Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy jesteś za przeprowadzeniem w Ostrowcu Świętokrzyskim referendum odwołującego prezydenta miasta
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

Ilość postów: 23 | Odsłon: 2077 | Najnowszy post
  • Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

    Kaufland sklep lub market jak kto woli dużo towaru .Dużo ludzi i w miarę uprzejmi żadnej przesady .Powiedzieć by trzeba by na kurs podesłali z kultury obsługę tegoż sklepu.

    Gość
    Zgłoś
    Odpowiedz
    • Odp.: Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

      No i? Bo ostatecznie z tego wpisu nie wiadomo czy wynika: a) obsługa sklepu jest tak uprzejma, że inni powinni brac z niej przykład, b) obsługa sklepu jest nieuprzejma, powinna podszkolic się w kindresztubie ;-)

      GienekkeneiG
      Zgłoś
      Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 3

      Odp.: Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

      Sklep dobrze zaopatrzony, ceny jak w marketach jedne niższe a drugie wyższe, a kobietki bardzo uprzejme:)

      Gość_klientka
      Zgłoś
      Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 4

      Odp.: Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

      Denerwuje mnie tam krótki zrzut na zakupy już za kasą...ponieważ kasjerki kasują z prędkością światła, ciężko się wyrobić z pakowaniem i ucieczką przed następnym klientem

      dk79
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

        dk79 - podobnie jest w Lidlu i też mnie to denerwuje.

        GienekkeneiG
        Zgłoś
        Odpowiedz
      • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 6

        Odp.: Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

        To jest problem chyba wszystkich marketów.Znalazłem na to sposób,nie płacę dopóki nie spakuję towaru z powrotem do koszyka.A uprzejmość obsługi jest zależna od uprzejmości klienta.

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

          W Carrefourze jest sporo miejsca i mają taką przekładkę, dzięki której obsłużony klient może się swobodnie spakowac, a i jest miejsce na "skasowane" zakupy kolejnego klienta.

          GienekkeneiG
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

            Byliście kiedyś w większym mieście jak Ostrowiec ,jak tam się sprawy mają.

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

              10:02, nie, ja nigdy nie byłem w większym mieście. Ba! ja rzadko się ruszam poza swoje osiedle, bo mam lęk przestrzeni i przed nieznanym.

              GienekkeneiG
              Zgłoś
              Odpowiedz
          • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 11

            Odp.: Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

            w carrefourze to tak czymś śmierdzi jak się wejdzie do środka, że wytrzymać się nie da.

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

              byłem wczoraj nic nie czułem

              dk79
              Zgłoś
              Odpowiedz
            • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 20

              Odp.: Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

              I tu przyznam rację. Zmiana ustawień jak najbardziej na plus, ale cały czas dziwna wręcz śmierdząca woń. Może ścierki , może płyn do podłóg. Rzeczywiście zapach okropny.

              Gość
              Zgłoś
              Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 10

      Odp.: Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

      sliczna taka jedna niewysoka, wlosy ciemne, czesto zwiazane... tak, tak, wiem odpuszcze sobie, bo zajeta itp itd.

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

        ...śmierdzi i to porządnie to w eleclerku

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 14

      Odp.: Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

      Kultura klientów to dopiero temat

      Gość_czas ...
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

        Też lecz nikt nie założył takiego postu o kulturze klientów.

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

          A co z kulturą sprzedawców w Tesco?

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Kaufland - powinni podesłać obsługę na kurs z kultury

            A Leclerku też śmierdzi, popsutym mięsem czy jak, myślę, ze to spod tyhc lad chłodzących, bo nie domywają jak rozmrażają a coś perwnie im kapie.

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -