Możliwe że tak bo to nie byla zadna inwestycja miejska po prostu inwestor kupil dzialke, zgodnie z planem.
Ludzie na całym świecie są jak bydło - są karmieni byle jakim żarciem i kłamstwami. Wszystko tylko po to, by pracowali i przynosili korzyści kilku osobom które trzymają ‘to wszystko’ w garści. Ameryka już od dawna działa jak wielka machina. Plan jest taki aby machiną był cały świat, całkowicie kontrolowany. CYTAT - I artiste
P O M Y S L C I E O T Y M
troche zaczęło mnie zastanawiać stwierdzenie, że w maku jest plastikowe, śmieciowe jedzenie. przeciez jest to ogromna sieć, która na pewno z , racji swojej marki ma kupe kontroli na głowie zewnętrznych wewnętrznych, sanepidów, pipów i innych dupereli. Po za tym nie wierze, że jest tam mięso gorszej jakości od tego które co niedziela pół miasta kupuje w tesco czy carefourze. Na marginesie co w dzisiejszych czasach jest zdrowe oprócz wódki???
Każdy jęczy że mac zły, że nie potrzebny, że syf a jak pujde do kasy nie moge sie dopchać ;)
w sumie to i ja bym chyba wolał fishburgera z colą zamiast karpia i cinkiego barszczyku
Klasyczna oferta McDonald’s została wzbogacona o linię produktów McCafe, obejmującą szeroki wybór kaw i deserów. W tym celu wydzielono na sali jadalnej samodzielną część kawiarnianą z oddzielną ladą. Różni się ona także stylistyką mebli i wystrojem.
Z myślą o najmłodszych gościach restauracji powstała tzw. strefa Gym&Fun, w skład której wchodzą trzy interaktywne miejsca zabaw: wyścig rowerowy, bieg z przeszkodami oraz boisko do koszykówki z małymi piłkami.
-Zakładamy, iż ze względu na lokalizację restauracji duży odsetek gości będą stanowić zmotoryzowani – mówi Krzysztof Kłapa, Dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska - Przygotowaliśmy dla nich linię McDrive oraz wygodne parkingi. Natomiast dla miłośników kawy i deserów uruchomiliśmy strefę McCafe. Spodziewamy się, że spotka się ona z dużym zainteresowaniem gości, którzy docenią oferowane w niej wysokiej jakości gorące i mrożone kawy oraz szeroki wybór deserów.
Restauracja zatrudnia 72 pracowników, z czego 12 to kadra menadżerska. Sama restauracja jest czynna codziennie w godzinach 7.00-24.00, natomiast linia McDrive będzie obsługiwała gości aż do godziny 2.00 w nocy.
W pierwszych tygodniach działania restauracji zakup powiększonego zestawu będzie premiowany gratisową puszką Fanty. Tak było po otwarciu w Ostrowcu McDonald ;)
Jak podkreśla Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska, należy się spodziewać, że – ze względu na lokalizację resteuracji - duży odsetek gości będą stanowić wycieczki dzieci jadące do Parku Dinozaurów w Bałtowie.
-To z myślą o nich w restauracji powstanie tzw. strefa Gym&Fun, w skład której wchodzą trzy interaktywne miejsca zabaw: wyścig rowerowy, bieg z przeszkodami oraz boisko do koszykówki z małymi piłkami – podkreśla K.Kłapa. -Oczywiście jesteśmy również otwarci na mieszkańców miasta. Myślę, że docenią oni strefę McCafe, jaka będzie się znajdować w lokalu. W jej ofercie znajdują się wysokiej jakości gorące i mrożone kawy oraz szeroki wybór deserów.
Przypomnijmy tylko, że McDonald's Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 241 restauracji McDonald’s, które zatrudniają ponad 13 500 osób. 103 z nich to obiekty prowadzone przez 50 licencjobiorców.
McDonald's w Polsce:
- 277 restauracji, w tym 141 prowadzone na zasadzie franczyzy przez 52 licencjobiorców
- 196 restauracji typu McDrive
- 55 restauracje z opcją McCafe
- 28 restauracji z opcją Gym'n'fun
- ponad 15 500 pracowników
Każdego roku restauracje McDonald’s® na całym świecie organizują akcję zbierania funduszy na programy charytatywne prowadzone z myślą o chorych
i zaniedbanych dzieciach. Akcja ta nosi nazwę McHappy Day®. Środki zebrane dzięki hojności gości McDonald’s® w Polsce zasilą konto Fundacji Ronalda McDonalda, od lat wspierającej profilaktykę i wczesne wykrywanie chorób, szczególnie onkologicznych, u dzieci.
Działania Fundacji są organizowane pod hasłem „NIE nowotworom u dzieci”
i skupiają się m.in. na szkoleniu lekarzy z zakresu rozpoznawania wczesnych symptomów nowotworowych, organizowaniu konferencji dla onkologów dziecięcych, a także finansowaniu wydawnictw książkowych z tego zakresu. Fundacja prowadzi też program bezpłatnych, profilaktycznych badań USG małych dzieci. Badania te odbywają się w specjalistycznym ambulansie, który dociera nawet do małych miejscowości. Do tej pory przebadano w ten sposób ponad 21 000 dzieci. Kilkaset z nich trafiło do specjalistów w celu dalszej diagnostyki i podjęcia leczenia z wcześniej niewykrytymi schorzeniami i nieprawidłowościami rozwojowymi.
