Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy jesteś za przeprowadzeniem w Ostrowcu Świętokrzyskim referendum odwołującego prezydenta miasta
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 17

      Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

      Ja byłam tam wczoraj po raz drugi czy trzecie ale też już ostatni. Byłam w szoku, że można mieć taki bur..el w sklepie. A nadmiar sprzedawców, pracowników przy tym bałaganie jest niedorzeczny. Nie pytałam, gdzie jest rzecz, którą chcę kupić bo zniechęciłam się bałaganem i cenami. Szybko opuściłam ten dziwny przybytek. Naprawdę w dzisiejszych czasach sklep powinien wyglądać zupełnie inaczej. No i promocje jakby mało promocyjne...

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

        Może sklep nie jest najbardziej estetyczny jeśli chodzi o wystrój, ale nie oszukujmy się, jest tam masa artykułów takich, za którymi musielibyśmy odwiedzic conajmniej kilka innych sklepów zeby je kupic. Dla mnie sklep jest w porządku

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

          Dużo towaru którym można dostać w głowę dosłownie lepiej nie dotykać z wyższych półek ciężko coś oddać po zakupie

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
      • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 19

        Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

        jeżeli chcesz przepłacać to jak najbardziej polecam.drogo !!! porównanie chlebak tej samej firmy czyli identyczny w wykonaniu w domi na kilińskiego 20zł.tańszy

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
      • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 21

        Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

        troche ciasno ustawione regaly, no i kiedys to byla inna jakosc tych produktow tam a teraz to sie powinno nazywac "Chińskie 1001 Drobiazgów"

        Gość_anty
        Zgłoś
        Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 20

      Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

      Pewnie, ze podzielić się można.

      Ja tam mam odmienne zdanie. Zawsze byłam mile obsłużona z reklamacjami nie było problemu - nikt nie negował usterek produktu. Mogłam wymienić towar, lub odebrać gotówkę. Gdy jakiś produkt było np. ostatnim na półce skutecznie negocjowałam rabat np z racji uszkodzenia opakowania.

      Kierowniczka miła - przynajmniej wobec mnie. A spokrewniona z tą panią nie jestem.

      Myślę, że jak się po ludzku do ludzi odnosimy to i oni do nas z szacunkiem.

      anias2000
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

        Wymiana lub zwrot gotówki? Z tego co się orientuję to zwrotów nie przyjmują i kiedyś (może i nadal) wisiała tabliczka z taką informacją.

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

          moim zdaniem jak na 1001 drobiazgow to malo miejsca.a panie jak to panie.gdy nie moge znalezc jakiejs rzeczy to pomoga.nie musza sie smiac od ucha do ucha.a jedyna rzecz ktora mi przeszkadza w tego typu sklepach to obsluga chodzaca za mna krok w krok.

          Gość_m
          Zgłoś
          Odpowiedz
        • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 25

          Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

          Ciasno to fakt, trzeba chodzić i uważać żeby czegoś nie zrzucić powinni z niektórych towarów zrezygnować i zrobić więcej miejsca. Jestem tam rzadko, ale poproszone panie zawsze służyły pomocą.

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

            Też nie zauważyłam aby panie były niemiłe. Zapewniam, że niemiłą obsługę mamy w wielu innych sklepach, w tym jest ok. Ale jak wyżej pisałam ten bur..el jest nie do ogarnięcia i cięzko tam coś znaleźć. Nie widziałam dawno tak koszmarnego sklepu.

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
        • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 27

          Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

          Wydaje mi się, że zalezy co kupujesz.

          Jeżeli na towar jest gwarancja, to nie ma problemu.

          Nie mówię tu oczywiście o zabawkowej chińszczyźnie, z takim czymś bym się nie pofatygowała.

          Sprawa dotyczyła o solidnego i solidnie kosztującego rondla, który kupiłam na prezent i który to niestety po pierwszym użyciu zmienił kolor swojego wnętrza.

          Relkamacja została przyjęta, towar wymieniony. Nowy spisuje się dobrze.

          Cały incydent wspominam bardzo miło

          Gość_anias2000
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

            ekspedientki bardzo nie przyjemne i i zarozumiale ale taka szefowa wielka i nie przyjemna pani to i taki personel,a szefowa nie zwalnia bo zatrudnia wszystkie pracownice z grupa inwalidzka a za nie ma duże do finansowanie,wiec pracowników ma za darmo bo państwo za nie placi to po co ma zwalniac,ale powinna zainwestować w kursy na inteligencje i mila obsluge

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

              tak

              Gość_klient
              Zgłoś
              Odpowiedz
            • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 32

              Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

              dokladnie kolego szefowa udaje wielka pania wyzywa sie na pracownikach a szczerze mowiac to pracuja tam osoby z grupami o jakism tam stopniu niepelnosprawnosci za ktorych otrzymuje duze pieniazki z perfonu a zyluja pracownikow jak tylko moga sam bylem swiadkiem jak szefowa wydzierala sie na jedna z pracownic ktora przepywala na zwolnieniu w okresie przed swiatecznym i doslownie albo wraca albo zegna sie z praco, zalosne postepowanie na takich chorych ludziach ze tez zadna ispekcja tym sie nie zaineresuje, nie polecam

              Gość_klient
              Zgłoś
              Odpowiedz
      • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 30

        Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

        hey.

        Gość_ona
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

          uzbierała 20zł na garczek i myśli że ją kto będzie słucham jakie ma opowieści

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

            Ja tam zawsze zostaje obsłuzony ok.jak o coś zapytam niemiałem nigdy problemów,może to zalezy od człowieka jakim sie jest samym i jak sie zwraca do tych Pań i niejestem w żaden sposób związany ze sklepem dość rzadko tam bywam ale nigdy niemiałem złych doswiadczeń

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
          • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 35

            Odp.: Klienta trzeba wysłuchać - sklep 1001 Drobiazgów w Ostrowcu Św.

            00:32 - nie rozumiem ani słowa z Twojej wypowiedzi :/

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
10 postów w tym wątku zostało wyłączonych z wyświetlania ze względu na sprzeczność z Zasadami Forum lub czasowo. Możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami.

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -