Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Kto zostanie nowym Prezydentem RP
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 20

      Odp.: Getin Bank - bardzo zła obsługa klientów?

      Dziwni jesteście ludzie ,kilka lat temu zmieniłem konto na internetowe ,nie stoję w kolejkach a sporo zwłaszcza filmów kupowałem na allegro i trzeba było każdorazowo odstać od kilku minut do ponad godziny .Obecnie przelew robię kiedy chce a do tego za niego nie płacę i mogę korzystać z każdego bankomatu nie bojąc się ,że zapłacę prowizję .

      Gdzieś już to napisałem kobiety potrafią być bardzo mściwe ,zacietrzewione i zaślepione w swoim ataku byle osiągnąć swój cel ^^ .

      Czyżby nie awansowano właściwej osoby ? .

      Czlowiek
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Getin Bank - bardzo zła obsługa klientów?

        Ty zmieniłeś konto na internetowe ? a moja babcia ma 67 lat i nie ma konta internetowego i mieć go nie będzie ! to bez wystania w tej kolejce nic nie załatwi.większość klientów jest już dobrze po 60-tce i nie ma kont internetowych ?

        więc innego wyjścia niestety nie ma.---taki mądrala się znalazł,-powiedz to mojej babci

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Getin Bank - bardzo zła obsługa klientów?

          takie forum to świetna sprawa.pokazuje dobre i złe strony naszego miasta i to co jest nieprzyjazne naszemu mieszkańcowi to tu można mu pokazać co go czeka wybierając ten a nie inny bank

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 21

      Odp.: Getin Bank - bardzo zła obsługa klientów?

      to idziecie załatwić sprawy z bankiem. w banku CZY napić się wody i posiedzieć w pomieszczeniu klimatyzowanym??? Sądzę że takie wątki są zbędne na tym forum, rozumiem gdyby był to jedyny bank w mieście to ok, ALE bank koło banku więc skorzystaj z innego jak ci ten nie pasuje!

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Getin Bank - bardzo zła obsługa klientów?

        według jakich kryteriów została przyjęta nowa pani dyrektor? WIE KTOŚ?

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Getin Bank - bardzo zła obsługa klientów?

          długie nogi i mini ---to chyba były kryteria doboru na to stanowisko ?

          no i od razu zwolniła kilka osób żeby przyjąć SWOICH

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Getin Bank - bardzo zła obsługa klientów?

            UUU, to się wyjaśniło, skąd ten wątek;). Komuś żal d*ę ściska, że to nie jego awansowali:-D

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: Getin Bank - bardzo zła obsługa klientów?

              na tym forum nie o awans chodzi PA----e tylko o pokazanie jak ten bank dba o osoby do niego przychodzące ?myśli tylko za co jeszcze opłaty wprowadzić żeby jak najwięcej zarobić na tych rencistach i emerytach bo tych jest tam przeważająca ilość-a że siły im brakuje po godzinnym staniu pod ścianą t bank ma w D---e

              Gość
              Zgłoś
              Odpowiedz
              • Odp.: Getin Bank - bardzo zła obsługa klientów?

                A cóż za problem bank zmienić, jak Wam się tak strasznie nie podoba, wieczni malkontenci. Narzekać to potrafią, ale zrobić coś sensownego to już cieżko.

                Gość
                Zgłoś
                Odpowiedz
            • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 29

              Odp.: Getin Bank - bardzo zła obsługa klientów?

              czyżby i Pani Dyrektor tego banku anonimowo się tutaj wypowiadała ???

              Gość
              Zgłoś
              Odpowiedz
      • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 24

        Odp.: Getin Bank - bardzo zła obsługa klientów?

        jak byś czekał w kolejce 2 godziny to i TY chciałbyś się czegoś napić ?

        powodem tych kolejek musi być b.zła organizacja pracy tej placówki,a za to odpowiada zapewne P.DYREKTOR ?

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Getin Bank - bardzo zła obsługa klientów?

          W Euro banku jest podobnie,jedna osoba do obsługi i godzina czekania żeby załatwić drobną sprawę.

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Getin Bank - bardzo zła obsługa klientów?

            w dawnym LUKASIE jest osobna kasa do wpłat,która rozwiązuje problem kolejki ?

            gdyby geting bank miał tylu klientów co ma były lukas to zapewne całe schody były by zajęte a okres oczekiwania na załatwienie wyniósł by 0k.5 h.

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: Getin Bank - bardzo zła obsługa klientów?

              Napisz biedactwo z blokowego do Czarneckiego to właściciel wysłucha Cię ,może awansuję i każdy będzie zadowolony .

              Zaproponuj babci zmianę banku ,nie powinna się staruszka denerwować ,może bank pocztowy ukoi jej skołatane nerwy ? swoją drogą kilka lat temu był dystrybutor z wodą w tym banku o ile nie mam sklerozy oczywiście .

              Jako dobra wnuczka powinnaś założyć sobie konto internetowe i odciążyć staruszkę od uganiania się po okienkach ,my opłacamy w ten sposób teściom a wcześniej i ojcu rachunki ,więc jako porządna wnusia powinnaś się też postarać :) do tego babci zostanie parę groszy do zagospodarowania co miesiąc ^^ nie licząc zdrowia oczywiście .

              Czlowiek
              Zgłoś
              Odpowiedz
              • Odp.: Getin Bank - bardzo zła obsługa klientów?

                Bank faktycznie schodzi na psy. Stara dobra kadra się wykruszyła. Zostały z niej chyba tylko dwie nad wyraz kompetentne panie. To co zostało przyjęte, to jedna wielka żenada. Szkoda tego banku. Kiedyś miał wspaniałą opinię, obecnie na własne życzenie ją traci. Pan, który był dyrektorem wspaniale zarządzał placówką. Nie ma go i nie ma dobrego zarządzania. Teraz bałagan, chaos i godzinne kolejki. Szkoda starej mądrej kadry. Trzeba się ewakuować i zmieniać bank.

                Gość
                Zgłoś
                Odpowiedz
                • Odp.: Getin Bank - bardzo zła obsługa klientów?

                  Jak sądzicie Państwo bo o wszystkim piszecie a o mobingu nikt nic nie wspomniał,czyżby w tym banku go nie było,przy tak intensywnej zmianie 30% pracowników? czyżby pozostali nie byli zastraszani zwolnieniem itp.przecież to obecnie jest bardzo często praktykowane

                  Gość
                  Zgłoś
                  Odpowiedz
1 post w tym wątku został wyłączony z wyświetlania ze względu na sprzeczność z Zasadami Forum lub czasowo. Możesz wyświetlić wątek wraz z tym postem.

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Losowa firma:
WarszawaRemont.com
Branża: Remonty
Dodaj firmę