no właśnie macie rację a poza tym każdy z nas może mieć zły dzień
SZANUJMY SIEBIE I INNYCH
żona była ostatnio i też chamówa była
a moja żona niesamowicie grzeczna jest
Taaa wg waszego rozumowania jak jesteście w banku i czekacie , to co o 17.00 pani powinna was wyprosić. Przecież ma dom, rodzinę, ale nie one o 17.00 zamykają bank i obsługują. Nie widzę różnicy a nawet uważam, że w banku młyn większy i o wiele dłużej jej zejdzie ba ma papiery, a nie ziemię i doniczki. Przepraszam za sarkazm, ale obsługuje się do ostatniego klienta.
Rosliny to nie artykuł pierwszej potrzeby, mozna przyjśc wczesniej a nie w ostatniej chwili i jeszcze miec pretensje.Od lat kupuje tam rosliny i jestem zadowolona.Zawsze tam jest bardzo miła obsługa.
a ja nie jestem zadowolony i kupować tam już nie zamierzam i być traktowany jak intruz
PANIE TROCHĘ KULTURY W OBSŁUDZE Z KLIENTEM
-----------------------------------------------------------------
właściciel powinien wysyłać na kursy profesjonalnej obsługi klienta---są takie
miła jest pani ktora ma kolczyka w brodzie
tu jest mowa o facecie a nie pani --- sprzedawca jest niemiły
Od lat kupuję w tym sklepie rosliny i jestem zadowolona.Wiele sklepów ogrodniczych zwiedziłam i tu w Ostrowcu jest duzy wybór i rosliny są TANIE.Z obsługi jestem bardzo zadowolona, tak męskiej jak i damskiej.Zawsze znajdzie sie ktoś komu cos się nie podoba ale to jednostkowe opinie z którymi nie ma co się liczyć.Generalnie sklep zbiera pozytywne recenzje i jest godny polecenia.
prawda ze nie miła stoję przy kasie , a pani rozmawia z kolezanką totalnie mnie lekceważy
A ja zawsze jestem bardzo dobrze obsługiwana i z chęcią pójdę tam po nowe roślinki.
Tam jest przynajmniej 5 facetów sprzedawców i tyle samo pań, albo i więcej. O którego chodzi?
W banku jest coś takiego jak "zarządzanie kolejką" i jeśli nie jest to jakaś bardzo ważna sprawa a to panie też mają prawo zaprosić Cie na następny dzień.
A ja jestem zachwycona obsługom, pamiętam, że byłam w sobotę, ruch mieli straszny, a i towar wyjmowali. Ja chcialam kwiatki na taras i taki Pan w okularach, w ubiegłym roku go nie było bardzo przyjemny i świetnie mi doradził jak mogę wykonać efektowne połączenia, jestem zachwycona obsługą i kwiatami też
lepiej tam niz kastoramie dawać zarobić obcemu kapitałowi
gościu z 20.18 nie rozumiesz problemu. tam jest nie miło i już. pan o którym mowa najbardziej .
osoba , którą niemiła obsługa spotkała tylko chciała zapytać , a nie wnosiła żadnych pretensji, a pan przy innych klientach potraktował ją jak intruza. odpowiedź sobie drogo ceni. chyba to jakiś ważniak skoro nie chce mu się odpowiedzieć .
Widzę że ktoś bardzo chce posuć opinię temu pracownikowi ciekawe czemu?pewnie ma jakiś w tym interes.jak dla mnie obsługa sympatyczna i rzeczowa .zarówna żeńska jak i męska.świetny sklep.polecam.
każdy ma swoje zdanie
osoba może się poczuć urażona ja ktoś do niej w ten sposób się odnosi
przecież za własne pieniądze -- nie bierze towar za darmo tylko płaci
klient płaci klient wymaga
kulturę sprzedawca ma w zakresie obowiązków pracy--I BEZ DYSKUSJI
trzeba przeprosić a nie wymądrzać się że miał racje