Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy jesteś za przeprowadzeniem w Ostrowcu Świętokrzyskim referendum odwołującego prezydenta miasta
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

Ilość postów: 12 | Odsłon: 1 | Najnowszy post
W aktualnym widoku dostępne są posty sprzeczne z Zasadami Forum. Ten widok ma pewne ograniczenia (np. nie można odpowiadać na posty). Przywróć zwykły widok wątku „Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji”.
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 2

    Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

    Ale to prawda zakupy w tym sklepie to błąd.

    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. Zwróć uwagę, że w poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • w poście zastosowano krytykanctwo wobec osoby, firmy, produktu lub usługi (krytyka dla krytyki, negatywna krytyka bez podania argumentów, wytykanie pomyłek i braków); na tym Forum krytykę powiązaną z negatywną oceną należy popierać argumentami, np. negatywnie oceniona jakość wykonania usługi lub produktu musi być poparta faktami, danymi, uzasadnieniem itp.; nie należy upominać za drobne pomyłki w pisowni, ponieważ Forumowicze nie mają możliwości edycji napisanych przez siebie postów i ewentualnego poprawienia błędów.
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
    Gość
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 3

    Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

    Pracownicy sklepu wywiązali się ze swojego obowiązku przyjęli reklamacje na towar.

    A towar wadliwy nie pozostaje na sklepie, wprowadzasz klientów w błąd, gdyż taki towar zostaje wysłany na serwis.

    To już nie jest zależne od pracowników sklepu.

    Kiedy towar przyjeżdża z serwisu wtedy dzwonią do klienta aby mógł przyjść po odbiór towaru.

    Gość
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 4

    Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

    Do 9.20 zapomniałeś/łaś dodać, czekaj na rozpatrzenie reklamacji od 3 miesięcy do...? Poza tym to sklep ponosi odpowiedzialność, za sprzedany towar. Mnie jako klienta nie interesuje tłumaczenie, ze to serwis odpowiada, za czas realizacji reklamacji, który w tym wypadku, jest zwyczajną kpiną, wobec klienta. Róbcie tak dalej, a z pewnością na tym zyskacie...

    Gość_bad_man
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 11

    Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

    Ale to co piszą ludzie o tym sklepie to prawda, aby tylko kupić a potem........i kasjerka jest bardzo niekulturalna szczególnie w stosunku do starszych czego przykładem była moja mama, a ja świadkiem i oczywiście uwagę pani zwróciłam.

    Napisała bym jeszcze o innej sprawie, ale dam temu spokój.

    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. Zwróć uwagę, że w poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • w poście zastosowano krytykanctwo wobec osoby, firmy, produktu lub usługi (krytyka dla krytyki, negatywna krytyka bez podania argumentów, wytykanie pomyłek i braków); na tym Forum krytykę powiązaną z negatywną oceną należy popierać argumentami, np. negatywnie oceniona jakość wykonania usługi lub produktu musi być poparta faktami, danymi, uzasadnieniem itp.; nie należy upominać za drobne pomyłki w pisowni, ponieważ Forumowicze nie mają możliwości edycji napisanych przez siebie postów i ewentualnego poprawienia błędów.
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
    Gość
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 12

    Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

    Ponieważ kiedyś w sklepie na Polnej spotkałem się kilka razy z niemiłą obsługą (np. kiedy próbowałem się targować wskazując, że w innym sklepie ten sam towar jest o kilkaset złotych taniej to usłyszałem odpowiedź: "To idź Pan sobie kupować do tamtego sklepu") dlatego trzymam się zasady nie kupować tam nawet baterii :)

    Gość
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 15

    Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

    W tym na Jana Pawła oddawałem też laptopa. Równiutko 20 dni to trwało i w międzyczasie dzwonili do mnie 2 razy. Za pierwszym po to, żeby poinformować o rodzaju usterki, a za drugim, żeby umówić odbiór. Rok wcześniej kupowałem u nich dekoder dla mamuśki. Okazał się być trachnięty (nie reagował na pilota). Zaniosłem i powiedziano mi, że mogę sobie wybrać inny z półki (w tej samej cenie). 5 min. i po sprawie :)

    antares
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 17

    Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

    Każda rzecz w domu posiadam z tego sklepu od suszarki po sprzet agd inne duperele.Nigdy mi się nic nie zepsuło, a jakby nawet to nastapiło to trzymam oryginalne pudełka tych towarów i paragony, a także faktury.

    Nikt na mnie z obsługi tego sklepu nie spojrzał czy się odezwał w niestosowny sposób, a tym bardziej krzyczał czy rzucał towarem.Więc nie wiem skad wy to bierzecie?Z kosmusu czy jak?

    malaczerwona
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 18

    Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

    Może byś się zastanowił człowieku dlaczego wyłączyłeś drugi post ze względu na sprzeczność ,gdzie tam jest sprzeczność może łaskawie nam wytłumaczysz, nikogo nie obraża, napisany delikatniej niż inne i prawdziwy.

    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. Zwróć uwagę, że w poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • w poście nie odniesiono się do tematu wątku ani do żadnego z poprzednich postów; aby wypowiedzieć się na nowy temat, należy rozpocząć nowy wątek.
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
    Gość
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 22

    Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

    A ja na Polnej oddawałam laptopa do naprawy na gwarancji, pan z komputerów obsłużył nas super, na laptopa nie czekaliśmy długo i na dodatek pan był tak miły i załatwił, żeby moja córka odebrała sobie laptopa w Lublinie,tam gdzie studiuje. Na obsługę w tym sklepie nie mogę narzekać, wybieram się do nich po telewizor :)

    Gość
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 30

    Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

    ja mam z kolei z tym sklepem same pozytwne doswiadczenia. pracownicy zawsze trafnie doradzali co kupic, a jak raz przyszlo mi reklamowac to tez nei bylo z tym problemu i naprawiony produkt mialam po niecalym tygodniu

    Gość_sdf
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 34

    Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

    psy szczekają, karawana jedzie dalej

    Gość_swiety
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 42

    Odp.: Media Expert (Avans) na Polnej - długotrwałe rozpatrywanie gwarancji

    wszystkie rzeczy które mamy kupione w avans czy w euro rtv, czy gdzieś tam indziej maja gwarancje door to door wiec sama zgłaszasz reklamacje na suszarkę a serwis na numer podany w karcie gwarancyjnej i kurier zabiera ci z pod drzwi ;) bez stresu, sama monitorujesz naprawę, tylko trzeba czytać warunki gwarancji, ale czego tu wymagać jak nikt nie czyta instrukcji obsługi a co dopiero warunki gwarancji. pozdrawiam :)

    Gość
    Zgłoś
W tym wątku znajdują się 6 postów, które oczekują na weryfikację (m.in. sprawdzenie, czy są zgodne z Zasadami Forum; możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami).

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Losowa firma:Dodaj firmę