Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy jesteś za przeprowadzeniem w Ostrowcu Świętokrzyskim referendum odwołującego prezydenta miasta
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

DVT - zbiorowy chiptuning

Ilość postów: 14 | Odsłon: 2344 | Najnowszy post
  • DVT - zbiorowy chiptuning

    WITAM JEST KTOŚ CHĘTNY NA CHIPTUNING AUTKA W FIRMIE DVT W SUCHÓDUŁCE KILKA AUTEK ZAWSZE TANIEJ

    Gość_MARCIN
    Zgłoś
    Odpowiedz
    • Odp.: DVT ZBIOROWY CHIPTUNING

      może i bym był ale ile można wycisnąć z 90-ki z przebiegiem ponad pół miliona? :)

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 5

      Odp.: DVT ZBIOROWY CHIPTUNING

      A co masz w ofercie? Dysponujesz hamownią?

      Gość_Kierowca
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: DVT ZBIOROWY CHIPTUNING

        poczytajcie każdy poleca tą firme za 1.9tdi 800-900 zł przy paru autach będzie taniej chamownia wszystkie wykresy.A z 90 to około 120Km i momęt lepszy

        Gość_MARCIN
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: DVT ZBIOROWY CHIPTUNING

          moze 2-3 sie znajdzie, dowiedz sie jaka cena wtedy

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: DVT ZBIOROWY CHIPTUNING

            a ile dasz radę wycisnąć z silnika 1.3 MPI 69KM przebieg 100 tys. rocznik 1996?

            Gość_Kierowca
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: DVT ZBIOROWY CHIPTUNING

              Ale to chyba nie napisał właściciel dvt tylko kolega chce zebrać kilku chętnych żeby było taniej

              Gość
              Zgłoś
              Odpowiedz
              • Odp.: DVT ZBIOROWY CHIPTUNING

                Zastanawia mnie tylko jedna rzecz.Skoro z silnika 1.9 TDI 90KM można wycisnąć 120 KM to czemu tego fabryka nie zrobiła ??

                Mnie się wydaje że powodem tego jest wytrzymałość silnika na obciążenia oraz jego żywotność.

                Ciekawi mnie jeszcze ile tego momentu wzrasta bo to też jest ważne.

                Moment to jest siła razy ramię.Zwiększając moment obrotowy musimy zwiększyć albo siłę albo ramię obrotu.Chip tuning zwiększa siłę bo ją jest łatwiej zmienić poprzez zmianę dawek paliwa, czasu oraz powietrza zasysanego wtłaczanego przez turbinę.Większa siła działająca na nasze ramię to większa siła działająca na tłoki,korbowody, panewki, wał korbowy, co przekłada się na większe drgania przenoszone na koło dwumasowe.Szybciej będzie również działać nasza stara,wysłużona turbina.

                Elementy silnika mają swoją określoną wytrzymałość na obciążenie.Jeżeli do tego dołożymy przebieg ponad 300 000 km to wydaje mi się że nie może się dobrze skończyć i coś powie "dosyć"

                Jednak wolny kraj, wasze pieniądze i samochody więc każdy może robić to co chce.

                I tak na marginesie - stanu silnika nie określisz po przebiegu licznikowym ponieważ 99,9% samochodów zza Odry ma cofany licznik.

                Przykre ale prawdziwe.

                Reasumując - efekt odczuwalny będzie na 100% tylko jak długo? Przyjdzie taki dzień że po otwarciu maski zobaczymy wielką dziurę w bloku silnika, a resztki silnika będziemy zbierać w plastikowy worek po śmieciach.

                ALE MOC BYŁA.... :))

                Gość
                Zgłoś
                Odpowiedz
                • Odp.: DVT ZBIOROWY CHIPTUNING

                  widze za ktos jest troszkę przewrażliwiony o silnik trzeba dbać i normalnie użytkować kolega ma leona po chipie i jezdzi juz 2,5 roku bez problemów

                  Gość_MARCIN
                  Zgłoś
                  Odpowiedz
                  • Odp.: DVT ZBIOROWY CHIPTUNING

                    14:01 trochę przesadził, mnóstwo aut jeździ podkręconych bardzo długo po 200, 300 tys i nic się nie dzieje jeżeli jest dobry i kumaty tuner. Weź pod uwagę że najnowsze diesle mają od fabryki z 2 litrów pod 200ps a my tu rozmawiamy o podniesieniu mocy do 120 :)

                    Gość_anty
                    Zgłoś
                    Odpowiedz
                    • Odp.: DVT ZBIOROWY CHIPTUNING

                      wracam do polski 28lipca jak coś piszcie to sie zgadamy

                      Gość_MARCIN
                      Zgłoś
                      Odpowiedz
                    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 17

                      Odp.: DVT ZBIOROWY CHIPTUNING

                      Kolego ja tylko napisałem jak to może wyglądać.Jeżeli fabryka wypuszcza diesla 200KM to wierz mi że konstrukcja silnika jest odpowiednio do tego przygotowana.

                      To nie jest tak że mają silnik 2.0 i do Passata wrzucą 200 km a do Turana 140KM zmieniając tylko soft.

                      Mogę się założyć o skrzynkę dobrej wódki że oba silniki będą się od siebie różnić konstrukcyjnie.Większa turbina, inny rodzaj wtryskiwaczy lub pompo-wtryskiwaczy, inna pompa paliwa, inne korbowody inne tłoki inne panewki itd.

                      W końcu to wszystko musi wytrzymać określone obciążenia.

                      120KM z seryjnego silnika 90KM to o 1/3 więcej i nie mówimy tu o fabrycznie nowym silniku.Po 300 000 km pewne elementy silnika ulegają najnormalniej w świecie zużyciu.Łożyska turbiny dostają luzów, panewki się ścierają i powstają luzy itd.....dołóżmy do tego większe obciążenia na silnik a posypie się to wszystko w cholerę.

                      Dobry i kumaty tuner ? Przecież jemu chodzi o kasę.Musiałby rozebrać silnik na części i sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik.

                      Ciekawi mnie czy ten dobry i kumaty tuner da wam pisemną gwarancję na to że po jego modyfikacjach silnik się nie rozleci po 50 000 km.

                      Nie byłem u takiej osoby ale zakładam że odbywa się to na zasadzie "modyfikację na własną odpowiedzialność, gwarancji brak".

                      Hamowanie takiego starego silnika to kolejna głupota...

                      Chciałbym zobaczyć minę tego kumatego tunera po czymś takim

                      http://www.youtube.com/watch?v=XQwf8nSFwqc

                      Z resztą po co to komuś...żeby pochwalić się koledze że mam w golfie 120KM, czy ew. oprawić w ramki i powiesić nad łóżkiem ??

                      W ostateczności można użyć jak braknie papieru w plenerze.

                      Gość
                      Zgłoś
                      Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 15

      Odp.: DVT - zbiorowy chiptuning

      zajrzałem z ciekawości na stronę, ale żadnych zdjęć, jeden wykres, myślałem że coś więcej się dowiem

      dk79
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: DVT - zbiorowy chiptuning

        jest 5 albo 6 wykresów, a jakie zdjęcia byś chciał? hamowni? laptopa?

        Gość_anty
        Zgłoś
        Odpowiedz
3 posty w tym wątku zostały wyłączone z wyświetlania ze względu na sprzeczność z Zasadami Forum lub czasowo. Możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami.

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Losowa firma:
WarszawaRemont.com
Branża: Remonty
Dodaj firmę