Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy jesteś za przeprowadzeniem w Ostrowcu Świętokrzyskim referendum odwołującego prezydenta miasta
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.
            • Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

              Osoba, która ma problem z suszarką. Pewne sprawy nie są zależne od sklepu. Sklep zgłasza reklamacje klientowskie do serwisu producenta. Sprzęt jest wysyłany do naprawy. Serwisy niestety często wydłużają terminy napraw. Sklepy piszą ponaglenia i przypomnienia, ale taki pracownik mało co może zrobić.

              Sytuacje na sklepie za jakieś pyskówki i niemiłe odzywki uwierzcie mi takie osoby żegnają się z pracą. Są standardy. Mam kolegę w Avans na Polnej i wszystkich znajomych kieruje do niego na zakupy. A dlaczego??

              - fachowa obsługa.

              - ludzie znający się na sprzęcie.

              - przede wszystkim kulturalne osoby.

              - kasjerki często siedzą w sąsiedztwie kierownika więc takie pyskówki nie mają racji bytu - jakieś science fiction ktoś uprawia.

              Przez jeden serwis oczernia jedna osoba cały sklep i wszystkich pracowników.

              Jest to nie na miejscu i może to działać w dwie strony.

              Gość
              Zgłoś
              Odpowiedz
            • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 41

              Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

              Poza nielicznymi wpisami większość forumowiczów wykazuje się błogą niewiedzą na temat reklamacji wynikających z wpisów w karcie gwarancyjnej.

              W przypadku serwisu z tytułu gwarancji to producent a nie sklep odpowiada za sprawność działania sprzętu.Sklep pośredniczy w załatwianiu reklamacji pomiędzy serwisem a klientem.Sklep wywiązał się w 100 procentach z obowiązku.

              Sprawy serwisowe nie są łatwe proste i przyjemne.Wszystko zależy od sprawnego działania serwisu a nie od sklepu.W chwili obecnej serwisy nie mają żadnych określonych ustawowo terminów do wykonania naprawy.Pracownicy sklepu nie mogą tak naprawdę nic zrobić poza kontaktowaniem się z serwisem i przekazywaniem informacji jakie otrzymali z serwisu.

              Co do pozostałych wpisów to troszkę dziwi fakt że ktoś bierze udział a dyskusji a nie raczył odwiedzić sklepu żeby się przekonać jak jest naprawdę......no chyba że wpisy pochodzą z konkurencyjnych firm.......Myślę że każdy z pracowników sklepu mógłby napisać na forum wątek o klientach odwiedzających ich na co dzień oraz o ich zachowaniu.

              Nie opowiadam się za którąś ze stron ale sam pracuje w handlu i wiem jak pewne sprawy wyglądają.Szkoda że na forum piszą osoby które nie mają bladego pojęcia o funkcjonowaniu instytucji zwanej serwisem.....

              Gość
              Zgłoś
              Odpowiedz
              • Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

                wszystkie rzeczy które mamy kupione w avans czy w euro rtv, czy gdzieś tam indziej maja gwarancje door to door wiec sama zgłaszasz reklamacje na suszarkę a serwis na numer podany w karcie gwarancyjnej i kurier zabiera ci z pod drzwi ;) bez stresu, sama monitorujesz naprawę, tylko trzeba czytać warunki gwarancji, ale czego tu wymagać jak nikt nie czyta instrukcji obsługi a co dopiero warunki gwarancji. pozdrawiam :)

                Gość
                Zgłoś
                Odpowiedz
                • Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

                  żeby kupić za gotówkę czy na raty plus ubezpieczenie tego tamtego ściemy różnego rodzaju to na momencie wciskają, a kiedys jak zanosiłem sprzęt na gwarancji to nei chcieli przyjąć bo że ZALANY i sie okazało że wada fabryczna!!!

                  Gość
                  Zgłoś
                  Odpowiedz
                  • Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

                    No to co wciskają raty czy gotówkę????

                    Jakie te ściemy różnego rodzaju????

                    No to zalany czy wada????

                    W końcu przyjęli czy nie????

                    Jak można coś zrozumieć z takiego wpisu????!!!!!

                    Ludzie najpierw uczymy się pisać zrozumiale a potem piszemy na forum - ŻENADA!!!!!!!!!!!!

                    Gość
                    Zgłoś
                    Odpowiedz
    3 posty w tym wątku zostały wyłączone z wyświetlania ze względu na sprzeczność z Zasadami Forum lub czasowo. Możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami.
    
    - Reklama -
    - Ogłoszenie społeczne -

    - Reklama -

    - Reklama -
    - Reklama -
    - Reklama -
    Losowa firma:
    Salon Kosmetyczny Agata Żelazowska
    Branża: Kosmetyczne salony
    Dodaj firmę