PiS to taka przedwojenna warszawska Praga.
Niebawem wrócą i posprzątają balagan.
Niech zaczną od zamiatania Placu Wolności ,bo taki poPIS dali na ostrowieckim rynku że głowa boli
Nie ma to jak rozsławić własne miasto w świecie
Wyborcy Trzaskowskiego dziękują
Nam też się należy trochę rozrywki
PiS Ostrowiec jest z Madzią
Tak właśnie działa ta partia jeden coś powie i wszyscy powtarzaja
Poseł Rusiecki
Troszkę się pomylił a tak chciał pokazać jak Ostrowiec murem za córka prezydenta elekta
Ha ha ha z Ostrowca Polska bekę ma
10/28 dlaczego? Skąd tak daleko posunięte wnioski?
Nie chcę cię martwić ale w świat też poszło
Bezbłędna analiza osobowości Trzaskowskiego jakom kandydata na prezydenta:
„Nie jest w ogóle politykiem w krwi i kości”
Ekspert d/s wizerunku Andrzej Pomarański mówi, że Trzaskowski - w przeciwieństwie do Karola Nawrockiego - nie wygląda na polityka, który dobrze czuje się między zwykłymi ludźmi.
Rafał Trzaskowski pokazał w tej kampanii coś, czego chyba nie pokazał w kampanii z 2020 roku, bo okazało się, że on jest pod względem występów publicznych, sposobów prezentowania się, wyjątkowo słaby. Nie wykorzystał doświadczeń z poprzedniej kampanii, a tu mimo tego, że miał gigantyczne wsparcie z różnych stron nie zaprezentował się dobrze.
Myślę, że to jest pewna kwestia charakterologiczna (…). Jak nie mamy dobrego tworzywa, pomysłu, to nie jesteśmy w stanie wytworzyć czegoś, co jest hitem rynkowym. Rafał Trzaskowski, jakbyśmy porównali tych dwóch kandydatów, nie był hitem rynkowym. Miał wsparcie, były pewne oczekiwania, domyślnie część opinii publicznej myślała, że to jest faworyt wyborów, ale jakbyśmy go przeanalizowali tak dzień po dniu, jego występy, sposób prezentowania, barwa głosu bardzo nieprzyjemna, to był to produkt przereklamowany w znacznym stopniu. Jego występy na wiecach, jak on w pewnym momencie wykrzykuje te słynne: „Uśmiechnijcie się brygada, hej!”, albo w taki paniczny, zupełnie niezrozumiały sposób mówi: „Zapraszają, zapraszają, dyskutować, nie dyskutować”
To nie jest tylko przekaz skierowany do tych osób, które tam są bezpośrednio, ale są media i to jest potem element memiczny. On stał się memem w tej kampanii. Te dwie godziny prezydentury – to też jest taki element prawdopodobnie — mówił ekspert ds. wizerunku.
Rafał Trzaskowski ma ten problem, że nie jest w ogóle politykiem w krwi i kości, jest bardziej rodzajem celebryty politycznego, który czuje się dobrze w elitarnym zamkniętym gronie. To było widać, gdy nawet wchodził na spotkania otoczony ochroniarzami, tam nie było kontaktu
https://wpolityce.pl/polityka/731784-specjalista-ds-wizerunku-trzaskowski-jest-przereklamowany