Najgorsze są te co groszem nie śmierdzą ale jakie to wielkie zakupowiczki. Wszystko im z półek zdjąć. Chamki i tyle.
własnie-o to chodzi
zgadzam się z luczmi co piszą, że nie każdy klient jest miły. czasem przychodzą tacy niemili ludzie, a nie pracuję w sklepie, ale bezpośrednio z ludzmi... wymagania...ho ho. a potem zkwitują że pani byla nie mila.. eh..
Z uprzejmością bywa różnie i to po obu stronach lady. Warto zacząć od siebie, bo kulturalne zachowania bywają zaraźliwe. A jak to nie skutkuje, to również warto swoje własne standardy zachować; wcale nie trzeba chamstwem na brak uprzejmości reagować.
Jak bedziemy mieli lat 70 siąt to bedziemy leżeli w trumnie bo na długi żywot sie niezanosi w tym stresie
Bzdury to piszesz Ty gościu z godz.11.33.Wyobrażasz sobie,żeby weszło na raz 5 osób i każdy chciałby oglądać żabki z porcelany???A co do wypowiedzi na temat "przez szybkę",to może mi wyjaśnisz jak to się robi,bo ja tej metody nie znam,mąż tym bardziej...
W sklepie tym srebro jest bardzo tanie i super wybór!panie zawsze potrafią doradzić i nie próbują wcisnąć towaru tylko szczerze doradzić!polecam zakupy w tym sklepie,osobiście jestem zawsze zadowolona!
He he od razu widac że pani sprzedawczyni próbuje sobie robic reklamę.Po prostu bądźcie milsze to nikt nie będzie nic na was pisał.
tanie to to srebro wcale nie jest ale do obsługi nic nie mam
DO gościa z 22:03,niestety nie trafiłeś że pani sprzedawczyni robi sobie reklamę to po prostu zadowolona i życzliwa osoba!A co do drugiej części wypowiedzi to nasuwa mi się jedno zdanie:JESZCZE SIĘ TAKI NIE URODZIŁ ŻEBY WSZYSTKIM DOGODZIŁ",Zawsze znajdzie się jakaś "maruda" pragnąca wydać swoją opinię.Tak to już jest.
ale mam wrazenie ze troche schodzimy z tematu, poniewaz chodzilo o zachowanie Pan sprzedawczyn a nie o calokształt sklepu, Panie musza troche wyluzowac i troche sie usmiechnac bo to naprawde czasem pomaga wiecej sprzedac i nawiazac nowe kontakty.
a co do tego ze jeszcze nie urodzil sie taki co by kazdemu dogodzil to odpowiem tak -> Klient nasz Pan, a jesli własciciel chce cos zarabiac to te Panie musza mu pomoc.
Takie jest moje zdanie.
Pozdrawiam wszystkich
mily klient mila obsluga ,jak ktos ma zly humor to najlepiej na pracowniku odreagowac !!!!!!!standard
A ja myślę że ktoś chce temu sklepowi zaszkodzić i dlatego pisze takie bzdury !często kupuję tam ozdoby do włosów dla córek i zabawki i zawsze panie były bardzo miłe!
Fakt reklamę to mu już wyrobili.
NAPISAĆ MAILA DO WŁAŚCICIELA!! NIECH GO KTOS WRESZCIE USWIADOMI KOGO ZATRUDNIA!! MASAKRA
Często kupuję w tym sklepie i dziwi mnie taka zła opinia na temat tych pań, zawsze były dla mnie uprzejme i jak trzeba było to doradziły, pomogły itp.
bo one sa miłe wybiórczo a w handlu jednak trzeba szanować każdego klienta.
ale ludzie jak przyjdzie pare klientek które co troche zmieniają zdanie to się nie dziwcie tym panią one nie są tam 3 czy 4 godziny ale 8 i to nie jest tak łatwo jak wam się zdaje