Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy jesteś za przeprowadzeniem w Ostrowcu Świętokrzyskim referendum odwołującego prezydenta miasta
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Koleżanki do jazdy na szosówce - 30-100 km dziennie

Ilość postów: 3 | Odsłon: 1868 | Najnowszy post
Aktualny widok mógłby udostępnić posty sprzeczne z Zasadami Forum i/lub posty, które zostały czasowo wyłączone z wyświetlania ze zwykłego widoku. Jednak w tym wątku brak jest takich postów. Ten widok ma pewne ograniczenia (np. nie można odpowiadać na posty). Przywróć zwykły widok wątku „Koleżanki do jazdy na szosówce - 30-100 km dziennie”.
  • Koleżanki do jazdy na szosówce - 30-100 km dziennie

Cześć!

Jestem nowy w Ostrowcu i szukam koleżanki do wycieczek na rowerach szosowych. Dziennie chciałbym robić od 30 do 100km ze średnią w granicach 28-34km/h.

Dlaczego szukam dziewczyny? Ponieważ nie zależy mi na rywalizacji, tylko na spokojnej jeździe w miłym towarzystwie. Możesz też jeździć na rolkach.

Musisz mieć ochotę na jazdę i stanowić dla mnie dodatkowe źródło motywacji.

W zamian odwzajemnie się tym samym.

Wiek 18-36.

PS. Interesuje mnie relacja czysto koleżeńsko-rekreacyjna, więc możesz mieć męża, chłopaka lub być zakonnicą.

Pozdrawiam, Jacek (29 lat)

Life
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 8

Odp.: Koleżanki do jazdy na szosówce - 30-100 km dziennie

No kolego myślę, że jednak tymi parametrami trochę odstraszyłeś koleżanki :)

100 km to trzeba już trochę jeździć i nie na rolkach :)

Jak nie znajdziesz koleżanki to jest w Ostrowcu kilku zapaleńców którzy nieźle jeżdżą i pewnie chętnie przyjmą dodatkowego kolegę.

Gość
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 20