Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy jesteś za przeprowadzeniem w Ostrowcu Świętokrzyskim referendum odwołującego prezydenta miasta
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.
      • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 19

        Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

        No właśnie mi pomagał pan z kasy ,on udzielał informacji choć to nie jego broszka .

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

          jaka płaca taka praca.

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
        • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 21

          Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

          Byłam tam wczoraj przechodziłam przez dział farb i pan sam podszedł z zapytaniem czy może w czymś pomóc, nie musiałam czekać ani nikogo się prosić o radę czy pomoc.

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

            Szok !!! Kupiłem panele podlogowe z wykończeniem. Dostawa przyjechala niekompletna , kierowca wydał towar nie informjąc o zwrocie za niekompletną dostawę. Zataił informację że posada korektę faktury opiewającą na 40 zł zwrotu. Przyjęcie towaru podpisała moja teściowa czyli osoba która go nie zamawiała. Faktura trafiła do sklepu z zamazaną korektorem kwotą, kierowca dopisał inną wartość otrzymanych pieniędzy długopisem. W sklepie nie widzą problemu , wychodzi na to że chronią złodzieja i oszusta. Dzisiaj byłem w sklepie by dokpić pozostałe elementy .Sprzedawca oświadczył że towar już jedzie i dał mi numer telefonu by ustalić godzinę dostawy . Dzwonię po kilku godzinach pod wskazany numer a Pani oświadcza że towar będzie za tydzień . Wspomnę tylko że ekipa budowlana czeka od rana na te elementy.

            NIEKOMPETENCJA , BRAK POSZANOWANIA KLIENTA I TOLEROWANIE ZŁODZIEJSTWA TO ZNAK FIRMOWY TEGO SKLEPU.

            NIGDY WIĘCEJ TAM NIC NIE KUPIĘ .

            Gość_GRONIU
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

              popieram, obsługa bardzo zakręcona, w ogóle się nie orientuje, jednego dnia

              pan powiedział że płytki są na stanie natomiast drugiego inny 'pan oznajmil że bedą do 2-óch tyg, po zamówieniu i wyczekaniu przyszedł całkowicie inny kolor ido tego Pani chciała nam wmówić że to właśnie taki zamówiliśmy, kolejny tydz czekania.

              Gość
              Zgłoś
              Odpowiedz
        • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 30

          Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

          Jestem zadowolona z obsługi

          Gość_jaśmin
          Zgłoś
          Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 24

      Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

      Słuchajcie, pracownicy w tej firmie sa bardzo źle traktowani, wiem bo moja koleżanka tam pracuje i jak opowiada co tam się dzieje to aż się wierzyć nie chce. Przestrzegam przed pracą tam.

      Gość_Andrzej
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

        jezeli chodzi o asortyment i ceny to jest to naprawde konkurencyjny market w stosunku do innych hurtowni budowlanych i sklepow,obsluga jednak pozostawia wiele do zyczenia.Znajomosc towarow znajdujacych sie w markecie oraz ich przeznaczenie jest dla pracownikow obce a czas oczekiwania na porade lub pomoc dosc dlugi.W strefie kasy glownym problemem podczas sezonu budowlanego jest za mala ilosc kas(powinno byc najmniej 4)jak rowniez wykonywanie przez kasjerki czynnosci ktorymi powinna sie zajmowac oddzielna osoba( np.wydanie wewnetrzne itp.)to spowalnia plynnosc i jakosc obslugi.Jezeli chodzi o kasjerki to sa te bardziej mile i mniej mile.

