uczy w szkole i jeszcze jest dyrektorem
Nie, nie jest. Uczy w wiejskiej szkole. Wcale nie jest tak, że na pedagogikę idą zdolni.
Nauczyciele zatrudniani na nowych umowach szybko zaczną pracować wg. zasady JAKA PŁACA, TAKA PRACA!
Teraz dobrze zarabiają a pracuję marnie, więc nic się nie zmieni. Wolę tych nauczycieli, z krótkim stażem i empatią do dzieciaków niż tych co przychodzą do pracy dlatego, że pensja dobra za kilka godzin pracy.
100% racji. Sam jestem nauczycielem z krótkim stażem ale wiem czego mnie uczyli na studiach i jak wygląda moje przygotowanie merytoryczne i pedagogiczne do zawodu a jak pracują nauczyciele, którzy studia kończyli dawno temu i co roku uczą tak samo i nie potrafią dostosować się do potrzeb dzisiejszej młodzieży.
nauczyciele zatrudnieni na nowych warunkach jak tak będą pracować ,,jaka płaca taka praca' w nowej większej szkole z większą ilością dzieci to szybko stracą pracę to nie wcześniejsza szkoła gdzie była laba
to bardzo zdolni nauczyciele ze stażem pracy i dadzą radę
A czy już jest znana kadra w tej szkole no bo z drugiej strony jak mam zapisać dziecko kiedy nie wiem komu je powierzam obiecać można wszystko tylko czy to jest możliwe
Podobno do końca maja ma być znana kadra.
Nie za późno na podjęcie decyzji przecież zapisy do szkół są wcześniej
Chyba dopiero teraz mogą prowadzić rekrutacje
W zyciu nie dam dziecka do stowarzyszenia. na szczescie mam wolny wybor
pewnie ze będzie tak jak będzie w 11 i 8
widzicie w szkole 8 juz zaczęły się zmiany,już były rozmowy z nauczycielami i pracownikami
Skąd więc tyle dzieciaków chociażby w 14?