prosze o pomoc,nie wiem jak odszukac kwote faktury za internet.czy na stronie netii?i jak ja oplacic skoro nie moge wydrukowac blankietu bo nie posiadam drukarki.martwi mnie brak wiadomosci o rachunku,choc korzystam juz z uslug netii 3 miesiace i boje sie ewentualnych klopotow przez nieplacenie.moze ktos jest klijentem netii i mi pomoze?z gory dziekuje.jeszcze pytanie jak zalaczyc polecenie zaplaty?
Jeżeli chodzi o internet ??? to zapewne podpisałaś ,ze nie chcesz faktur i zgodziłaś się na wysyłanie ich na pocztę elektroniczną dzięki czemu opłata aktywacyjna nie wynosiła prawie 100 zł tylko 19 .
Na poczcie zapewne przychodzą faktury ,może się zdarzyć przyjście pierwszej po 3 miesiącach dopiero jak jest promocja i pierwsze miesiące kosztują 1zł .
Po co drukować blankiet ? liczy się nr konta i nr klienta oraz kwota oczywiście .
zaloguj sie na stronie netii i tam bedzie podana kwota i adres do przelewu. ja tak robie bo juz od ponad roku zrezygnowalam z papierowych faktur
jezeli masz netie do 3 miesiecy to podejrzewam ze wybralas uslugi gdzie pierwsze 3 albo 6 miesiecy masz za 1 zł, a jak masz za 1zł to ci nie wystawiaja rachunku bo za mały, ja tak mialem 6 miesiecy i dostalem fakture 7 miesiaca, rachunek za 7 miesiac + 12 zł za poprzednie 6 ( 1zl internet + 1zl telefon ), jeżeli masz takie uslugi za 1zl to sie nie martw
należy aktywować konto i zalogować się na stronie netiaonline.pl, w zakładce faktury są elektroniczne obrazy faktur. Jeśli nie masz drukarki przepisz dane z przelewu na zwykły druk przelewu lub wpłaty z poczty lub banku. Ale lepiej jest posiadanie konta bankowego z bezpłatnymi przelewami.
hej. ja robilam tak logowałam sie na netiaonline.pl w emailu gdzie mi przychodzi ze mam zaplacic to byl numer klienta. logowałam sie wchodziłam w faktury potem obraz ofaktury pobierałam na pendriva i drukowałam na sienkiewicza, ale teraz mi sie nie chce bo duzo zachodu, i po prostu ide na pocztę wpisuje numer konta adres netii i koniecznie Tytułem: numer faktury ( jest na fakturze np 22/0/1233)
znów się podpisuje coś nie przeczytawszy tego co się uzupełnia i podpisuje...
Byle szybko, byle żeby było i byle jak. A potem płacz i lament, bo nie poświęci się 5 minut na DOCZYTANIE czegoś.
Taka prawda zagubiona, ale nie martw się nie jesteś w tym osamotniona. Lamentujących i płaczących po fakcie jest mnóstwo.
Jak podpisywałem umowę z operatorem cyfrowym to w punkcie poprosiłem o regulamin do przeczytania. Powiedziano mi, że daje mi na miejscu w trakcie podpisania umowy. Więc powiedziałem, że jeśli ma 2 godziny wolnego czasu który może mi poświęcić to bardzo chętnie go przeczytam na miejscu od deski do deski.
Nagle Pani sobie przypomniała, że ma regulamin, który może dać klientowi:)
tu jeszcze raz zagubiona,ta oferta to NO LIMITS Z NETIA SPOT,platnosc e-faktura,umowa na czas nieokreslony i tak naprawde to nic o tym wiecej nie wiem.posiadam umowe na ktorej jest napisane wielkie g...czy ktos posiada taka usluge i powie w skrocie o co chodzi?
