumie na odcinku Ćmielów – Ostrowiec Św. będzie 15 kursów MPK, 30 kursów przejmie prywatny przewoźnik Trans Katrina, a 33 ostrowiecki PKS
W gminach powiatu ostrowieckiego starano się utrzymać kursy w godzinach powrotu i wyjazdu do pracy przy harmonogramie zmianowym. Co oznacza, że mieszkańcy dojeżdżający do pracy w Ostrowcu na pierwszą czy drugą zmianę mogą sprawnie korzystać z linii miejskich. Nie wzbudza to jednak entuzjazmu. Mieszkańcy wciąż uważają, że wcześniejsze zawieszenie niektórych linii nie ułatwia życia. Najtrudniejsza sytuacja dotyczy weekendów, gdzie wieczorem do niektórych miejscowości nie można się dostać autobusem.
Przeciez ta firma juz lezy. Agonia trwa . Widac to golym okiem jak ktos ma jeszcze jakas nadzieje , to jest niepoprawnym optymisa a wrecz naiwniakiem.
idz z tymi programami to prezes ciekawe czy ci przyjmie cwaniaku pisać to umiecie ale pójść z tym to nie potrafcie cwaniaki .
Pogi nie wiem jak Ty liczysz:piszesz, że w soboty i niedziele 2 kursuje o 20.56 (tylko w dni robocze), o 4.56 nie kursuje w niedziele i święta , a liczba 15 kursów na trasie ćm-oc nie wiem skąd wziąłeś , bo na roboczo kursów jest 16+4 linii 22, w soboty 13, a niedziele 5? więc proszę pisz dokładnie lub wcale bo siejesz propagandę.
właśnie pogi nie znasz sie to nie pisz gosc mówi prawde jak sie nie znasz to sie nie wysławjaj tam gdzie są ludzie znający się na rzeczy .
można odnieść wrażenie że ten wątek tworzą tylko specjaliści z firm przewozowych, czyli może być poddana w wątpliwość jego rzetelność, prawda????