Cześć!
Jestem nowy w Ostrowcu i szukam koleżanki do wycieczek na rowerach szosowych. Dziennie chciałbym robić od 30 do 100km ze średnią w granicach 28-34km/h.
Dlaczego szukam dziewczyny? Ponieważ nie zależy mi na rywalizacji, tylko na spokojnej jeździe w miłym towarzystwie. Możesz też jeździć na rolkach.
Musisz mieć ochotę na jazdę i stanowić dla mnie dodatkowe źródło motywacji.
W zamian odwzajemnie się tym samym.
Wiek 18-36.
PS. Interesuje mnie relacja czysto koleżeńsko-rekreacyjna, więc możesz mieć męża, chłopaka lub być zakonnicą.
Pozdrawiam, Jacek (29 lat)
ta koleżanka musiała by mieć niezłą kondycje aby jechać ze średnia tak wysoką
Może faktycznie trochę zawyżyłem średnią, ale nie jest to ultimatum ani kryterium. Wydaje mi się, że z jazdą na zmiany, na kole, dla większości dziewczyn średnia 27-30 przy normalnych warunkach i nie za długich odcinkach nie powinna być problemem. Kondycja jest wymagana, ale na początek wystarczy chęć i ambicje. Jeżdżąc 3-4 razy w tygodniu można w 2-3 tygodnie zrobić spory skok kondycyjny. Oczywiście najlepiej byłoby gdyby "koleżanka" była ode mnie szybsza. ;) ale... ja tez demonem prędkości nie jestem i czasem lubię "popykać" sobie od tak, dla relaksu.
Kondycję mają kobiety. Widzę często jak pomykaja przez 2 godziny.
Hej
Jestem kobietą uwięzioną w męskim ciele
Czy popedałujesz ze mną?
a kto nie lubi sobie "popykać" od tak dla relaksu :)
No kolego myślę, że jednak tymi parametrami trochę odstraszyłeś koleżanki :)
100 km to trzeba już trochę jeździć i nie na rolkach :)
Jak nie znajdziesz koleżanki to jest w Ostrowcu kilku zapaleńców którzy nieźle jeżdżą i pewnie chętnie przyjmą dodatkowego kolegę.
No wybacz, ale nie ;)
ja dziś zrobiłam ponad 80, ale mam towarzystwo, a i w przedziale wiekowym się nie mieszczę :)
No to jest mocno powiedziane, na moje oko, twoje warunki spełnia w Oc może kilka osób, większość społeczności się nie mieści ,więc nie generalizowałbym tak z tym lenistwem kobiet.