Wyłącz na chwile router jak będzie przez jakiś czas zielone a potem znów czerwone ,spróbuj zrobić jak pisałem .Jeżeli po włączeniu cały czas nie będzie sygnału zielonego tylko czerwona dioda sprawdź jeszcze czy gdzieś kabelek się nie wypiął ,powtórz zabieg i zadzwoń jeszcze raz bo prawdopodobnie coś może być skopane w centrali .Miałem taki przypadek właśnie swego czasu .
Jeżeli internet był dość niedawno zakładany to masz netia spota ,wcześniej były routery pirelli najczęściej ale one podobnie jak modemy raczej nie robiły problemów .
U znajomego był przypadek ,że znikł mu net a okazało się ,że kabelek był puszczony miedzy drzwiami i z czasem mu się przeciął więc warto i taką opcje sprawdzić .
poszukaj tu
Sprawdż kabel od gniazdka do routera, może być gdzieś zalamany, przerwany itp... Jeśli masz również telefon podpięty pod to gniazdko to sprawdź czy masz spliter dobrze podpięty. Czy kabel od internetu i od telefonu jest do właściwego wejścia wpięty ( powinny być ikony na spliterze). A jeśli to nie to, to dzwoń na infolinię techniczną.
Jeżeli po wyłączeniu i włączeniu routera - nie synchronizuje się ( nie pali się dioda ADSL na zielono) - to dzwoń na infolinię.
Jeżeli dioda od ADSL jest zielona czyli synchronizuje się ,a od internetu jest czerwona - to infolinia
Jeżeli obie palą się na zielono, to internet jest ok, a problem jest z Twojej strony ( kabel, coś żle wpięte itp..)
A może po prostu Twoja linia nie pociągnie tej prędkości, którą masz i trzeba ją zmniejszyć?