Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy jesteś za przeprowadzeniem w Ostrowcu Świętokrzyskim referendum odwołującego prezydenta miasta
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Mała prośba do klientów: również się uśmiechajcie i bądźcie mili!

Ilość postów: 14 | Odsłon: 1796 | Najnowszy post
  • Mała prośba do klientów: również się uśmiechajcie i bądźcie mili!

    Drodzy klienci - dla Was mamy się uśmiechać i być mili , my pracownicy marketów prosimy o to samo ! Trochę zrozumienia i życzliwości nikomu nie zaszkodzi !

    Wariatka
    Zgłoś
    Odpowiedz
    • Odp.: Mała prośba do klientów: również się uśmiechajcie i bądźcie mili!

      Zawsze jestem uprzejmy dla miłych pań :)

      sylwo77
      Zgłoś
      Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 12

      Odp.: Mała prośba do klientów: również się uśmiechajcie i bądźcie mili!

      Masz calkowita racje, szkoda tylko, ze niektorzy klienci tego pojac nie moga.

      pismen
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Mała prośba do klientów: również się uśmiechajcie i bądźcie mili!

        Odświeżam wątek !

        Wariatka
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Mała prośba do klientów: również się uśmiechajcie i bądźcie mili!

          Wariatka jak można się do Ciebie nie uśmiechnąć ;-)

          Sceptyk
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Mała prośba do klientów: również się uśmiechajcie i bądźcie mili!

            A mnie nie obchodzi ,czy ktoś się do mnie uśmiecha w sklepie czy nie. Przyszedłem po daną rzecz a nie uśmiechać się do ludzi. Swoja droga jest mi ,żal ,że kasjerka każdemu z osobna mówi dzień dobry, nie dość ,że musi być skoncentrowana na pracy , to jeszcze takie wymuszone formy grzeczności....Ale cóż zrobić jak taki wymóg z góry.

            Burzum
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: Mała prośba do klientów: również się uśmiechajcie i bądźcie mili!

              nie wyobrażam sobie żeby wejśc gdziekolwiek czy to sklep czy jakieś biuro czy do kogoś do domu żeby nie powiedziec DZIEŃ DOBRY to świadczy o człowieka wychowaniu jakie otrzymał od rodziców A już nie wyobrażam sobie żeby nie ustąpic miejsca w autobusie czy w poczekalni osobie starszej czy kobiecie to jest nie do pomyślenia .

              Gość_nerwus
              Zgłoś
              Odpowiedz
            • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 20

              Odp.: Mała prośba do klientów: również się uśmiechajcie i bądźcie mili!

              Te "dzień dobry" gdy podchodzi sie do kasy wychodząc ze sklepu też mnie drazni.

              Gość
              Zgłoś
              Odpowiedz
              • Odp.: Mała prośba do klientów: również się uśmiechajcie i bądźcie mili!

                Odrobina kultury i juz drazni. To raczej norma a nie odstepstwo jesli uzywa sie zwrotow grzecznosciowych.

                pismen
                Zgłoś
                Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 17

      Odp.: Mała prośba do klientów: również się uśmiechajcie i bądźcie mili!

      Wariatko, nie zawsze chce mi się śmiac gdy idę po zakupy, kupuję często wieczorem po pracy ,wówczas jestem już padnięta i ani mi w głowie uśmiechanie się do obsługi bo nie po to przyszłam, chciałbym być szybko , sprawnie obsłużona bez zbędnych wymuszonych grzeczności. Tak więc personel też niech ma na uwadze , że są klienci którzy chcą kupić szybko bez dodatkowych atrakcji typu banan na twarzy kasjerki.

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Mała prośba do klientów: również się uśmiechajcie i bądźcie mili!

        A co zrobić jak pani w sklepie już na wejściu ma minę jakby stała tam za karę i aż strach nawet na nią popatrzeć?Też się uśmiechać Zgadzam się z tym co napisałaś ale panie w sklepach też potrafią być strasznie...................

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 19

      Odp.: Mała prośba do klientów: również się uśmiechajcie i bądźcie mili!

      Dlatego coraz bardziej lubię samoobsługowe kasy...

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Mała prośba do klientów: również się uśmiechajcie i bądźcie mili!

        jak widac nie brakuje ludzi bez kultury i bez wychowania.zmeczona po pracy na tyle zeby nie mogla powiedziec dzien dobry.totalny brak wychowania az przykro czytac takie tlumaczenie.ludzie przeciez kasjera czy kasjer tez czlowiek okazmy im chociaz min

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Mała prośba do klientów: również się uśmiechajcie i bądźcie mili!

          czytaj ze zrozumieniem, o uśmiechaniu mowa a nie o "dzień dobry". Jeśli wszystkie teksty czytasz z takim zrozumieniem to faktycznie az przykro Ci czytać....

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
7 postów w tym wątku zostało wyłączonych z wyświetlania ze względu na sprzeczność z Zasadami Forum lub czasowo. Możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami.

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -