czy ktoś z Was dzwonił ostatnio na informację PKS, to skandal jak jest obsługiwany klient każda osoba podaje inne informacje jeśli chodzi o odjazdy pks, mało tego czasem już na przystanku okazuje się że autobus nie przyjedzie mimo że na informacji mówiono że na pewno jest, czy nic nie można z tym zrobić, kto za to odpowiada?!
To i tak, ze sie dodzwoniłes / as :) Ja jak niejednokrotnie dzwoniłam to nikt nie odbierał , tam podane sa 2 nr na informacje i dyspozytornie , to jak dzwoniłam do dyspozytora to łączył mnie z informacja i dalej nie odbierali , jednego dnia to kilka razy tak mnie łączyli a jak juz pani łaskawie odebrała to z wielkim oburzeniem do mnie mówiła , nie wiem czy to az taka ciężka praca podnieść słuchawkę ??? juz bylam wtedy taka zła ze zwróciłam uprzejmie uwage tej pani ze pol dnia dzwonię i po co oba tam w ogole siedzi jak nie odbiera telefonów, a ona mi ze w internecie jest rozkład tylko ze to nie zawsze sie pokrywa z realiami niestety .
Realia nie zależą od informacji, a od dyspozytora, a właściwie od stanu autobusów. Są stare, nawet w chwili odjazdu mogą odmówić posłuszeństwa i nie odjechać.
Informacja czy dyspozytor mogą udzielić informacji odnośnie kursów realizowanych przez PKS Ostrowiec, jednak w czerwcu zawsze są problemy z taborem, bo to sezon wycieczkowy i wystarczy jeden defekt a już cały grafik pada.
Polecam aktualną wyszukiwarkę połączen http://www.e-podroznik.pl/
Pewnego dnia dzwonilam 15 razy na informacje nikt nie odbieral a jak za 16 odebrano tel to wielka laska odpowiedziec na jedno pytanie czy ten autobus dzis kursuje .
Nie tylko wyszukiwarka, ale i możliwość zakupu tańszych biletów na kursy różnych przewoźników w tym i PKS Ostrowiec. Można się dowiedzieć i od razu mieć bilet. A jak pobierzesz wersję mobilną to masz rozkłady w swoim telefonie i nie ma sensu wydzwaniać na informację.