Ta decyazja do września więc nie sieje zamęt u
No pochoruja się z zazdrości bo ktoś wziął normalnie nie mogą tego przeżyć i co rusz nowy wątek który nam wisi szczerze mówiąc
ludzie czy wy nie umiecie czytac sama to podpisywalam jest jak wol napisane do 30 kwietnia 2017 roku a potem sie wywinom banki uprzedzaja kredytobiorcow ze potem splacac nie beda miec z czego
oby było do tego kwietnia, bo dużo się trąbi że do końca roku i coś wymyślą, wg mnie na coś zamienią
Co podpisywalas do kwietnia????
Wszyscy mają decyzje do września 2017 więc nie wiem o co ci chodzi
A potem dostaniesz bony zywnosciowe , ktore i tak bedziesz musial w innej forme oddac panstwu.
Nawet jak dostanę bony to zostaną mi pieniądze z wypłaty, które musiałbym wydać na jedzenie. Tak, czy siak będzie dobrze ;)
Wkrótce zacznie się rok szkolny. Niby 500+ jest na dziecko. Zobaczymy jak wzrośnie liczba wpłat na ubezpieczenie czy komitet rodzicielski. Ciekawy też jestem ilu będzie uczniów bez podręczników i zeszytòw.
Ona nie wie co podpisywała gościu 07:58 ;) Oczywiście że jest do 30 września 2017 a potem należy złożyć nowy wniosek. Niektórzy jak widać rozumem nie grzeszą.
No naprawdę czytać i nic nie zrozumieć a podpisać????
Hehe 12:37 to pewnie prowokacja. Każdy z nas wie, że co najmniej do końca ich rządów te 500zł będzie a raczej Pis sądząc po wzroście ich poparcia długo nie zejdzie ze sceny, więc moje dzieci dostaną jeszcze kilka lat, a kasa na koncie im zostanie. Ja jestem na tak...
13.01 niestety ale te pieniadze to nie lokata, wkrotce trzeba bedzie sie z niej rozliczyc
Nawet na giełdach samochodowych widać efekty "dobrej zmiany". Jest zapotrzebowanie na auta 12, 15 letnie i powyżej. Ludzie się cieszą a potem będą płacić podatki od starych samochodów i będą oddawać to co dostali o ile będą mieli wpływy z 500+