A jaką to szkołe specjaliści trzeba skonczyć ,zeby pójśc do Policji ?menka64 odpowiadajac na twój post ta szkoła daje średnie wykształcenie,rzetelna wiedzę też ,tylko trzeba chciec z tego skorzystać,uczą w niej nauczyciele z ostrowieckich szkół średnich.
Ażbyś się czasami nie zdziwił jak się dostaniesz do policji po tej szkole czy po innej, nie ważne co skończysz tylko jakie masz plecy ot i cała prawda
Ta szkola tez jest dzienna,być może poziom jest niższy niz w innych technikach ale są tam tez uczniowie którzy dobrze sobie radza.Nie wiem dlaczego z taka pogardą mówisz o tej szkole.?Jak ktoś chce to tak jak wyżej pisałam będzie sie uczył i w ZDZ,zdobędzie zawód i pójdzie dalej na studia.Ważne jest to,ze szkola daje możliwości rozwoju,są wyjazdy na zagraniczne praktyki.Zreszta atmosfera jest fajna bo to mała szkoła a nie moloch.
jestem uczniem tej szkoły(na szczęście juz tylko do kwietnia) odradzam wszystkim ta szkole. Co to mialo nie byc z ta innowacja a koniec koncow trwalo to dwa lata. Mialy byc praktyki zagraniczne a nasza czwarta klasa nie byla nigdzie. Na praktyki wyjezdza tylko 16osob dwa razy w roku. mialo byc prawo jazdy i potem sluch o tym zaginal. Zenada
a jeszcze trzeba płacić kaszana
dajcie sobie spokój z tą szkołą, to ze nawet ukończycie nie musi oznacza ze macie gwarantowaną prace w policji... to tylko taki chwyt marketingowy...żeby kasę wyciągnąć od was. wielu skończyło i nawet w żadnej mundurówce nie pracują.szkoda czasu i pieniędzy. dziękuje.dobranoc.