i bardzo dobre podejście niech stoją cały dzień bez klijenta
w tamtym miesiącu po raz pierwszy odwiedziłam avans, odbierałam grę na psp, ktora tydzien temu zamowiłam sobie przez internet. Pani ktora mi tą gre wydawała takze była bardzo nie miła. zachowywała się jak obrażona że w ogółóle byłam tak bezczelna że do niej podeszła (siedziała przy kasie) i byla po prostu pierwsza osoba ktora rzucila mi sie w oczy. rzucila mi ta gre pogardliwie, nie uslyszalam zadnej odpowiedzi na moje dziekuje czy dowidzenia. więcej tego sklepu nie odwiedze!!!
*miało być oczywiście "tydzień wcześniej" a nie "tydzień temu" przepraszam;-)
Super sklep mili panowie dobry towar miłe kasjerki szybkie reklamacje
A ja na Polnej oddawałam laptopa do naprawy na gwarancji, pan z komputerów obsłużył nas super, na laptopa nie czekaliśmy długo i na dodatek pan był tak miły i załatwił, żeby moja córka odebrała sobie laptopa w Lublinie,tam gdzie studiuje. Na obsługę w tym sklepie nie mogę narzekać, wybieram się do nich po telewizor :)
Jak słyszę te wszystkie opinie na temat tego sklepu to naprawdę zastanawiam się czy robić tam zakupy.
Mam kilka produktów z tego sklepu ale póki co działają dobrze.Ciekawe co będzie jak się zepsują.Gwarancje mam jeszcze na większość rzeczy.
Oby działały długo, bo jak sobie pomyślę że miałabym się z nimi użerać tak jak inni to mi się odechciewa reklamacji.
Ja nie mogę narzekać na ten sklep. W wakacje kupiłem aparat Nikon P520. Po kilku dniach byłem załamany ponieważ dany model nie spełniał moich oczekiwań. Poszedłem do sklepu z prośbą o zamianę sprzętu na inny. Na 99% byłem pewien że usłyszę po prostu NIE !! a tu zaskoczenie ... przyjęli bez problemu i pozwolili wymienić na model taki jak chciałem. Tak że ja zawszę będę polecał ten sklep. Poza tym nigdy się nie spotkałem tam z niemiłą obsługą tak jak tu niektórzy piszą. Taka prawda że tam pracują też ludzie i nastawienie tych pracowników zależy też dużo od naszego podejścia ..... jak ktoś do pracownika od razu z góry to jakiej reakcji możemy się spodziewać ?
http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,15001171,Pulapki_elektromarketow__Sprzedaja_uzywany_lub_zepsuty.html
I ta sytuacja pewnie się także tyczy reklamacji suszarki w tym sklepie.I co ?
ja mam z kolei z tym sklepem same pozytwne doswiadczenia. pracownicy zawsze trafnie doradzali co kupic, a jak raz przyszlo mi reklamowac to tez nei bylo z tym problemu i naprawiony produkt mialam po niecalym tygodniu
Ciesz się sdf że miałeś same pozytywne doświadczenia z tym sklepem.Ja niestety nie miałem tyle szczęścia co ty i wizytę w tym sklepie wspominam bardzo źle i nawet mi się nie chce już do tego wracać.
Jednym słowem odradzam !! Chyba że ktoś ma nerwy ze stali i duuuuuuuużo czasu na batalie z obsługą.
W moim przypadku również chodziło o reklamację więc potwierdzam to co napisała autorka
A czy ktoś czyta z Was warunki umieszczone w karcie gwarancyjnej. Pewnie nie. I dlatego macie wiecznie problem ze wszystkim.
psy szczekają, karawana jedzie dalej
widzę że konkurencja działa więc ludziska tępy narodzie pracownicy nie ponoszą odpowiezialności za serwis myślicie że,od ręki usuną wam usterkę to nie wróżki mają na to równo 3tygodnie jezeli nie doczytaliście w karcie gwarancyjnej więc co z rękawa wam wyptrzepie pracownik tą durną suszarkę sami zachowujecie się jak bydło targowanie to nie targowica pracownik nie ma wpływu na cenne towaru a co z własnej kieszeni ma dokładać bo każdy drze dzioba o zniżkę?w żadnym sklepie pracownicy nie odpowiadają za wadliwy towar ale tak to jest jak wieś robi zakupy w tym sklepie pracują normalni ludzie więc szanujcie ich wtedy oni szanują was
Ale to nie jest problem tylko tej suszarki.Tam zawsze jest problem z gwarancją.
Moja ciotka też miała problem niedługo po zakupie, z tym że jak usłyszała ile musi czekać to rzuciła im tym towarem na "łeb" i wyszła ze sklepu.
Kolega z 16:26 pisze o 3 tygodniach...Problem z w tym że autorka pisze o 3 miesiącach, a to duża różnica
Skoro mają na to "równo 3 tygodnie" to czemu suszarki nie ma już prawie 3 miesiąc?
Czy to jest OK?
A co jakbym zareklamowała pralkę albo kuchenkę?
Nie pozostaje nic innego jak przez 3 miesiące robić obiad na butli turystycznej albo prać w rzece.
Wydaje mi się że sklep ten ogranicza się tylko do sprzedaży towaru, a procedurę reklamacji traktują jak zło konieczne.
Czy tak powinno być w normalnym sklepie?
Wracając do niemiłej obsługi - to my robimy im łaskę że coś tam kupimy, a nie obsługa że nam sprzeda.
Naprawdę, jeżeli tak mają wyglądać moje zakupy w tym sklepie to ja podziękuję.Wam też radzę się głęboko zastanowić czy tracić czas, nerwy i pieniądze na ten sklep.
łaske a to dobrać jednak nie wiecie ile ten sklep ma utargu każdego dnia ok 20tyś więc nie jest to waszą zasługą jednej wybitnej jednostki jeżeli macie przedłużoną gwarancję ew gwarancję producenta to zawsze towar jest wymieniany 3msc to juz sprawa producenta nigdy pracownika czytajcie regulamin sklepu to nie jest trudne nikt nikogo nie zmusza do kupienia tam jezeli pójdziecie do euro to ta sama siec wiec narodzie bez łaski
POPIERAM