brawo
Dyrektor Komisji "Zakrzewska argumentowała, że w unieważnionych pracach powtarzały się bardzo charakterystyczne błędy, które nie wynikają ze sposobu nauczania. Zadania wykonane były w sposób inny, niż ten, którego uczy się w szkole" - wychylanie się i nie daj Boże wykazanie, że umie się inaczej to grzech - wielkie "0" należy się komisji tak na poziomie OKE jak i CKE
Gościu z 18;25 na takich pustych bezmózgowców ludzi jak ty nikt nie zwraca uwagi więc możesz się wyżywać do woli
http://www.youtube.com/watch?v=LcxhtnPCuxg
sorry, to nie miało być tutaj;)
i co z tego
proszę nie wykasowywać mojego wątku
Jeśli prowadzi się samochód pod wpływem alkoholu, to konsekwencje łatwo można przewidzieć, a jeżeli się ściąga na maturze, to można się spodziewać jej unieważnienia. Cała filozofia. A sytuacja jest dosyć żenująca - za dorosłych już ludzi, sprawy załatwiają ich rodzice.
Dlaczego nikt nie chce uwierzyć młodzieży? Jestem nauczycielką i uważam, że nie można potępiać wszystkich młodych ludzi. Część ściąga, wiem coś o tym, ale to nie znaczy, że pozostali są cwaniakami. Poza tym proszę pomyśleć, nad polskim fenomenem, zgodnie z którym władza ma zawsze rację a obywatel nigdy. To jest spadek po przednim systemie. Życzę tym uczciwym młodym ludziom i ich rodzicom powodzenia w walce z biurokracją. Wiem, co mówię, bo sprawdzam matury. To jest jeden wielki skandal.
a może nie wszystkich stać na prawnika?
Nie wiem jaka była przyczyna, ale w moich oczach cała grupa straciła na wiarygodności. Wg. mnie poprostu zrozumieli że nie da się tego wygrać i dlatego się wycofali i teraz to wygląda tak, że maturzyści którzy zarzekali się na Boga że nie ściągali teraz się wycofują i teraz pytam jakie są podstawy żeby ludzie myśleli o pozostalych maturzystach, że napewno nie ściągali?
Bzdura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tylko idiota idzie na maturę z telefonem , za to wylatuje sie z matury w całej polsce. Zresztą takie rzeczy może insynuować tylko ktoś kto nie ma pojęcia o chemii.