Poszukiwany mobilny elektronik do Renault Megane I 1.4 1998r.Chodzi o podjazd pod auto podłączenie pod komputer, i diagnozę,gdyż auto nagle nie chce się uruchomić.Jaka cena i jakieś namiary?Może ktoś wie?
Najpierw to podstawowe rzeczy czy jest iskra i czy paliwo dochodzi to można sprawdzić bez kompa. Jak to wszystko ok to moze immo padło
Nie znam się na mechanice,a po drugie to do sprawdzenia iskry itp jest potrzebna druga osoba.Wolę zapłacić fachowcowi,niech ustali co i jak i będzie wiadomo jaka przyczyna i co ewentualnie wymienić.Ps.Immo raczej ok dioda nie miga.
Czyżby nie było nikogo z Ostrowca,kto ma program i mógłby podjechać i zdiagnozować problem?
Jak kreci rozrusznik ale nie zapala do sprawdzenia czujnik polozenia walu lub wtyk przy nim.
Wygląda na to ,ze wszyscy mechanicy diagnozują wyłącznie tylko u siebie w warsztacie.Ale jak podjechać, jak auto nie chce się uruchomić?
Trzeba zaholować do warsztatu-zapłacić za holowanie.Później za diagnozę,i na końcu znowu za holowanie z powrotem.Koszt całości oceniam na jakieś 200zł,albo nawet i więcej))
Ja oceniam z diagnostyka i naprawa na miejscu,holowaniem itp na jakieś 800zł-na poważnie..
Czy ktoś jest w stanie naprawić za mniej niż 1000zł?
Mechanicy nie siedzą na forum i nie szukają klientów - szczególnie Ci dobrzy.
Do mnie nie raz Waldek Banda podjechał i zrobił co trzeba, podobnie Bartek Gruszka.
Zadzwoń do mechanika i się umów - podjedzie i zrobi co trzeba, a nie piszesz na forum.
Dzięki za porady.W końcu zdobyłem nr.do elektronika,który jest właśnie mobilny i diagnozuje usterki na miejscu u klienta-nie trzeba nigdzie holować itp.
Mi jeszcze żaden mechanik nie powiedział "przyholuj zobaczymy" - zawsze podjezdzaja, ale nie zawsze od reki ;-) zależy gdzie i co... Np umawiamy się na następny dzień ma dana godzinę.