Jak oceniacie forumowicze-klienci obsługę w Centrum Ogrodniczym na Żeromskiego . Zdania pewno będą podzielone :) pozdrawiam
Widzisz Marcinie,nikt w Ostrowcu nie kupuje nic z ogrodnictwa,widocznie,ani w tym ,ani w innym Centrum.
Zainteresowania ostrowiaków są jak czytałeś chyba na forum,"czy już jest szynka w Tesco ?"
Bardzo pozytywnie . Kupowałem , kupuję i będę kupował . Supermarkecie jest Pani , której w razie problemów można się dopytać i uzyskać miłą i rzeczową odpowiedź
w zasadzie u wszystkich dostałem pełne informację a i cena niższa jak w cośtamramie,fachowe porady odnośnie kwiatów,krzewów
skoro nikt nie kupuje w centrum ogrodniczym to skąd ja pytam taki tłok tam w sezonie ? (szczególnie wiosną)
o nie udało ci się inteligencie pokonać "blokady antyspamowej",a innych chciałeś uczyć.
W centrum na Żeromskiego nie ma supermarketu. Ja zawsze kupuję tam rośliny, miła fachowa obsługa, na etacie są ogrodnicy. w Castoramie natomiast nikt na niczym sie nie zna.
Kupuję od kilku lat i w MEDAXIE i w CASTORAMIE. Ale tekst "w Castoramie natomiast nikt na niczym sie nie zna" uważam za grubbooooo przesadzony
w medax nigdy nie mogłem się dopytać nikogo o nic bo pracownicy nie wyrażali chęci pomocy. Byłem tam 3 razy i za każdym razem nic nie kupiłem z tego właśnie powodu. W castoramie byłem traktowany lepiej i łatwiej o pomoc. Poza tym jak już raz stałem w kolejce z kosyszykiem z upatrzonym krzewem to pani w kasie przyjęła przede mną 2 osoby 'znajome' a ja tak sobie czekałem. Odstawiłem koszyk z roślinką i już tam nie chodzę. bye bye
Medax-podziele się swoją opinią. Kupuje dużo zieleni,jeżdząc po polsce lubię odwiedzć sklepy ogrodnicze na śląsku i w opolski niższe ceny czasem w kielcach ale równie w ostrowcu i w medaxie byłem na początku sierpnia i będzie mój to już ostatni zakup u nich. Zostawiłem 200zł i zostałem obsłużony w taki sposób jak w sklepie GS. Poprosiłem o rabat w postaci końcowki rachunku 20gr Pani sprzedająca obużyła się jaki rabat ona się rozlicza i niestety te 20 gr musiała sobie odebrać ze 100zł.Jestem handlowcem i nigdy bym się tak nie zachował widać w Ostrowcu są inne zasady udanej tranzakcji i zasada zadowolonego klienta. Panie Kierowniku,Dyrektorze Panie Arturze może jakieś profesjonalne szkolenie z obsługi klienta pomoże???!!!!
masz rację z tymi szkoleniami, ale nie podzielam twego zdania co do rabatów, nic pracownicy(sprzedawcy) nie maja do udzielania rabatów od tego jest "góra" a pan jeśli prowadził by sklep to pozwoliłby pracownikom tak urywać końcówki cenowe??? a raport kasowy wskazuje więcej niż jest w kasie i co wtedy? pan jako szef dokłada czy tnie pan z pensji pracownika???? pozdrawiam
panie dt a w castoramie lub tesco też pan do kasjerki strzela focha ze pan płaci bez 20 gr ???? jesteś koleś dziwny... życzę powodzenia w zakupach .
ps. im więcej kasy sięma tym bardziej w głowie się przewraca
ale pan kłamiesz, kupiłeś człowieku dwa worki ziemi za nędzne grosze czyli ok 20.20zł i masz problem z zapłatą ps. skoro stać ciebie na wycieczki zagraniczne to czemu płaczesz wydajać jakieś grosze ?????
A ja rabat dostałem, tylko trzeba robić porządne zakupy. Wydałem 1000zł z czego 10% wróciło do mojego portfela. Druga rzecz to takie decyzje może podejmować osoba do tego upoważniona (a nie niczemu winna kasjerka) ona ma się rozliczyć z gotówki więc nie będzie Ci robić prezentów.
A ja roslinki na traugutta kupuje, ceny dobre i jeszcze targowac mozna.