Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Kto zostanie nowym Prezydentem RP
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Kultura klientów w sklepie

Ilość postów: 23 | Odsłon: 1 | Najnowszy post
W aktualnym widoku dostępne są posty sprzeczne z Zasadami Forum oraz posty, które zostały czasowo wyłączone z wyświetlania ze zwykłego widoku. Ten widok ma pewne ograniczenia (np. nie można odpowiadać na posty). Przywróć zwykły widok wątku „Kultura klientów w sklepie”.
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 6

    Odp.: Kultura klientów w sklepie

    bo to są wieśniaki, wchodzą nawet dzień dobry nie powiedzą, drzwi też nie potrafią zamykać kultura buraków !!!

    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. Zwróć uwagę, że w poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • w poście skierowano w kogoś jakąkolwiek agresję lub namawia się do takiego zachowania (m.in.: nękanie, wyśmiewanie się, kpina, groźba, zastraszanie, szykanowanie, wyzywanie, poniżanie, negatywne porównanie); na tym Forum nie ma ani akceptacji, ani tolerancji dla takich zachowań.
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
    Gość
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 8

    Odp.: Kultura klientów w sklepie

    Więcej niż połowa klientów jest niewidzialnych.Część z nich nie raczy nawet odpowiedzieć na moje dzięń dobry,pomimo,że to oni wchodzą do sklepu.Jest miło jak wejdzie ktoś powie dzień dobry,jeszcze milej jak się uśmiechnie...ale niestety niewielu jest takich klientów.

    Gość
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 9

    Odp.: Kultura klientów w sklepie

    Ja o kulturze ekspedientek też bym pewnie niejedną napisała. Od razu widać, ze to osoby po podstawówce.

    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. Zwróć uwagę, że w poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • w poście nie odniesiono się do tematu wątku ani do żadnego z poprzednich postów; aby wypowiedzieć się na nowy temat, należy rozpocząć nowy wątek.
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
    Gość
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 10

    Odp.: Kultura klientów w sklepie

    Tak właśnie zwykle jest. Stoją trzy lumpy i obrabiają jeszcze d..pę temu kto wyszedł 5min. wcześniej. Ja ostatnio wybieram markety bo tam uczy sie ogłady sprzedawców, a w małych sklepikach jakby trzoda naprzeciw mnie stała.

    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. Zwróć uwagę, że w poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • w poście użyto wulgaryzmu, podczas gdy można było użyć innego słowa (dotyczy to także wykropkowanych oraz w inny sposób ukrytych wulgaryzmów); wulgaryzmy są zabronione na tym Forum.
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
    Gość
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 11
    Treść posta dostępna jest dla zalogowanych użytkowników.
    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. W poście znajdują się 2 nadużcia opisane w Zasadach Forum:
    • w poście skierowano w kogoś jakąkolwiek agresję lub namawia się do takiego zachowania (m.in.: nękanie, wyśmiewanie się, kpina, groźba, zastraszanie, szykanowanie, wyzywanie, poniżanie, negatywne porównanie); na tym Forum nie ma ani akceptacji, ani tolerancji dla takich zachowań;
    • w poście nawołuje się, zachęca lub sugeruje użycie przemocy wobec ludzi lub zwierząt; na tym Forum nie wolno w jakikolwiek sposób nawoływać do przemocy; dotyczy także wymierzania klapsa i policzka; nie dotyczy zwalczania szkodników, uboju zwierząt hodowlanych i łowiectwa; nie dotyczy kary śmierci, eutanazji, in-vitro itp..
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 14
    Treść posta czasowo wyłączonego z wyświetlania jest niedostępna.
    Ten post został czasowo wyłączony z wyświetlania. Zostanie przywrócony do wyświetlania, jeśli jest zgodny z Zasadami Forum. Kiedy post zostanie przywrócony do wyświetlania?
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 15

    Odp.: Kultura klientów w sklepie ? (O)(O)

    A odnośnie kultury...to, czy kulturalne/higieniczne jest krojenie wędliny czy też sera przez ekspedientkę bez rękawiczek (chodzi o dotykanie produktu bezpośrednio gołymi rękoma, gdy np chwilę wcześniej wydawała komuś pieniądze, albo dokrajanie kilku plasterków i przenoszenie je z krajalnicy na wagę właśnie w ten sposób? )

    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. Zwróć uwagę, że w poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • w poście nie odniesiono się do tematu wątku ani do żadnego z poprzednich postów; aby wypowiedzieć się na nowy temat, należy rozpocząć nowy wątek.
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
    Gość
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 19

