Jak oceniacie obsługe w markecie DOMI?? Byłam tam dzisiaj i dziwnie się czułam, sprzedawcy tacy mili, miałam wrażenie że troszkę na siłę im każą, ale ogólnie byłam pod wrażeniem. A wy co sądzicie?
tam już od dawna łaskę robią dla klienta.Jeśli ich o coś poprosić to "burkną"od niechcenia
Kupowałem w dniu dzisiejszym farbę.Z poziomu obsługi,ceny i doradztwa jestem zadowolony.
owszem tam gdzie farby jest ok.ale tam gdzie panele -tragedia z doradztwem ale za to na kasie pracownicy super -czesto to oni pomagaja wybrać towar.
Tam gdzie drzwi,masakra,miałam wrażenie że pracują za karę,żadnych informacji i spychologia, jeden na drugiego(drugą( to może ty Pani wytłumaczysz i pokażesz, szok.
Jakiś tydzień temu kupowaliśmy panele. Pan, który nam doradzał był bardzo miły i wiedział co mówi, przynajmniej ja, jako laik odniosłam takie wrażenie;-) Widać było, że chce mu się pracować:-) Drzwi też doradził, tylko niestety zbyt długi termin oczekiwania i musieliśmy zrezygnować.
Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.
własnie remontuje mieszkanie wszystko kupuje w domi nie mam żadnego problemu miła obsługa doradza podpowiedza jestem zadowolona
Ostatnio kupowałam oswietlenie do kuchni,obsługa nie dosć,że bardzo przystojna -to równie bardzo kompetentna,pomocna i miła!!!! Na stoisku z farbami-bardzo miło,rzeczowo i fachowo.Szkoda,że nie we wszystkich sklepach tak nie jest!Przecież to obopólna korzyść i zadowolenie.Klient zadowolony-powróci i utarg rośnie :)
a co z jakością produktów? cienizna
a ja mam odmienne zdanie .pracowników tam sporo i wszyscy zajęci, bieganiem po sklepie a nie klientami którzy czekaja dość długo na obsługę,dlatego nie robię tam zakupów
ja również podzielam zdanie przedmówcy w budynku w którym są panele rzadko kiedy ktoś się zapyta w czym mogę pomóc .
Taak ha ha miałam to samo !! Szook!
obsługa na 5-tkę - a na kasie ROKSANA -mniam mniam !!!
idz do m2 po drugiej stronie a potem dla porównanania do domi i castoramy- zobaczysz co to znaczy miła obsługa. Niestety w marketach spychologia jest na porzadku dziennym, a nie każdy przecież jest fachowccem w każdej branzy
Być może to sprawka tajemniczego klienta, który był tam ostatnio i zobaczył , że niezbyt sie przykładają i dlatego teraz są tacy mili ;)
obsługę bym już dawno wymienił
Byłam miesiąc temu po panele ale w końcu kupiłam w castoramie. Obsługa nie raczy podejść, można wołać i przypominać się w nieskończoność. Nikt nie doradzi, dałam sobie spokój.
Chwalę Domi tylko przez to ,że pracuje tam Roksana.Nawiasem mówiąc ,to szkoda tego anioła w takim miejscu.