nie masz limitu czyli jak twoje łącza wyciągną 20mb/s to tyle bedziesz miała a jak za 3lata 100mb/s to też będziesz miała płacąc niezmienny rachunek. U mnie wyciąga 12mb/s. e-faktura przychodzi ci na maila pierwsza przyszła mi po 2 miesiącach. możesz sobie wydrukować albo blankiet wypełnić albo po prostu zrobić przelew przez internet i zapłacone. e-faktura napewno ci się nie spóźni albo nie zaginie po drodze jak często miałam z orange gdzie dostarczała je firma inpost. Zawsze też możesz się zalogować na stronie netii i zobaczyć aktualne faktury, faktury zapłacone i wszystko co dotyczy twoje internetu. nie musisz zbierać papierków jeśli się rozliczasz z internetu bo wszystko masz na swoim koncie abonenckim. na czas nieokreślony ale do 2 roku jeśli chciałabyś zerwać umowę płacisz karę. zaczyna sie od 300zł i maleje każdego miesiąca aż w 24 miesiącu wynosi 1gr. wystarczy zapytać pani w punkcie a wszystko by ci wyjaśniła. warunki napewno przejrzystrze niż w tp sa.
Płatność E-Fakturą zaznaczona? podałaś tam maila (musiałaś jeśli zaznaczyłaś E-fakturę)? to wejdź na tego maila i sprawdź skrzynkę. Jeśli nie ma w Odbiorczej, to możesz mieć to jako SPAM.
Byłem klientem Netii od samego początku już w '96. A gdzieś od ponad 10lat rozliczałem się on-line. Każda faktura, nawet na 1PLN musi być dostępna w sieci a rachunki płaci się od dość dawna na spersonifikowane konto. Poza tym każdy klient ma za darmo telefoniczny dostęp do biura obsługi (kiedyś to było *88) gdzie panienka z okienka może zrobić wszystko. Jak jest aktualnie w tej chwili nie wiem dokładnie, bo od 4 bodajże lat nie korzystam z Netii, ale nie wyobrażam sobie, żeby się cofneli w czasie. Dostęp on-line musi być jeszcze lepszy niż był 10lat temu a juz wtedy był najlepszy ze wszystkich firm świadczących usługi telekomunikacyjne.
I tu się mylisz drogi gościu. Panienka z okienka wszystkiego zrobić nie może:). Może udzielić informacji, ale jakieś zmiany - nie. Zmiany może zlecić lub poinformować co należy zrobić by zmiany dokonać:).
@ 12 48 jednak może sporo ,zmienili mi szybkość z 2 na 4 mb,skorygowali mi faktury (po zmianie prędkości przychodziły mi 2 faktury ) ,stwierdzali czy jest przesył danych ,sprawdzili hasło które mi przyszło i okazało się niepełne .
Czy robi to ona bezpośrednio czy ktoś inny czy to kogoś obchodzi ? liczy się tylko załatwienie problemu za jej pomocą .
toż to napisałem - sama może podać Ci tylko informację, ale nic więcej - po prostu nie ma dostępu do wszystkiego:) - jeśli mowa o problemach NIE technicznych, bo techniczne mogą od ręki sprawdzić ( choć również nie zawsze ).
Jak chce i ma uprawnienia to może WSZYSTKO bo wszystko z uprawnieniami super user jest dostępne on-line zwłaszcza od strony Help Desk. A to, że się nie chce to już zupełnie inna sprawa. NETIA od początku była z innej bajki, co nie znaczy, że ludzie nawet na wyeksponowanych stanowiskach umieli zrobić użytek z technologii z jaką mieli do czynienia. Przez lata było sporo biurokracji i zwyczajnego ordynarnego olewania klienta.
były kliencie, nie sprzeczaj się ze mną odnośnie uprawnień pracowniczych i kto jakie ma :)
Czy zwykły konsultant biurowy będzie miał uprawnienia techniczne do poszczególnych aplikacji technicznych, ma ale do podstawowych, a do bardziej skomplikowanych, szczegółowych - NIE, bo od tego są inne działy i inni pracownicy. Pracownik biurowy nie jest alfą i omegą, bo gdyby nim był to jego pensja byłaby potężna. To tylko jeden z przykładów. Temat odnośnie uprawnień i kto co może uważam za zakończony.