Niekoniecznie. Boję się otworzyć skrzynkę pocztową, żeby z niej nie wylazła reklama tego "sportu". Każdy heteroseksualny mężczyzna ma wg. marketingowców być fanem piłki nożnej. Uwaga, podaję winnych kolejnego polskiego niepowodzenia:
-Żydzi
-Lewactwo
-Unia
-Imigranci
-Ateiści
Rynek czeka na ciebie niezawodny kibicu zawodnej drużyny w promocyjnych kosmetykach zniewalającej kasy sukcesu scenicznego powracającej nadziei kopiących inaczej.
Rozpieszczona kadra,kasa z reklam ważniejsza,piękni-młodzi i przegrani. Kapucha jest to poco się przejmować. PATAŁACHY !!!!!!!
Nawalka jest wspolwinny. Jeszcze 2 tyg temu słyszałem o tym jak wspaniale przygotowana jest drużyna , większej ściemy nie pamiętam.
Albo rozrywka , albo granie. Pomylili mecz z treningiem!!!!!To się wytnie i zostanie nic,lepiej dotować inne sporty!