jesteście tłuki jakich mało, klient może przyjść O KTÓREJ CHCE!!! bo sprzedawca jest dla niego a nie odwrotnie! a biadolenie do szefostwa nic nie da, pan jest zatrudniony po znajomośći jak większa czesc ostrowca
Na początek naucz się poprawnie składać zdania.
Ja tam często kupuję i nigdy nie spotkałam się z nie miłą obsługą. Nawet jak moje bliźniaczki robią rundy między regałami, nikt mi uwagi nie zwróci. Prawdę mówiąc ja nie mam nigdy problemów ze sprzedawcami czy kasjerami. Jeśli ja się odnoszę z kulturą to inni do mnie tak samo. Każdy robotę dzisiaj szanuje, ale bez przesady, że będą się w pas kłaniać każdemu klientowi. A w ogóle, to co to za tendencja się w naszym mieście zrobiła, że o każdej błahostce tworzy się wątek na forum. Co za ludzie. Trzeba było spytać tego pana dlaczego jest nie miły. Może to nic osobistego, może miał zły dzień, lub był najzwyczajniej już zmęczony po całym dniu pracy i noszeniu ciężarów. Trochę wyrozumiałości i empatii.
Skoro sklep czynny jest do danej godziny, to 5 minut przed nią mam prawo wejść i kupić szybko co chcę. A sprzątanie zaczyna się po zamknięciu sklepu a nie jak kto chce.
Zgadzam się z uwagami do personelu. Pani kasjerka, jedząc kanapkę w trakcie obsługi klientów, nie uznała ceny z naklejki na towarze twierdząc, że naklejki ktoś sobie poprzeklejał a ona ma kody na kasie. Oczywista bzdura. Cała partia towaru była oznakowana inną niż w systemie kasy ceną i nikt nawet tyłka nie ruszył by poprzekreślać wadliwe oznaczenia.
Nie znają podstawowej zasady, że dla klienta liczy się cena z półki a nie z kasy. Oczywiście towar został zwrócony, zero transakcji ale nikt się nawet nie zastanowił nad tym.
Smacznego
Kupuję w tym sklepie od czasu do czasu. Ze dwa tygodnie temu byłam z mężem i kupowaliśmy kilka roślinek. Nie bardzo mogliśmy się zdecydować które wybrać i właśnie Pan z uśmiechem w miły, kulturalny sposób pomógł nam dokonać wyboru.
Ludzie miejcie trochę empatii dla innych. Nikt z nas nie jest doskonały i zawsze uprzejmy w pracy Zdarza się nam czasem mieć gorszy dzień.
Od lat kupuję w tym sklepie rosliny i jestem zadowolona.Wiele sklepów ogrodniczych zwiedziłam i tu w Ostrowcu jest duzy wybór i rosliny są TANIE.Z obsługi jestem bardzo zadowolona, tak męskiej jak i damskiej.Zawsze znajdzie sie ktoś komu cos się nie podoba ale to jednostkowe opinie z którymi nie ma co się liczyć.Generalnie sklep zbiera pozytywne recenzje i jest godny polecenia.
W banku jest coś takiego jak "zarządzanie kolejką" i jeśli nie jest to jakaś bardzo ważna sprawa a to panie też mają prawo zaprosić Cie na następny dzień.
każdy ma swoje zdanie
osoba może się poczuć urażona ja ktoś do niej w ten sposób się odnosi
przecież za własne pieniądze -- nie bierze towar za darmo tylko płaci
klient płaci klient wymaga
kulturę sprzedawca ma w zakresie obowiązków pracy--I BEZ DYSKUSJI
trzeba przeprosić a nie wymądrzać się że miał racje
wy snoby chcecie żeby wokół was skakać i wam w d..e wchodzić,
a traktujecie nas jak niewolników bo macie się za lepszych od nas
a spie.......e dziady!!??
Ciekawe jacy ludzie wypisują te negatywy o tych pracownikach-pewnie tacy b. KULTURALNI,MILI i SYMPATYCZNI co nie potrafią poszanować drugiego człowieka. Ludzie pracujący w tym sklepie są bardzo O.K. i oddani swojej pracy.
piszcie co chcecie, póki nie otworzy się inne centrum ogrodnicze z prawdziwego zdarzenia w mieście to i tak będziecie kupować w medaxie. ps. nie wszyscy dają z siebie wszytko bo łatwo się domyśleć :) kasa mało kasy ...
fakt, obsługa nie jest miła zwłaszcza pan wysoki blondyn, nawet wczoraj robiłem zakupy i był pracownik po "alkoholu" - zresztą nie pierwszy raz od niego wyczułem