    Odp.: Kultura klientów w sklepie

    Sklep jest lokalem użyteczności publicznej.Jako klient wchodzę do sklepu po konkretny towar i zależy mi na szybkiej i sprawnej obsłudze. Nie przychodzę do sklepu na pogaduchy, ani w celach towarzyskich. Sympatyczny personel sklepowy może zawsze liczyć na moją życzliwość i dobre słowo. Stwierdzenie "Sklep (...) to miejsce prywatne" wyjaśnia dlaczego w niektórych sklepach klient jest traktowany jak intruz, który wtargnął nieproszony komuś do domu na obiad. Zniechęceni takim zachowaniem klienci omijają takie sklepy z daleka. Dlatego nie dziwmy się kiedy kolejne sklepiki bankrutują, znikając w niebycie .

    Gość
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 20

    Odp.: Kultura klientów w sklepie

    Ja się zawsze czuję zażenowany, kiedy stojąc w kolejce do kasy muszę wysłuchiwać "a gdzie to beła, co robieła, co kupieła" wypowiadanego przez komóreczkę. Najczęściej schemat jest taki: dwudziestoletnia "pindzia" ze swoim Samsungiem, lub innym wynalazkiem, dzięki któremu wygląda jakby przyłożyła do twarzy deskę do krojenia. Czy wy ludzie naprawdę musicie zarażać innych swoją głupotą i sprzedawać publicznie prywatność? To samo tyczy się innych miejsc publicznych np. autobusu, czy przychodni. Osobiście doskonale pamiętam czasy, kiedy minuta połączenia kosztowała tyle, co dzisiejszy "nołlimit" na jeden dzień i wtedy nawet najbardziej zawzięty "telefonista" nie rozmawiał dłużej niż 5 minut. Niestety - dwadzieścia lat później taryfy "nołlimit - napier... ile możesz" są na początku dziennym i stąd taki wysyp kasztanów widzących tylko czubek własnego nosa. Mam to szczęście, że nie moja praca nie jest w żaden sposób związana ze sprzedażą i obsługą klienta, ale naprawdę nie zazdroszczę tym, którzy muszą przez 8-12 h stać na nogach, obsługiwać na kasie i dodatkowo być zmuszonym do przyjmowania "na klatę" słowotoku i pretensji ludzi wychowanych na współczesnej telewizji. Szacunek panie i panowie!

    ps. czy zwracam uwagę? Owszem zdarzyło się wielokrotnie, ale do urodzonych po 1990 roku to jak grochem o ścianę :)

    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. Zwróć uwagę, że w poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • w poście użyto wulgaryzmu, podczas gdy można było użyć innego słowa (dotyczy to także wykropkowanych oraz w inny sposób ukrytych wulgaryzmów); wulgaryzmy są zabronione na tym Forum.
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
    Gość
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 22

    Odp.: Kultura klientów w sklepie

    Ja proponuję poszukać sobie w "internetach" słowa "savoir vivre", a potem zacząć brzęczeć o wymaganiach. Tutaj jest perełka: "Ja proponuję udać się do banku jakiekolwiek, do retauracji albo do sklepu gdzie obsługuje właściciel i przypatrzyć się jak się tam traktuje klienta i bynajmniej nie chodzi tu jakieś uniżanie się przed klientem ale o zasadę frontem do klienta bo klient nasz pan" - ależ oczywiście. Widziałeś kiedyś żeby jakiś osioł w banku napier... przez komóreczkę o tym, co zrobi na obiad, czy psiej kupie zrobionej na trawniku przed blokiem? Ja nie. Zwykle siedzą jak trusie i czekają na swoją kolejkę. Skoro potrafisz wytrzymać bez telefoniku siedząc w kolejce w banku, urzędzie, czy u lekarza, to idąc do sklepu, czy klubu (zaraz - w miasteczku nie ma czegoś takiego), równie dobrze możesz się bez niej obejść. Proste? Nie dla wszystkich. "Niek poszewka peknie - mnie siem należy. Płacem i wymagam".

