Teraz się pan żali,że pana na spotkanie nie zaprosili. Projekt ul. Bałtowskiej jednej jezdni powstał od dawna. Wtedy Pan nie reagował. Nie walczył o interesy miasta. A po co dwujezdniowa droga. Najlepiej wybudować kiszkę. Wszystko małe, wąskie. Pełen minimalizm. Bo będzie. Na szczęście,że starosta pomyślał szerzej i wywalczył dwa pasy. W innych miejscowościach się da tu nie. Ostatni raz drogę dwujezdniowa w Ostrowcu budowali w komunie. To pokazuje jak można 8 lat rządzić.
Pomysł jezdni dwupasowej ma proste uzasadnienie.
Obecnie jezdnia ul. Bałtowskiej ma szerokość 10m. Chcąc ją przebudować trzeba by zaprojektować jezdnię zgodnie z obowiązującymi przepisami czyli 2x3,5m co daje 7m szerokość. To dużo mniej niż dotychczas. Więc najlepszym pomysłem - aby nie zwężać drastycznie szerokości jezdni można zastosować 2 jezdnie 2pasowe każda po 7 m szerokości.
Można też wyremontować tą ulicę i pozostawić obecne parametry, ale niestety UE dofinansowuje tylko przebudowy a nie remonty.
Ja bym zrobił Bałtowską drogą jednokierunkową do Bałtowa... :) A tak swoją "drogą" to bardziej dwukierunkowa przydałaby się np na Kielce, Radom, Opatów (wiem ma być V etap) niż ta Bałtowska - ruch mały, ciężarówek nie ma, to i po co budować taką szeroką drogę. Lepiej wiadukt wybudować nad torami i Kamienną, bo jest z tym problem.
Yasne w kierunku Bałtowa ciężarówek nie ma - śmieszne stwierdzenie , bo są i będzie jeszcze więcej jak otworzą most w Solcu . Ta droga to jakaś masakra . Obecnie to chyba najgorszy odcinek w najbliższej okolicy .
Po co szersza i ekrany ozdobne?
Rzeszów, Aleja Rejtana, do tej pory 2 pasy przy skrzyżowaniu 3, po remoncie 2-3 pasy przy skrzyżowaniu 5...aż miło jechać, ekranów brak. Brać przykład...A nie to Ostrowiec, tu musi być kiszka 3 m. Jak się autobus rozkraczy to mamy wahadełko... I Jana Pawła też zwęzić, po do po dwa pasy w każdym kierunku?