I tu mozna dużo dywagować na temat starej załogi nie każda przykłada się do pracy , patrząc na młodsze dziewczyny aby za nie wykonały czynności a one same aby miały więcej czasu na pogaduchy , obmawianie klientów
Sama pracuje w sklepie.Prace rozkładamy po równo,dziś ty jutro ja.Ale przydupasy są wszędzie i opierdzielają się,bo mają "układy"z kierownictwem.
Przeczytaj temat-coś nie tak?
temat ogrody
Bo jesteś kliencie na temacie Groszka.Mówisz,że nowi pracownicy robią sobie reklamę.Tylko gdyby nie ci nowi ,nie byłoby w sklepie klientów w ogóle.Stara obsada(a właściwie jej część rządząca)pokazała na co ją stać,gdy byli właścicielami poprzedniego sklepu.Teraz jest nowe-wymagania europejskie.Dobry ,różnorodny towar i miła obsługa a nie jak wcześniej przeterminowane buble i mina wisielca.
Nie rozumie kierownictwa w tym sklepie.Młode siksy prowadza na sklepie głośne dyskusje,obrabiają dupy swoim koleżankom,klientom,a jedna kasa pusta.
Starsze pracują,doradzają ,uśmiechają się aż miło.
Młodzieży troszkę pokory.Niby jesteście przyszłością-ale marna przyszłością.
dziewczyna z aparatem,przesadzila z solarium,wiocha!!!!
Z solarka ,ze słownictwem i lekceważeniem wszystkich robiących zakupy.
Wyszła wiesniara na salony i skoro ma posadke po zanjomości to sądzi iż wolno jej wszystko , na jej miejsce jest wiele innych kobiet życzliwych i kulturalnych dla klienta !!
Nie lubię ,gdy ma mnie obsługiwać na kasie.Wolę dłużej postać do innej.Zresztą wczoraj odsyłała do drugiej kasy,bo była zajęta rozmową,
Młody-nadęty człowiek.
Więcej pokory życzę wszystkim.Nie róbcie sobie nawzajem krzywdy tymi wpisami.
To nie krytyka szkodzi,tylko jej brak!!!
Są tacy,którzy uważają się za nieomylnych i naj,naj .Żadna krytyka czy doradztwo nie dociera.I to jest najgorsze,bo nie potrafią wyciągnąć wniosków.
Całkiem fajny sklep teraz jest.Załoga się uśmiecha,(oprócz niektórych ponuraków).
Towar dobrych producentów-cenowo też przystępny.
Czysto przede wszystkim.Zmiana właściciela czyni cuda.GRATULUJĘ
Właściciel,właścicielem ale dużą role sprawuje tu kierownik placówki-a w tym sklepie jest on odpowiedni dlatego duze plusy dla tego sklepu_pozdrawiam,klientka)
Wolne żarty-zasługa kierownika.
To czemu tak prowadził swój sklep ,że padł.To ludzie tyrają ,by sklep jakoś wyglądał.
Właściciel porobił remonty,pracownicy dbają o czystość.
Kierownik,może i dba-ale musi nauczyć się szanować klienta,personel,pracodawcę i towar.