    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. Zwróć uwagę, że w poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • w poście użyto wulgaryzmu, podczas gdy można było użyć innego słowa (dotyczy to także wykropkowanych oraz w inny sposób ukrytych wulgaryzmów); wulgaryzmy są zabronione na tym Forum.
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
    Gość
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 23

    Odp.: Kultura klientów w sklepie

    no cóż...przykro ,że nie rozróżniasz rangi , funkcji jakie pełnią dane instytucje...,że niby z jakiego powodu w sklepie ma panować cisza???Dokładnie płacę i wymagam-przynajmniej ja tak mam bo ciężko zarobiłam te pieniądze i chce za nie kupić cos dobrego coś co mi się podoba a przy tym nie chce mi się być narażoną na zły humor sprzedawcy jak również nie chce mi się bez potrzeby paplać do sprzedawcy bo najzwyczajniej w świecie mi się nie chce a Ty jak tam sobie chcesz płac i nie wymagaj, powiem więcej najpierw przeproś ,że ośmieliłeś się wejść do sklepu, potem się przywitaj należycie następnie weź towar który wciśnie ci sprzedawca /broń boże nie ten który podoba się tobie/ i znowu przeproś zapłac, podziękuj z ukłonem ,pożegnaj się i wyjdź cichutko a i nie zapomnij przed wejściem do sklepu wyciszyć telefonu

    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. Zwróć uwagę, że w poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • post jest odpowiedzią na post wyraźnie sprzeczny z Zasadami Forum lub post jest jednym z postów wątku, w którym post rozpoczynający jest wyraźnie sprzeczny z Zasadami Forum; ignoruj posty, które są wyraźnie sprzeczne z Zasadami Forum.
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
    Gość
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 24

    Odp.: Kultura klientów w sklepie

    Zgadzam się. Pracuję w miejscu gdzie jest tabliczka o zakazie rozmowy przez telefon. Oczywiście sporej liczbie osób nie interesuje to ze jak trajkotają przez telefon najzwyczajniej w świecie przeszkadzają w pracy innym ludziom. Ludzie szanujmy się nawzajem.

    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. Zwróć uwagę, że w poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • post jest odpowiedzią na post wyraźnie sprzeczny z Zasadami Forum lub post jest jednym z postów wątku, w którym post rozpoczynający jest wyraźnie sprzeczny z Zasadami Forum; ignoruj posty, które są wyraźnie sprzeczne z Zasadami Forum.
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
    Gość
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 26

    Odp.: Kultura klientów w sklepie

    tylko jak wchodzimy do malych sklepow to sie witamy,w duzym nikt na nas uwagi nie zwraca,raczej pilnuja zeby ktos cos nie ukradl.

    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. Zwróć uwagę, że w poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • post jest odpowiedzią na post wyraźnie sprzeczny z Zasadami Forum lub post jest jednym z postów wątku, w którym post rozpoczynający jest wyraźnie sprzeczny z Zasadami Forum; ignoruj posty, które są wyraźnie sprzeczne z Zasadami Forum.
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
    Gość_inka
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 29
    Treść posta czasowo wyłączonego z wyświetlania jest niedostępna.
    Ten post został czasowo wyłączony z wyświetlania. Zostanie przywrócony do wyświetlania, jeśli jest zgodny z Zasadami Forum. Kiedy post zostanie przywrócony do wyświetlania?
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 33

    Odp.: Kultura klientów w sklepie

    Żyjemy w wolnym kraju nie mamy PANÓW nad sobą i dla mnie wyrażenie "klient nasz pan"to przeżytek.Tak moze myslec prywatny właściciel sklepu, dla którego każdy klient przeliczany jest na złotówki.Inaczej odbieraja to pracownicy marketów którzy nic z tego nie mają.Suche dzień dobry i zapraszam ponownie.Nie muszą spoufalać się z klientem.Chociaż z własnego doświadczenia wiem,iż klienci nadal sugerują się tą zasadą i są naprawdę upierdliwi a nawet wręcz chamscy.

    Gość
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 36

    Odp.: Kultura klientów w sklepie

    a to dobre:)pracownicy marketów pracują charytatywnie ????dostają pensje za obsługę klienta .Nic w tym dziwnego ,że włascicel sklepu klienta przelicza na złotówki..na Boga gościu z 19:02 toz to jego sposób na zarabianie na życie

    Gość
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 37

    Odp.: Kultura klientów w sklepie

    Dokładnie. Każdy jest taki sam.

    Gość
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 38

    Odp.: Kultura klientów w sklepie ? (O)(O)

    ten pan mieszka u mnie w bloku na Rosochach i też mówi wszystkim dzień dobry-w tym ludziom 20 lat młodszym od niego.Jest przy tym sympatyczny i uśmiechnięty i wszyscy go lubią

    Gość_Sąsiadka
    Zgłoś
W tym wątku znajdują się 9 postów, które oczekują na weryfikację (m.in. sprawdzenie, czy są zgodne z Zasadami Forum; możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami).

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -