Można, 507860377, poszukuję mężczyzny wieku 25,32 l.
podała już jedna, zagadaj do niej
Ja tez jestem sama i nie z tego powodu że nikt mnie nie chce :) tak jakoś mi na razie dobrze, może kiedyś samotność zacznie mi doskwierać ale jak na razie nie narzekam :) ogólnie mam 23l, studiuję, mam pracę, jestem samodzielna i jak na swój wiek dość poważna. Kto wie może kiedyś zakocham się bez opamiętania ale na chwilę obecną nie widzę uczucia na horyzoncie.
Mała Czarna jesteś inteligentna , samodzielna i dlatego nie łapiesz - byle co byle było. Mówimy o tym żeby facet uważał na takie skrzywdzone po 25 l , które łapią wszystko , bo siedzą na łasce u rodziców , charakterek tez podły i wygląd wiele do życzenia . Dziewczyny samodzielne potrafią zadbac o siebie i nie czują sie samotne więc im zwiazek z byle kim nie jest potrzebny, czekają na kogos wyjątkowego , albo zostają same z wyboru...ale to są jednostki silne i wyjątkowe.Powodzenia życzę.
Widział ktoś jakąś "fajną laskę" samą z wyboru...? Jeśli jest ładna zazwyczaj ma coś z głową lub ma "bagaż doświadczeń" ciągnący się za nią przez lata...
Ja mam 27 lat, jestem sam i świadomie chce pozostać w takim stanie, bo nie czuje się na siłach, aby założyć rodzinę. Uważam, że mam problemy z samym sobą, z którymi sobie średnio radzę, a co dopiero gdyby doszły mi dodatkowe problemy. Próbuje patrzyć na życie realnie - wiele osób tego nie akceptuje - kobiet zwłaszcza, chociaż polotu i finezji mi nie brakuje.
Co lepsza... MIESZKAM Z RODZICAMI. Im jest łatwiej i raźniej ze mną, a i mnie samemu nie potrzebne mieszkanie lub dom - pomimo, iż mnie na nie stać. Co ja będę robił sam w dużym domu? Po co mi mieszkanie jak nie mam dziewczyny?
Dla ciekawskich - nie, nie jestem nieudacznikiem życiowym, mamisynkiem, grubym bazylem, imprezowiczem, alkoholikiem, ćpunem, rogaczem itp.
Jakoś tak po prostu - nie pali mi się.