Fundacja wspiera również rodziny zmagające się z ciężką, długotrwałą chorobą dziecka. Z myślą o rodzicach i opiekunach małych pacjentów w Centrum Zdrowia Dziecka powstał Pokój Rodzinny Ronalda McDonalda. Umożliwia on relaks w domowej atmosferze i daje wytchnienie od szpitalnych warunków.
Więcej informacji o Fundacji można znaleźć na stronie www.frm.org.pl i na profilu Fundacji na Facebooku.
W środę, 24 sierpnia br. McDonald’s Polska rozpoczyna nową, ogólnopolską kampanię informacyjną. Jej celem jest budowanie świadomości konsumentów na temat produktów McDonald’s - ich naturalnych składników, procesu przygotowania oraz wysokiej jakości i wartości odżywczych
Wysokich wartości odżywczych? O mamo, niezły żart na początek tygodnia :D
Nie moja wina czytałem w internecie słyszałem pogłoski i wypisałem takie komentarze :(
Kawa Orange Mocha to perfekcyjne połączenie mocnego espresso, gorącego mleka i ciemnej czekolady Zimowego charakteru dodają jej nuty cytrusowe. Wyraźna pomarańcza i słodycz czekolady, doskonale rozgrzewają i wprawiają w świąteczny nastrój.
Drugą propozycją w zimowym menu jest kawa Ginger Cookie Latte. Kompozycja delikatnej kawy latte i korzennych aromatów piernika, to doskonała propozycja/doskonały wybór na zimowe dni.
Oba napoje są przygotowywane z najwyższej jakości świeżo mielonej kawy ziarnistej, której mieszanka jest opracowana i selekcjonowana specjalnie dla McCafe.
Produkty promocyjne będą dostępne we wszystkich restauracjach ze strefą McCafe w kraju od 1 grudnia do odwołania.
Kanapka The M with Bacon to perfekcyjne połączenie delikatnej wołowiny i dodającego jej charakteru chrupiącego bekonu. Całości smaku kanapki dopełniają: chrupiąca sałata batawia, pomidor, ser ementaler i wypiekana ciabata.
Kanapka dostępna jest w cenie 11,90 zł. Można ją nabyć również w McZestawie (16,90 zł) oraz McZestawie Powiększonym (18,40 zł).
Druga propozycja McDonald’s to Kanapka CBO. Jest to znana gościom restauracji kanapka w kształcie sześcianu, która zaskakuje nie tylko wyglądem, ale i smakiem. Jej niezwykłość wynika ze specjalnego połączenia składników: zielonej sałaty, soczystego kurczaka, chrupiącego bekonu i smażonej cebulki. A do tego delikatnie rozpływający się ser, sos i sezamowo-bekonowa posypka na górnej części bułki.
Kanapka CBO kosztuje 10,90 zł i jest dostępna również w zestawach: McZestaw CBO 15,90 zł, McZestaw Powiększony CBO 17,40 zł.
Ofertę promocyjną wzbogacają dwie przekąski. Jedna z nich to Kratofelki – złocista i chrupiąca przekąska z ziemniaków podawana z delikatnym sosem śmietanowym. Druga to pyszne, chrupiące brokuły panierowane, również oferowane z sosem śmietanowym dla osiągnięcia wyjątkowego smaku. Cena jednej porcji to 5,50 zł. Kratofelki dostępne są również w McZestawach Powiększonych z sosem śmietanowym (zamiast dużych frytek lub sałatki), a mała porcja w zestawach Happy Meal (bez sosu śmietanowego).
Nowe produkty będą dostępne w ofercie restauracji McDonald’s do 4 kwietnia 2011 r.
W restauracjach McDonald’s gratka dla amatorów solidnych porcji – Kanapka Zbójnicka (10,90 zł) oraz Kanapka Drwala (11,90 zł). Kanapka Zbójnicka to kompozycja grillowanego mięsa wołowego, sera ementaler, placka ziemniaczanego oraz dwóch plastrów chrupiącego bekonu w pszennej bułce serowo-bekonowej. Z kolei Kanapka Drwala to bułka z plackiem serowym w złocistej panierce oraz chrupiący bekon i soczysta wołowina. Wszystko z prażoną cebulą i wyjątkowym sosem. Kanapki są dostępne w zestawach.: McZestaw z Kanapką Zbójnicką kosztuje 15,90 zł (powiększony 17,40 zł), natomiast McZestaw z Kanapką Drwala 16,90 zł (powięksozny 18,40 zł).
Kolejnym produktem z zimowej oferty są serki na gorąco. Porcja czterech sztuk kosztuje 5,90 zł.
Dodatkowo zimową propozycję McDonald’s wzbogacają Zakręcone frytki w fantazyjnych kształtach podawane z sosem śmietanowym. Dostępne będą w cenie 5,50 zł, w każdym zestawie powiększonym oraz jako opcja wyboru zamiast frytek lub owocogurtu w zestawie Happy Meal.
Oferta jest dostępna we wszystkich restauracjach sieci w kraju.
Już przestań reklamować tego macdonalda , już wiemy że jesteś menagerem w macu gdzie nikt się nie chce żywić.