Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy jesteś za przeprowadzeniem w Ostrowcu Świętokrzyskim referendum odwołującego prezydenta miasta
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.
          • Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

            i bardzo dobre podejście niech stoją cały dzień bez klijenta

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
      • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 14

        Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

        w tamtym miesiącu po raz pierwszy odwiedziłam avans, odbierałam grę na psp, ktora tydzien temu zamowiłam sobie przez internet. Pani ktora mi tą gre wydawała takze była bardzo nie miła. zachowywała się jak obrażona że w ogółóle byłam tak bezczelna że do niej podeszła (siedziała przy kasie) i byla po prostu pierwsza osoba ktora rzucila mi sie w oczy. rzucila mi ta gre pogardliwie, nie uslyszalam zadnej odpowiedzi na moje dziekuje czy dowidzenia. więcej tego sklepu nie odwiedze!!!

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

          *miało być oczywiście "tydzień wcześniej" a nie "tydzień temu" przepraszam;-)

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

            Super sklep mili panowie dobry towar miłe kasjerki szybkie reklamacje

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
          • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 22

            Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

            A ja na Polnej oddawałam laptopa do naprawy na gwarancji, pan z komputerów obsłużył nas super, na laptopa nie czekaliśmy długo i na dodatek pan był tak miły i załatwił, żeby moja córka odebrała sobie laptopa w Lublinie,tam gdzie studiuje. Na obsługę w tym sklepie nie mogę narzekać, wybieram się do nich po telewizor :)

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

              Jak słyszę te wszystkie opinie na temat tego sklepu to naprawdę zastanawiam się czy robić tam zakupy.

              Mam kilka produktów z tego sklepu ale póki co działają dobrze.Ciekawe co będzie jak się zepsują.Gwarancje mam jeszcze na większość rzeczy.

              Oby działały długo, bo jak sobie pomyślę że miałabym się z nimi użerać tak jak inni to mi się odechciewa reklamacji.

              Gość
              Zgłoś
              Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 23

      Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

      Ja nie mogę narzekać na ten sklep. W wakacje kupiłem aparat Nikon P520. Po kilku dniach byłem załamany ponieważ dany model nie spełniał moich oczekiwań. Poszedłem do sklepu z prośbą o zamianę sprzętu na inny. Na 99% byłem pewien że usłyszę po prostu NIE !! a tu zaskoczenie ... przyjęli bez problemu i pozwolili wymienić na model taki jak chciałem. Tak że ja zawszę będę polecał ten sklep. Poza tym nigdy się nie spotkałem tam z niemiłą obsługą tak jak tu niektórzy piszą. Taka prawda że tam pracują też ludzie i nastawienie tych pracowników zależy też dużo od naszego podejścia ..... jak ktoś do pracownika od razu z góry to jakiej reakcji możemy się spodziewać ?

      Gość_DUZY
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

        http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,15001171,Pulapki_elektromarketow__Sprzedaja_uzywany_lub_zepsuty.html

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

          I ta sytuacja pewnie się także tyczy reklamacji suszarki w tym sklepie.I co ?

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 30

      Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

      ja mam z kolei z tym sklepem same pozytwne doswiadczenia. pracownicy zawsze trafnie doradzali co kupic, a jak raz przyszlo mi reklamowac to tez nei bylo z tym problemu i naprawiony produkt mialam po niecalym tygodniu

      Gość_sdf
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

        Ciesz się sdf że miałeś same pozytywne doświadczenia z tym sklepem.Ja niestety nie miałem tyle szczęścia co ty i wizytę w tym sklepie wspominam bardzo źle i nawet mi się nie chce już do tego wracać.

        Jednym słowem odradzam !! Chyba że ktoś ma nerwy ze stali i duuuuuuuużo czasu na batalie z obsługą.

        W moim przypadku również chodziło o reklamację więc potwierdzam to co napisała autorka

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
      • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 33

        Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

        A czy ktoś czyta z Was warunki umieszczone w karcie gwarancyjnej. Pewnie nie. I dlatego macie wiecznie problem ze wszystkim.

        Gość_na nie
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

          psy szczekają, karawana jedzie dalej

          Gość_swiety
          Zgłoś
          Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 35

      Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

      widzę że konkurencja działa więc ludziska tępy narodzie pracownicy nie ponoszą odpowiezialności za serwis myślicie że,od ręki usuną wam usterkę to nie wróżki mają na to równo 3tygodnie jezeli nie doczytaliście w karcie gwarancyjnej więc co z rękawa wam wyptrzepie pracownik tą durną suszarkę sami zachowujecie się jak bydło targowanie to nie targowica pracownik nie ma wpływu na cenne towaru a co z własnej kieszeni ma dokładać bo każdy drze dzioba o zniżkę?w żadnym sklepie pracownicy nie odpowiadają za wadliwy towar ale tak to jest jak wieś robi zakupy w tym sklepie pracują normalni ludzie więc szanujcie ich wtedy oni szanują was

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

        Ale to nie jest problem tylko tej suszarki.Tam zawsze jest problem z gwarancją.

        Moja ciotka też miała problem niedługo po zakupie, z tym że jak usłyszała ile musi czekać to rzuciła im tym towarem na "łeb" i wyszła ze sklepu.

        Kolega z 16:26 pisze o 3 tygodniach...Problem z w tym że autorka pisze o 3 miesiącach, a to duża różnica

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
      • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 37

        Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

        Skoro mają na to "równo 3 tygodnie" to czemu suszarki nie ma już prawie 3 miesiąc?

        Czy to jest OK?

        A co jakbym zareklamowała pralkę albo kuchenkę?

        Nie pozostaje nic innego jak przez 3 miesiące robić obiad na butli turystycznej albo prać w rzece.

        Wydaje mi się że sklep ten ogranicza się tylko do sprzedaży towaru, a procedurę reklamacji traktują jak zło konieczne.

        Czy tak powinno być w normalnym sklepie?

        Wracając do niemiłej obsługi - to my robimy im łaskę że coś tam kupimy, a nie obsługa że nam sprzeda.

        Naprawdę, jeżeli tak mają wyglądać moje zakupy w tym sklepie to ja podziękuję.Wam też radzę się głęboko zastanowić czy tracić czas, nerwy i pieniądze na ten sklep.

        Gość_zenka
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

          łaske a to dobrać jednak nie wiecie ile ten sklep ma utargu każdego dnia ok 20tyś więc nie jest to waszą zasługą jednej wybitnej jednostki jeżeli macie przedłużoną gwarancję ew gwarancję producenta to zawsze towar jest wymieniany 3msc to juz sprawa producenta nigdy pracownika czytajcie regulamin sklepu to nie jest trudne nikt nikogo nie zmusza do kupienia tam jezeli pójdziecie do euro to ta sama siec wiec narodzie bez łaski

          Gość_xx
          Zgłoś
          Odpowiedz
        • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 39

          Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

          POPIERAM

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
3 posty w tym wątku zostały wyłączone z wyświetlania ze względu na sprzeczność z Zasadami Forum lub czasowo. Możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami.

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Losowa firma:
Salon Kosmetyczny Agata Żelazowska
Branża: Kosmetyczne salony
Dodaj firmę