Akurat w moim rozrządu się nie zmienia jest na łańcuchu i z wcześniejszego postu nic nie zrozumiałeś pisałem przeciez że w nowych samochodach o milionowych przebiegach trzeba zapomnieć a dzisiejsze mercedesy fakt, to nie te same co do roku 2000 ciekawe co kupisz jak kiedyś będziesz musiał zmienić swoje auto żebyś nie trafił tak jak kolega z crafterem.
Mercedes sprinter rok 2003 kupiony od pierwszego właściciela z przebiegiem197 tys. km potwierdzonym ks.serwisową 210 tys kpl.wtryskiwaczy 220 zawieszenie,221 koło dwumasowe,225 rolki paska klinowego,zatarte sprzęgiełko alternatora,240 sworznie okazuje się że mercedes toleruje tylko oryginały,245 rezystor dmuchawy,270 pęknięta głowica, 280 spalona dmuchawa 295 lewarek zmiany biegów została 2 i 3,wszechobecna rdza ,wieczny brak styku centralnego zamka przy drzwiach przesuwnych co trzy lata dziurawy przewód od klimy,mimo wymiany zawsze na nowy oryginał,od wymiany do wymiany oleju dolewanie 2litrów,ale to tylko mercedes.
Mercedes był dobry w Tdi a Cdi to ciągłe usterki.A najgorszy jest ten 2.2 cdi w nim psuje się wszystko.
Nawet koniety sie wypowiadaja. Fajnie. Dzieki za odpowiedzi jak cos zakupie to dam znac na forum.
Wybor bedzie pomiedzy mercem ,masterem,lt,ducato jak tu radziliscie. Moze boxer jakis fajny sie trafi.
Sprinter 316 cdi :D