Zależy czy tech czy zaw. W technikum nauczą Cię prawdziwej nauki. Nie ma tam "prześlizgnę się". Dużo przedmiotów, masa materiału. Nauczyciele wspaniali, ludzie w ekonomiku- pozytywne wariaty, każdy z każdym się zna co skutkuje na prawdę świetną atmosferą w tej szkole. W kwietniu już odeszłam i aż mi żal. Polecam!
Wypowie się ktoś na temat technika ekonomisty ?Czy jest się dobrze przygotowanym do matury i egzaminu zawodowego ?Co z nauczycielami ?I są jakieś fajne dziewczyny ?
Nie wiem, nie znam się, nie uczęszczałem.
Mam pytanie, czy warto iść na kierunek technik hotelarstwa? Ktoś może skończył, uczy dalej się w tym kierunku, jak z pracą?
Ja chodziłam na kierunek technik hotelarstwa. Bardzo mile wspominam! To były najlepsze czasy! Chociaż teraz studiuję, to chętnie wróciłabym do ekonomika :) Nauczyciele dobrze przygotowują do egzaminu zawodowego, co jest najważniejsze. Byłam też na 2-miesięcznych praktykach zagranicznych w Irlandii, co jest dla mnie MEGAWSPANIAŁYM WSPOMNIENIEM :) Pozdrawiam wszystkich nauczycieli i klasa IV D ,z matury 2011 :D
Jeśli chodzi o ekonomik a najlepsze technikum w ocu lub renomowane licea to różnica wiedzy absolwentów jest szokująca ;o. Ekonomik w tych czasach to dno.
ekonomik to bardzo dobra szkola. polecam wszystkim. wysoki poziom ksztalcenia i profesjonalizm nauczycieli. bardzo przyjazna atmosfera
Teraz Ekonomik to zwykły zespół szkół. Renomy nie ma żadnej. Dawniej kiedy patronem był jeszcze Ludwik Waryński to był szkoła z zasadami, fartuszki, rygor te sprawy. Teraz cóż.....
Niestety muszę się zgodzić...