Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


Logowanie

- Reklama -



Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na użycie plików cookie zgodnie z Polityką Prywatności.
                          • Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            12 sierpnia i gdzie te pieniądze co miały być do 15 wypłacone?

                            Gość_pracownik
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
                          • Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            nadal nic niewiadomo napewno to kolejna sciema proponuje jakies zrobic bo niema odkogo sie dowiedziec konkretow najlepiej jutro bo w czwartek swieto kto ma ochote o 10 proponuje sie zebrac pod biurowcem to morze cos powiedza kto ma chec zeby przyjsc niech pisze na tej stronie to sie umowimy pod biurem

                            Gość
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
                          • Post nadrzędny dla poniższego posta o numerze 66

                            Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            dokładnie w te bajki to już nawet nasze dzieci nie wierzą

                            Gość_Żona hutnika
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
                          • Post nadrzędny dla poniższego posta o numerze 58

                            Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            nadal cisza ksiegowa dzis mi powiedziala ze niewiadomo kiedy kasa bedzie i czy wogule bedzie ludzie zbierzmy sie pod biurowcem bo tak niemoze byc tyle miesiecy bez kasy a zreszta siedzta w domu kasa sama dowas przyjdzie umowe macje towam wystarcza

                            Gość
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
                          • Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            niebedzie kasy do 26 sierpnia napewno niemoga sie z carpatia dogadac teraz licza na elsnera i co miesiac taka sama spiewka albo elsner da albo carpatia tak prezes bak dzis mowil i ze jak kasy niebedzie do konca miesiaca to 1 wrzesnia upadlosc oglasza

                            Gość
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
                          • Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            ludzie zrobmy zebranie w nastepnym tygodniu bo wiadomo juz ze kasy niebedzie i pozew zbiorowy trzeba zrobic bo kasy nieodzyskamy

                            Gość
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
                          • Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            zgadzam się

                            Gość_pracownik
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
                          • Post nadrzędny dla poniższego posta o numerze 61

                            Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            cos słyszalem ze maja wypłacic znowu zaliczki

                            Gość
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
                          • Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            sen chyba miales upadlosc ma byc

                            Gość
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
                          • Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            jak niewierzycie prezes wam powie

                            Gość
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
                          • Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            prezesio nic mi nie spominał

                            Gość
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
                          • Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            bo nierozmawiales znim liczy jeszcze na elsnera jak kasy niedadza do konca miesiaca to upadlosc ma oglosic to co ci prezesio mowil

                            Gość
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
                          • Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            jest jeszcze szansa strajk w biurowcu do skutku ale malo tego czasu zostalo jeszcze dwa tygonie szansy na wywalczenie jakis pieniedzy bo puzniej upadlosc i kopa w dupe

                            Gość
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
                          • Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            czyli od wrzesnia przybedzie bezrobotnych bo widze ze nic nie dzialaja pracownicy nie okupuja biurowca ani mediow nic nie informuja

                            Gość
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
                          • Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            popieram

                            Gość
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
                          • Post nadrzędny dla poniższego posta o numerze 72

                            Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            Prezesio cos marudzil ze chcialby ale nie moze przeciaz bo wszyscy sie sprzysiegli przeciw, on wychodzi z sercem na dloni itp itd .... ale o zaliczkach czy wyplatach ani slowa. Moze i troche gluchawy jestem albo rozumie tylko "otwarty" tekst ale temat wyplat jest "tabu"- takie odnioslem wrazenie

                            Gość
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
                          • Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            to kiedy to spotkanie pod biurowcem?

                            Karoooolina
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
                          • Odp.: Interspeed i Interspeed Trade - coś się zmieniło?

                            proponowal bym spotkanie zrobic we wtorek ale ludzie maja to wszystko w dupie

                            Gość
                            Zgłoś
                            Odpowiedz
    12467 ... 29303132
    Przejdź do strony nr
    31 postów w tym wątku zostało wyłączonych z wyświetlania ze względu na sprzeczność z Zasadami Forum lub czasowo. Możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami.
    
    - Ogłoszenie społeczne -

    - Reklama -