Ale to prawda zakupy w tym sklepie to błąd.
Pracownicy sklepu wywiązali się ze swojego obowiązku przyjęli reklamacje na towar.
A towar wadliwy nie pozostaje na sklepie, wprowadzasz klientów w błąd, gdyż taki towar zostaje wysłany na serwis.
To już nie jest zależne od pracowników sklepu.
Kiedy towar przyjeżdża z serwisu wtedy dzwonią do klienta aby mógł przyjść po odbiór towaru.
Do 9.20 zapomniałeś/łaś dodać, czekaj na rozpatrzenie reklamacji od 3 miesięcy do...? Poza tym to sklep ponosi odpowiedzialność, za sprzedany towar. Mnie jako klienta nie interesuje tłumaczenie, ze to serwis odpowiada, za czas realizacji reklamacji, który w tym wypadku, jest zwyczajną kpiną, wobec klienta. Róbcie tak dalej, a z pewnością na tym zyskacie...
Ale to co piszą ludzie o tym sklepie to prawda, aby tylko kupić a potem........i kasjerka jest bardzo niekulturalna szczególnie w stosunku do starszych czego przykładem była moja mama, a ja świadkiem i oczywiście uwagę pani zwróciłam.
Napisała bym jeszcze o innej sprawie, ale dam temu spokój.
Ponieważ kiedyś w sklepie na Polnej spotkałem się kilka razy z niemiłą obsługą (np. kiedy próbowałem się targować wskazując, że w innym sklepie ten sam towar jest o kilkaset złotych taniej to usłyszałem odpowiedź: "To idź Pan sobie kupować do tamtego sklepu") dlatego trzymam się zasady nie kupować tam nawet baterii :)
W tym na Jana Pawła oddawałem też laptopa. Równiutko 20 dni to trwało i w międzyczasie dzwonili do mnie 2 razy. Za pierwszym po to, żeby poinformować o rodzaju usterki, a za drugim, żeby umówić odbiór. Rok wcześniej kupowałem u nich dekoder dla mamuśki. Okazał się być trachnięty (nie reagował na pilota). Zaniosłem i powiedziano mi, że mogę sobie wybrać inny z półki (w tej samej cenie). 5 min. i po sprawie :)
Każda rzecz w domu posiadam z tego sklepu od suszarki po sprzet agd inne duperele.Nigdy mi się nic nie zepsuło, a jakby nawet to nastapiło to trzymam oryginalne pudełka tych towarów i paragony, a także faktury.
Nikt na mnie z obsługi tego sklepu nie spojrzał czy się odezwał w niestosowny sposób, a tym bardziej krzyczał czy rzucał towarem.Więc nie wiem skad wy to bierzecie?Z kosmusu czy jak?
Może byś się zastanowił człowieku dlaczego wyłączyłeś drugi post ze względu na sprzeczność ,gdzie tam jest sprzeczność może łaskawie nam wytłumaczysz, nikogo nie obraża, napisany delikatniej niż inne i prawdziwy.
A ja na Polnej oddawałam laptopa do naprawy na gwarancji, pan z komputerów obsłużył nas super, na laptopa nie czekaliśmy długo i na dodatek pan był tak miły i załatwił, żeby moja córka odebrała sobie laptopa w Lublinie,tam gdzie studiuje. Na obsługę w tym sklepie nie mogę narzekać, wybieram się do nich po telewizor :)
ja mam z kolei z tym sklepem same pozytwne doswiadczenia. pracownicy zawsze trafnie doradzali co kupic, a jak raz przyszlo mi reklamowac to tez nei bylo z tym problemu i naprawiony produkt mialam po niecalym tygodniu
psy szczekają, karawana jedzie dalej
wszystkie rzeczy które mamy kupione w avans czy w euro rtv, czy gdzieś tam indziej maja gwarancje door to door wiec sama zgłaszasz reklamacje na suszarkę a serwis na numer podany w karcie gwarancyjnej i kurier zabiera ci z pod drzwi ;) bez stresu, sama monitorujesz naprawę, tylko trzeba czytać warunki gwarancji, ale czego tu wymagać jak nikt nie czyta instrukcji obsługi a co dopiero warunki gwarancji. pozdrawiam :)