        Gość_wrobelek elemelek
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

          do mniej milych nalezy pani obcieta na krotko w okularach....wlasciwie mile sa tylko nowe kasjerki bo to one najbardziej sie staraja i sa pozbawion e nawyku starego handlowca ktoremu jest wszystko jedno byle odwalic 8 godzin.Ostatnio rowniez bylem swiadkiem sytujacji w ktorej jedna z nowych kasjerek nie potrafila sobie poradzic z jakas operacja,szukajac pomocy u jednej ze swoich wspolpracowniczek spotkala sie z bardzo nie milym i nie kolturalnym zachowaniem z jej strony,pelnym drwiny i obelg( typu: jak to nie umiesz,powinnas to wiedziec itp.)Takie sytuacje nie moga miec miejsca,nie naucza nikogo niczego a doprowadzaja do tego ,ze klient nie ma ochoty juz tam wracac.Pracowniny powinni sie wspierac dla dobra wlasnego jak i firmy.Wlasnie po pracy kasjerek widac jak napieta jest tam sytuacja i jak zle sie tam pracuje,wiem to poniewaz sam jestem handlowcem od wielu lat.Ludzie ludzia gotuja ten los.

          Gość_wrobelek elemelek
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

            ludzie tak pracuja jak zarabiaja....jezeli ktos placi 7zl na godzine a stawia wymagania jakby placil 12 ,no to wiecie sami kochani......nie chce sie robic...nawet pod siebie hehhehehh

            Gość_pracus
            Zgłoś
            Odpowiedz
          • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 31

            Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

            Sławek , daj spokój...

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 32

      Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

      A ja ostatnio nie mam ochoty tam jeździć, ale brak alternatyw właśnie z powodu obsługi. Była czynna jedna kasa i stało w kolejce około 10 osób albo więcej. A to nie biedronka, gdzie są wszędzie kody i szybko leci tylko materiały budowlane i każdy płatność kartą i faktura - także 20 minut stania w kolejce. A jak chciałem kupić coś to z taką łaską mnie obsługiwali, że gdybym nie musiał tego kupić to bym wyszedł.

      rammstein
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

        oczywiście nie zawsze i nie każdy. Czasami jest o.k. i ludzie też sympatyczni.

        rammstein
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

          Ja byłam zadowolona z obsługi.Bardzo miły niski Pan mnie obsługiwał,całkiem całkiem i doradził

          Ala53
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

            No te kolejki do 1 kasy to jakas masakra, najgorsze ze po przejsciu od kasy udalem sie po fakture kolejna kilkumetrowa kolejka prędkość obsługi powalała dosłownie:(oczywiscie na minus rozumiem wyczekałem się jak wszyscy odebrałem fakturkę i za chwile pani ponownie mnie woła bo sie pomyliła ale nie obsłuzyła od razu ponownie kolejka itp itd:(:(za mną inny kupujący miał to samo:(szok

            Gość_xxx
            Zgłoś
            Odpowiedz
      • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 37

        Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

        Domi , market budowlany w głębi parkingu , obsługa jak za komuny . Niejaki Jerzy robi łaskę że coś ci sprzeda . Raz kupiłem i więcej nie mam zamiaru . A już za pierwszym razem byłem gotów wyjść i zrobić zakup w innej hurtowni .

        Gość_budujacy
        Zgłoś
        Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 38

      Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

      Ja osobiście byłam bardzo zadowolona z obsługi (sklep z panelami i płytkami). Zdecydowałam się na projekt łazienki, który zaspokoił moje wyobrażenia. Pan który mnie obsługiwał (młody wysoki blondyn, włosy na żel) nie dość że widział jak doradzić to do tego był tak miły jak mało kto. Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Na pewno przy następnej okazji tam zajrzę.

      Gość_zadowolONA
      Zgłoś
      Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 39

      Odp.: Jak oceniacie obsługę w markecie Domi na Kilińskiego?

      Strasznie nie miła obsługa. Nie przestrzegają podstawowych zasad grzeczności oraz Kodeksu Cywilnego z Art. 543 (Wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem ceny uważa się za ofertę sprzedaży). Jeśli chcecie oszczędzić pieniądze, czas i nerwy, proszę omijać szerokim łukiem.

      Gość_Żal
      Zgłoś
      Odpowiedz
5 postów w tym wątku zostało wyłączonych z wyświetlania ze względu na sprzeczność z Zasadami Forum lub czasowo. Możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami.

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -