kawalek super. fajny glos. tylko te przeklenstwa mi tu nie bardzo pasuja.
Boshe ty znasz jakieś milsze słownictwo dla ucha ?? Myślałam że to Tokyo Hotel
nie znam się na muzyce, ale ogólnie spoko, brawa dla chłopaka że mu się chce coś robić..
emo i rap????no ok....he he ,,,,tekst cienki,ale niech pisze...moze za jakis czas stworzy cos konkretenego...ja jestem na nie;/
takie posty przechodzą, a ja muszę wiecznie czekać, jak na windę z 60 piętra.
co jest kurwa z tobą moderator?! jak piszę coś to muszę czekać na weryfikację i tak nie przepuszczasz wpisów, a tu takie "gówno" przepuszczasz, a nie spuszczasz!
brawo
Gildia słów to hiphopolo, gatunek muzyki, który istnieje chyba tylko w Ostrowcu.
Do pługa z nim!
Brawo Diego!!!
Choć przekleństw nie popieram, to popieram twórczość.
Jak się nic nie robi narzekają,jak coś się tworzy plują na człowieka - takie miasto.
Dobrze śpiewasz: "może kiedyś ktoś to doceni" - ja doceniam.
Choć słucham innej muzyki to Twoja jest ok.
Rób swoje!!!
Powodzenia
szału nie ma ale na prawdę bardzo doceniam to, że dążysz to spełniania swoich marzeń, przekleństwa jakoś mi tu również nie pasują, ale nie poddawaj się, rób swoje kiedyś na pewno ktoś Cię doceni !
WITAM WSZYSTKICH, z tej strony Diego. Na prawdę mam niezłe pośmiewisko z tych którzy najeżdzaja na mnie w każdy mozliwy sposob, hehe taki kraj. Ale prawda jest taka, dobrze, ze mam takich ktorym cos sie nie podoba, to oznacza , ze sa zazdrosni, albo po prostu sami chcieliby być na moim miejscu :) Dziekuje, rowniez pozostalym za dobre slowa, milo MI :) + nadal będę robił swoje. Pozatym nie rozumiem jak ktoś może się wypowiadać się negatywnie na temat mojej twórczości, jeśli nie wie nic o rapie, nie mówiąc nawet już o kulturze hip-hopowej. Pozdrawiam.
http://www.facebook.com/DiegoUnderground#!/photo.php?fbid=306137676077171&set=pu.192272744130332&type=1&theater
A tak wgl to nie wiecie czasem dlaczego Diego odszedł z Corpus Sentire?